Welnee joh, ik ik geloof niet in die vage shitquote:
Nee ken hem niet.quote:
je gaat stotterenquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Welnee joh, ik ik geloof niet in die vage shit
Sas's aap is een schatje ... maar dan iets anders zeg maarquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:52 schreef mrspoeZ het volgende:
aap: als je erop googlet zie je heel wat anders dan wat sacha zegt te moeten doen,
Alle kinderen zijn schatjes, maar dan anders.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas's aap is een schatje ... maar dan iets anders zeg maar
Dat is zo.. De mijne is een mooie slimme jonge vrouwquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:54 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Alle kinderen zijn schatjes, maar dan anders.
Das best anders.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is zo.. De mijne is een mooie slimme jonge vrouw
Ik heb nu al medelijden met je kleinzoon, niemand gaat hem leuk vinden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb nu al medelijden met leraren van mijn kleinzoon, veel eigenwijzer ga je ze niet vinden.
Maar gaat ie niet naar een opvang af en toe en zo?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb nu al medelijden met leraren van mijn kleinzoon, veel eigenwijzer ga je ze niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |