Welnee joh, ik ik geloof niet in die vage shitquote:
Nee ken hem niet.quote:
je gaat stotterenquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Welnee joh, ik ik geloof niet in die vage shit
Sas's aap is een schatje ... maar dan iets anders zeg maarquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:52 schreef mrspoeZ het volgende:
aap: als je erop googlet zie je heel wat anders dan wat sacha zegt te moeten doen,
Alle kinderen zijn schatjes, maar dan anders.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas's aap is een schatje ... maar dan iets anders zeg maar
Dat is zo.. De mijne is een mooie slimme jonge vrouwquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:54 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Alle kinderen zijn schatjes, maar dan anders.
Das best anders.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is zo.. De mijne is een mooie slimme jonge vrouw
Ik heb nu al medelijden met je kleinzoon, niemand gaat hem leuk vinden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb nu al medelijden met leraren van mijn kleinzoon, veel eigenwijzer ga je ze niet vinden.
Maar gaat ie niet naar een opvang af en toe en zo?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb nu al medelijden met leraren van mijn kleinzoon, veel eigenwijzer ga je ze niet vinden.
Hij is guitig en lijkt op zn opaquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:59 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met je kleinzoon, niemand gaat hem leuk vinden.
Dat regelt ie zelf wel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:59 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met je kleinzoon, niemand gaat hem leuk vinden.
Op kosten van je zorgverzekering; als je maar genoeg drinkt krijg je je vergif vergoed.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:01 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Op mijn kosten.....Trusten.
Hij vertrouwt opa voor geen meter.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:01 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik háát kinderen die in bescherming worden genomen door hun 'guitige' opa.
Proost tong..quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:01 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Op mijn kosten.....Trusten.
Beter niet: duur man, zo'n mislukkilo.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Proost tong..
Heeft die buurtzorgdame de sleutels als je nog ligt te ronken?
Naar school al 2 dagen, vind ie helemaal tof.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar gaat ie niet naar een opvang af en toe en zo?
Dan heeft ie toch wel contact met andere kids..quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naar school al 2 dagen, vind ie helemaal tof.
Hij vindt de zandbak leuk denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heeft ie toch wel contact met andere kids..
Niet precies middernacht. Dan herdenken wij onze gevallen kameraden, elke vrijdag om middernacht.quote:
Daar werd ik als peuter ook aangevallen door het eerste meisje dt me zoendequote:Op zaterdag 12 november 2016 00:05 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Hij vindt de zandbak leuk denk ik.
Help ze gewoon opstaan zeg, ipv dat gedoe.quote:Niet precies middernacht. Dan herdenken wij onze gevallen kameraden, elke vrijdag om middernacht.
Wie zijn we?quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet precies middernacht. Dan herdenken wij onze gevallen kameraden, elke vrijdag om middernacht.
Hij gaat er graag heen, zal wel goed zijn dan, daar bemoei ik me niet meer mee, ik verveel 'm op zijn tijd en dan ben ik weer weg.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heeft ie toch wel contact met andere kids..
Daar zijn Opas goed voor jaquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij gaat er graag heen, zal wel goed zijn dan, daar bemoei ik me niet meer mee, ik verveel 'm op zijn tijd en dan ben ik weer weg.
Bij de meesten zijn er wel kilo's bijgekomen jaquote:
Ben ik. Oorlogsveteraan, geen schaatsveteraan of voetbalveteraan. Veteraan als vet-er-aanquote:
Waar ben je zoal geweest?quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben ik. Oorlogsveteraan, geen schaatsveteraan of voetbalveteraan. Veteraan als vet-er-aan
Zeg ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:10 schreef mrspoeZ het volgende:
Ah, dat verklaart je slaafzijn; je kan niet voor jezelf denken.
Beetje lullige opmerking, vind je niet?quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:11 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ja zo meteen , als IKZELF denk dat ik naar bed moet.
Prachtig voorbeeld van een ouder ben jij. Wees er trots op.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:16 schreef mrspoeZ het volgende:
Ongesteld al eeuwen niet, PMS dus ook niet. Spreek me even aan in dm, als je meer wil weten. Ik vermoed dat je dat niet durft.
Ze schijnt mij te kennen. Is nieuw voor me, ken haar nl. niet.quote:
War was dat ook al weerquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar goed. Weer tot de orde van de dag
Ben nog steeds druk op de radio.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar goed. Weer tot de orde van de dag
Waar maak jij uit op dat ik jou ken?quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze schijnt mij te kennen. Is nieuw voor me, ken haar nl. niet.
Begin je nu weer te zeveren?quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:30 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik jou ken?
ja dat! Dat ik een slecht excuus voor een ouder was toch?quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee, iets met kinderen geloof ik.
Zeur Piet...quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben nog steeds druk op de radio.
Ik kan toch niet zelf nadenken volgens jou?quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:31 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
ja dat! Dat ik een slecht excuus voor een ouder was toch?
Die jij niet hadquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee, iets met kinderen geloof ik.
Je kent me niet, je mag me niet, ik ben een kloon,.....quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:32 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Nee pop. Ik moet jou niet . Ben je een kloon van de man van moplop?
Ik vraag!quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je kent me niet, je mag me niet, ik ben een kloon,.....
mens je verzint dingen die er niet zijn.
Jij spoort echt niet.
Jij vraagt? Nou, stel je vraag dan. Op een fatsoenlijke manier als dat enigzins mogelijk is bij je.quote:
Dacht wel eens van gehoord te hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kent kraakschandaal niet?
Hij zal wel weer vast zitten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht wel eens van gehoord te hebben
Ik ben geen kloon en heb geen kloon. Wil er ook geen en wie is moblob en/of sammz nu weer?quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:38 schreef mrspoeZ het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 12 november 2016 00:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben je een kloon van de man van moblob? of de zus van sammz?
Sammz is volgens mij wel een leuk lekker dingquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon en heb geen kloon. Wil er ook geen en wie is moblob en/of sammz nu weer?
Wat zeik je dan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon en heb geen kloon. Wil er ook geen en wie is moblob en/of sammz nu weer?
Sammz is 12 en ontzettend dom. Maar dat helpt wel als je mod wil zijn. Geen crewbash,slechts observatie.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Sammz is volgens mij wel een leuk lekker ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |