ah... dát kan hier ookquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik doneer mijn lege flessenbonnetje altijd
Staan ze dan ook al bij jullie voor de super?quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik doneer mijn lege flessenbonnetje altijd
Wij hebben twee knoppen, één voor een bonnetje en één om te doneren.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dát kan hier ook![]()
doe ik nooit eigenlijk
Zie mijn post hierbovenquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Staan ze dan ook al bij jullie voor de super?
Deksels doppen en zo mogen tegenwoordig ook mee de glasbak in en schoonspoelen hoeft ook niet meerquote:
Maar dan gaat het wel een beetje stinken in je tasquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Deksels doppen en zo mogen tegenwoordig ook mee de glasbak in en schoonspoelen hoeft ook niet meer
Ja, dus dat ga ik ook niet doen ...quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan gaat het wel een beetje stinken in je tas
om eerlijk te zijn heb ik zélden lege flessen met statiegeldquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben twee knoppen, één voor een bonnetje en één om te doneren.
Statiegeld voor lege kratten houd ik wel zelf
Dat is inderdaad wel een beetje raar. Ik heb ook maar heel weinig statiegeldflessen hoor, misschien 2 per week, verder vooral lege wijnflessenquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:59 schreef FANN het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn heb ik zélden lege flessen met statiegeldwel een van de tonic of de
Bitter Lemon, bier zit in blikjes en als ik cola koop koop ik ook altijd blikjes, anders is die
prik er zo snel uit, want ik drink dat niet zo vaak..
Flessen van de Verse Jus dórange zit geen statiegeld op, wat best wel stom is eigenlijk....
Lekker! Maar niet meteen de hele fles erin hoorquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:01 schreef FANN het volgende:
Ik heb mezelf net getrakteerd op een flessie rum voor door de warme Chocomelk
ja de wijnquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een beetje raar. Ik heb ook maar heel weinig statiegeldflessen hoor, misschien 2 per week, verder vooral lege wijnflessen
écht ik vind dat zó lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Maar niet meteen de hele fles erin hoor
In het weekend sowieso wijnquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja de wijn![]()
wijn doe ik niet zo vaak meermaar af en toe zondigen kan best ..........
nu heb ik dus rum
Je hebt gelijk.......quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het weekend sowieso wijn
En soms ook als ik uit mijn werk kom tijdens het eten klaar maken.
Ik drink eigenlijk nooit warme chocolademelk, want dikke kontenangstquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:03 schreef FANN het volgende:
[..]
écht ik vind dat zó lekkermaar ik ga zuinig doen
appeltaart is niet veel beter als je geen dikke kont wilquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nooit warme chocolademelk, want dikke kontenangst
Maar ik ga straks wel een appeltaart bakken.
Keuzes maken, prioriteiten stellen enzoquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
appeltaart is niet veel beter als je geen dikke kont wilnah ik hou het beschaafd, want ik
wil ook geen dikke kont eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |