Welnee joh, ik ik geloof niet in die vage shitquote:
Nee ken hem niet.quote:
je gaat stotterenquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Welnee joh, ik ik geloof niet in die vage shit
Sas's aap is een schatje ... maar dan iets anders zeg maarquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:52 schreef mrspoeZ het volgende:
aap: als je erop googlet zie je heel wat anders dan wat sacha zegt te moeten doen,
Alle kinderen zijn schatjes, maar dan anders.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas's aap is een schatje ... maar dan iets anders zeg maar
Dat is zo.. De mijne is een mooie slimme jonge vrouwquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:54 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Alle kinderen zijn schatjes, maar dan anders.
Das best anders.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is zo.. De mijne is een mooie slimme jonge vrouw
Ik heb nu al medelijden met je kleinzoon, niemand gaat hem leuk vinden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb nu al medelijden met leraren van mijn kleinzoon, veel eigenwijzer ga je ze niet vinden.
Maar gaat ie niet naar een opvang af en toe en zo?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb nu al medelijden met leraren van mijn kleinzoon, veel eigenwijzer ga je ze niet vinden.
Hij is guitig en lijkt op zn opaquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:59 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met je kleinzoon, niemand gaat hem leuk vinden.
Dat regelt ie zelf wel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:59 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met je kleinzoon, niemand gaat hem leuk vinden.
Op kosten van je zorgverzekering; als je maar genoeg drinkt krijg je je vergif vergoed.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:01 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Op mijn kosten.....Trusten.
Hij vertrouwt opa voor geen meter.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:01 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik háát kinderen die in bescherming worden genomen door hun 'guitige' opa.
Proost tong..quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:01 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Op mijn kosten.....Trusten.
Beter niet: duur man, zo'n mislukkilo.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Proost tong..
Heeft die buurtzorgdame de sleutels als je nog ligt te ronken?
Naar school al 2 dagen, vind ie helemaal tof.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar gaat ie niet naar een opvang af en toe en zo?
Dan heeft ie toch wel contact met andere kids..quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Naar school al 2 dagen, vind ie helemaal tof.
Hij vindt de zandbak leuk denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heeft ie toch wel contact met andere kids..
Niet precies middernacht. Dan herdenken wij onze gevallen kameraden, elke vrijdag om middernacht.quote:
Daar werd ik als peuter ook aangevallen door het eerste meisje dt me zoendequote:Op zaterdag 12 november 2016 00:05 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Hij vindt de zandbak leuk denk ik.
Help ze gewoon opstaan zeg, ipv dat gedoe.quote:Niet precies middernacht. Dan herdenken wij onze gevallen kameraden, elke vrijdag om middernacht.
Wie zijn we?quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet precies middernacht. Dan herdenken wij onze gevallen kameraden, elke vrijdag om middernacht.
Hij gaat er graag heen, zal wel goed zijn dan, daar bemoei ik me niet meer mee, ik verveel 'm op zijn tijd en dan ben ik weer weg.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heeft ie toch wel contact met andere kids..
Daar zijn Opas goed voor jaquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij gaat er graag heen, zal wel goed zijn dan, daar bemoei ik me niet meer mee, ik verveel 'm op zijn tijd en dan ben ik weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |