Sorry beste Etto, ik liet me gaan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
En ik heb je net nog genomineerd voor beste mod. Jammer dit.
Dat hebben we allemaal wel eens.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Sorry beste Etto, ik liet me gaan.
Huilen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
En ik heb je net nog genomineerd voor beste mod. Jammer dit.
Sowieso heeft dat hele BLM hier echt niets te zoeken. Een slappe kopie van het Amerikaanse ding, waar er toch echt wel wat andere zaken spelen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:02 schreef Pharkus het volgende:
Het hele blm complex is terug te voeren op een soort van daddy issues tegenover de vroegere slavenhouders. Van een goedverzorgd gespreid bedje naar je eigen boontjes moeten doppen in 'vrijheid'. Voor de buhne blm roepen en voor je eigen kroost weglopen als de verantwoordelijkheden zich melden. Lives matter, juist je eigen kind...
Lekker demonstreren in een hoekje tussen de politieagenten. Mijn God, wat sneu weer...quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:34 schreef halfway het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op, pak aan linkse teringhonden!
quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:02 schreef Pharkus het volgende:
Het hele blm complex is terug te voeren op een soort van daddy issues tegenover de vroegere slavenhouders. Van een goedverzorgd gespreid bedje naar je eigen boontjes moeten doppen in 'vrijheid'. Voor de buhne blm roepen en voor je eigen kroost weglopen als de verantwoordelijkheden zich melden. Lives matter, juist je eigen kind...
quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:17 schreef Scuidward het volgende:
Volgens mij hebben ze een 'L' teveel in dat bord geplaatst.
Voor het dragen van een T-shirt? Fucking droeftoeter ben je ook.quote:Op zondag 20 november 2016 14:29 schreef Iwanius het volgende:
Inmiddels is eigenaar van deze Mc Donalds hiervan op de hoogte en er zijn voorzorgsmaatregelen getroffen voor een volgende keer. I.i.g. staan ze op heldere camera-beelden en zijn ze nu herkenbaar bij een eventueel volgend bezoek.
Is dat een wijf?quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:33 schreef richolio het volgende:
Lmao ik ken haar. Dat kan ze toch best dragen?
Die schrijnende gevallen zijn er inderdaad, maar dat zegt meer over die baas dan over de huidskleur van dat meisje. Ik heb trouwens het idee dat klanten niet weggaan omdat er een donker meisje ergens werkt, dus die baas is gewoon een beetje een halfiequote:Op zondag 20 november 2016 18:43 schreef Heisenberg77 het volgende:
Jij als witte Nederlander kan jezelf niet inleven in een Achmed uit de schilderswijk of een donkere Anthony uit Rotterdam Zuid. Die jongens staan al 4-0 achter en wat zegt meneer Rutte je moet jezelf invechten in de samenleving. Deels mee eens maar je moet ook racisme en discriminatie wat erg hardnekkig is tot de bodem uitroeien als overheid zijnde en dat doen ze helaas te weinig.
Zag laatst een donkere meisje die werkt bij een kapperszaak waarbij haar werkgever haar persoonlijk heeft vertelt van ik verlies klanten vanwege jouw donkere huidskleur. Zou je alsjeblieft je lichaam willen bleken.. Te gek voor woorden natuurlijk. De dame in kwestie heeft aangifte gedaan en wil niet voor zo'n werkgever werken en ik geef haar groot gelijk. En helaas zijn er nog meer van dit soort schrijnende gevallen.
Wat? Grapje toch?quote:Op zondag 20 november 2016 14:29 schreef Iwanius het volgende:
Inmiddels is eigenaar van deze Mc Donalds hiervan op de hoogte en er zijn voorzorgsmaatregelen getroffen voor een volgende keer. I.i.g. staan ze op heldere camera-beelden en zijn ze nu herkenbaar bij een eventueel volgend bezoek.
wat is dit nou voor achterlijke reactiequote:Op zaterdag 12 november 2016 20:02 schreef Pharkus het volgende:
72% van de Afro-Amerikaanse gezinnen zijn eenoudergezinnen, dus mjah er klopt in ieder geval één ding uit zijn reactie.quote:Op maandag 21 november 2016 06:51 schreef zeer het volgende:
[..]
wat is dit nou voor achterlijke reactiega je schamen man
Ik zou 4 woorden wellicht schrappen; voor de rest is de blm movement te achterlijk voor woorden en mag met achterlijke woorden bestreden worden.quote:Op maandag 21 november 2016 06:51 schreef zeer het volgende:
[..]
wat is dit nou voor achterlijke reactiega je schamen man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |