Voorgaande winnaars:quote:Het zevende seizoen van het grote en populaire RTL 4-programma 'The Voice of Holland' belooft anders dan alle andere seizoenen te worden. Niet alleen vanwege de enorme diversiteit aan muzikaal talent, maar ook vanwege de coachwissels. Niet één, maar twee stoelen hebben vanaf vrijdag 21 oktober een nieuw naambordje. Waylon werd met The Common Linnets tweede op het Eurovisiesongfestival en hij is de eerste Nederlander die een contract heeft gekregen bij het legendarische Motown. Met zijn liefde voor countrymuziek brengt hij iets nieuws naar 'The Voice of Holland'. Guus Meeuwis heeft maar liefst 21 Top 40 hits op zijn naam staan en hij beheerst het Nederlandse lied als geen ander. Maar weten Guus en Waylon met hun charmes de talenten voor zich te winnen? Of laat de gevestigde orde zich dat niet zomaar gebeuren? Want ook dit seizoen zijn Sanne Hans en Ali B weer van de partij. Zij gaan uiteraard ook nu weer vol voor de muzikale overwinning.
De presentatie ligt in handen van Wendy van Dijk en Martijn Krabbé. Zij steunen de bloednerveuze vocalisten en proberen hun hartslag onder controle te houden. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij verrast nietsvermoedende talenten met een ticket voor de 'Blind Auditions' en zal tijdens de liveshows de RedRoom onder zijn hoede nemen.
De talenten krijgen tijdens zes zinderende 'Blind Auditions' de kans om te laten horen wat ze in huis hebben. In slechts anderhalve minuut moeten zij de coaches weten te imponeren met hun stem en hopen dat minimaal één van de stoelen omdraait. Na de 'Blind Auditions' volgen drie 'The Battle'-uitzendingen, waar de talenten tijdens een muzikaal duel vanuit SugarCity hun slag moeten slaan. Iedere coach neemt zeven talenten mee naar 'The Knockouts'. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows.
ow ja dan snap ik wel dat hij weg rende.quote:
Misschien zingt ze wel goed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja dan snap ik wel dat hij weg rende.
Of 8quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:36 schreef Cee het volgende:
Volgens mij heeft Guus nog maar 2 of 3 kandidaten of zo?
Dat homo liedje? Wat vond hij daar dan van?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:38 schreef ato het volgende:
[..]
Misschien zingt ze wel goed.
Graham Northam vind de meiden van o'gene leuk, vertelde hij aan De Telegraaf..
Ruben vind ik steeds minder leuk worden, ook zijn mening over het nieuwste liedje van K 3 bij RTL Boulevard :-(
Ja hij lijkt weinig kandidaten te hebben..quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:36 schreef Cee het volgende:
Zo, ik lag even achter dus ben net klaar met kijken.
Pleun![]()
De rest is inwisselbaar.
Volgens mij heeft Guus nog maar 2 of 3 kandidaten of zo?
of het is lekker geknipt en geplakt en hebben ze in de laatste show alleen maar guuskandidaatjesquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:39 schreef ato het volgende:
[..]
Ja hij lijkt weinig kandidaten te hebben..
Toch heeft hij er meer dan Ali.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:39 schreef ato het volgende:
[..]
Ja hij lijkt weinig kandidaten te hebben..
Hij vond het niets voor kinderen, veel te verwarrend. Voor kinderen tussen 4 en 6 jaar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat homo liedje? Wat vond hij daar dan van?
Ali heeft er minder dan Guus?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:53 schreef Greys het volgende:
Ieder tien kandidaten toch? Dan zit Sanne al vol. Waylon nog eentje. Guus nog twee. Ali nog drie.
Ik dacht 16, dan battle en dan 8.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:53 schreef Greys het volgende:
Ieder tien kandidaten toch? Dan zit Sanne al vol. Waylon nog eentje. Guus nog twee. Ali nog drie.
12-16 geloof ik. Laatste seizoenen hadden niet alle coaches hetzelfde aantal. We hebben nog 2 auditieronden te gaan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:53 schreef Greys het volgende:
Op de FB van The Voice staan teamfoto's die al zijn bijgewerkt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:57 schreef FritsFlits het volgende:
Vanavond had ik wat anders, dus niet gekeken
[..]
Ali heeft er minder dan Guus?
Ja. Zeker. Maar dat kon al gauwquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond gemist door Sint Maarten en gezelligheid die langer duurde dan verwacht.
Was het een betere aflevering dan vorige week?
Whehe. Oké even wachten op de herhaling dit weekend.quote:
Is ook een eind vliegen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond gemist door Sint Maarten en gezelligheid die langer duurde dan verwacht.
Was het een betere aflevering dan vorige week?
Oh ja dat is het, bij de eerste paar seizoenen waren het toch eerst 16 kandidaten en 8 naar de finale?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
12-16 geloof ik. Laatste seizoenen hadden niet alle coaches hetzelfde aantal. We hebben nog 2 auditieronden te gaan.
Vierde geloof ik.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:04 schreef Koen66 het volgende:
de hoeveelste show was dit dan dat het al zo vol zit?? Heb iets gemist geloof ik door de herfstvakantie
Klopt. De audities worden ook steeds minder. Is iedere seizoen zo. Terwijl de kijkcijfers met elke auditieronde vaak stijgen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Vierde geloof ik.
Maar de eerste twee shows waren voor mijn gevoel bijna alle kandidaten goed en doorOp een of twee na.
Wat was het 4e seizoen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:45 schreef ato het volgende:
Even nog gecheckt:
Het was het vierde seizoen.
Waylon heeft 9 kandidaten, Sanne 10 kandidaten, Guus 7 en Ali ook.
Je bedoelt aflevering ipv seizoen en Guus heeft er toch echt 8.quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:45 schreef ato het volgende:
Even nog gecheckt:
Het was het vierde seizoen.
Waylon heeft 9 kandidaten, Sanne 10 kandidaten, Guus 7 en Ali ook.
Oh ja dat bedoel ik😌quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bedoelt aflevering ipv seizoen en Guus heeft er toch echt 8.
Het had hooguit tot vandaag geduurd, dan was ik verontwaardigd gaan Googlenquote:Op zaterdag 12 november 2016 09:59 schreef leolinedance het volgende:
Zo jammer dat Benny die Ben Saunders grap verneukt heeft. Party pooper.
Toen ik de voorstukjes zag van volgende week, begon ik te twijfelen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het had hooguit tot vandaag geduurd, dan was ik verontwaardigd gaan Googlen
mee eens...quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:59 schreef leolinedance het volgende:
Zo jammer dat Benny die Ben Saunders grap verneukt heeft. Party pooper.
I rockquote:
volgens mij zei wendy dat er nog 2 te gaan waren.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:07 schreef ato het volgende:
En volgen er nu nog 1 of 2 auditierondes?
OK dank je..quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij zei wendy dat er nog 2 te gaan waren.
Wat trouwens ook overeen komt met de info in de OPquote:
Ach ja ik heb moeite met mijn opstart vanochtend, concentratie is dan ver te zoeken😊quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wat trouwens ook overeen komt met de info in de OP
Das niet deze Jordy tochquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:19 schreef DKUp het volgende:
Jordy van Adlicious komt vanavond, hij was vanmorgen al bij Edwin Evers.
[ afbeelding ]
Nopequote:Op vrijdag 18 november 2016 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das niet deze Jordy toch?
http://www.ad.nl/den-haag(...)distenkamp~a053cc54/
Ik dacht vanavond eens mijn best te doen en snel genoeg te gaan zijn, maar jij had haar al nog voor ik wist wat haar naam was.quote:
Wat was dit dan?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:40 schreef iBenny het volgende:
Ik wil dr eigenlijk nog wel een keer Nederlands horen zingen
Ik vond het totaal niet fijn klinken.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfelde of het ergens even vals was.
In het beginquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfelde of het ergens even vals was.
Ook dat.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vond het totaal niet fijn klinken.
sowieso was ze niet zo prettig om naar te kijken....quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook dat.
En haar kop als ze uithaalt vond ik ook niet zo prettig om naar te kijken
Wat zijn we eensgezind weer allemaal, hier.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso was ze niet zo prettig om naar te kijken....
Dat ookquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Good lord zag je haar apps?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
abs bedoel je?quote:
als ik zeg dat ze niet lekker was om naar te kijken dan vinnik datquote:
Volgens mij zuigt die crew zo onwijs bij ze dat ze wel moeten, zelfs als ze geen behoefte voelenquote:
Ja echt hequote:
Neuhquote:
Ik dacht dat apps wellicht voor hipsters een nieuw woord voor jetsers was.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ik apps tikte
Prima en als ik daarop wil reageren doe ik dat.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik zeg dat ze niet lekker was om naar te kijken dan vinnik dat
Gewoon autocorrect roepenquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ik apps tikte
dat daggik ook...... maar ja ik ben pot dus lees in alles tietequote:Op vrijdag 18 november 2016 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat apps wellicht voor hipsters een nieuw woord voor jetsers was.
Klinkt ook zo nasaal.quote:
Vind ik dus ookquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:49 schreef Max23 het volgende:
Ik vind dit een veel mooiere stem dan die vorige
Nein.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:49 schreef Pheno het volgende:
Hoi, ik slaap bij dit nummer. Was het vorige nummer meer uptempo?
Ik las anaal, het klonk inderdaad wel schijt.quote:
het laatste wel maar het eerste nietquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:50 schreef cactussoep het volgende:
Niks mis met dr stem. Heb wel slechtere door zien gaan
Doesn't ring a bell hierquote:
quote:
Oh is het zo'n avondquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las anaal, het klonk inderdaad wel schijt.
tuinbroek en lesbo hoort toch bij elkaar?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Wow wat een familie.
Tuinbroek
Rolstoel
Lesbo met bril
Eh...
quote:
broke....quote:
Ja die zullen vast wel het setje geweest zijn!quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
tuinbroek en lesbo hoort toch bij elkaar?
Best wel veel verhalen altijd over vage managers en geld dat pleite is.quote:
quote:
gelukkig waren wij niet de enigen die ons er aan stoorden dus...quote:
Ik denk dat ze in een achtergrondkoor veel fijner klinktquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat ze zachter iets fijner klinkt...
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:53 schreef cactussoep het volgende:
Dus je moet schreeuwen om door te gaan.. duidelijk
Zolang je haar geen mic geeft.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in een achtergrondkoor veel fijner klinkt
Schreeuwendquote:
Die heeft ze niet nodig, ze komt er wel bovenuit zonder.quote:
Ik zie hier nu beelden bij. Zo'n vrouw die op haar hoogtepunt in bed huiltquote:
Guus is de nieuwe piempiequote:Op vrijdag 18 november 2016 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou niet van Guus en Guus zijn muziek, maar hier is hij soms zo vriendelijk dat ik hem nog sympathiek ga vinden
Terwijl ze op een cactus zitquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie hier nu beelden bij. Zo'n vrouw die op haar hoogtepunt in bed huilt
Guus en sympathiek in een post.quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou niet van Guus en Guus zijn muziek, maar hier is hij soms zo vriendelijk dat ik hem nog sympathiek ga vinden
Maar hij piempt nog niet! Zou het nog komen?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Guus is de nieuwe piempie
Waylon
John natuurlijkquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:55 schreef Pheno het volgende:
Heeft Ali haar ook gebeld om mee te doen?
Misschien. Al is Guus vrij seksloosquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar hij piempt nog niet! Zou het nog komen?
Ik vind haar vreselijkquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Haar lach is een beetje zoals ik lach als ik een minuut moet glimlachen voor de foto... kiespijn
Ohquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:57 schreef Pheno het volgende:
Even doritos met dip pakken. Wachten John, laat de cameraman pauzeren
Ik verstond Bossche Bol...quote:
Ik verbaas me nog steeds hoeveel ze wordt geboekt en nog op het podium staat. Thanks to 100%NLquote:
Dat zou ze willen, in zijn kleren zittenquote:Op vrijdag 18 november 2016 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Dat meisje heeft de outfit van Waylon aan
Echt?quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik verbaas me nog steeds hoeveel ze wordt geboekt en nog op het podium staat. Thanks to 100%NL
Meerdere. Ook een met Jeroen van der Bookquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Had die Leonie ook een hitje ooit dan?
Dat is toch een kankervorm?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:00 schreef kwakz0r het volgende:
Men2be, dat was het tegengroepje van Raffish toch?
Ik herken het nu pas.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Deze Adele-interpretatie vind ik dan weer wel mooi
De grote vraag is: waarom luister je er naar?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yuupp. Ze wordt meermaals per dag gedraaid
Soms heb je geen keuze... Helaasquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
De grote vraag is: waarom luister je er naar?
Soms heb je werk dat het draait. Die zender.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
De grote vraag is: waarom luister je er naar?
Oordopjes, een geschenkquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms heb je werk dat het draait. Die zender.
Thank god ik niet
Echt? Ik zou liever naar een aquarium gaan kijken...quote:Op vrijdag 18 november 2016 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik verbaas me nog steeds hoeveel ze wordt geboekt en nog op het podium staat. Thanks to 100%NL
Kortsluiting makenquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms heb je werk dat het draait. Die zender.
Thank god ik niet
Leuk hoor "die vernieuwingen" in elk seizoen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Dit jaar heeft John bedacht dat ze vaker extra dingen mogen zingen
Neh, Men2b bedoel je (meningokokken 2 b) is een gevaarlijke vorm van hersenvliesontsteking. Dat was toen ook nog een beetje een dingquote:
Ik weet nog hoe tof ik seizoen 1 vond. Ook door dit nieuwe concept, maar ook dat er (denk ik?) amper bekende namen mee deden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind het dit jaar zo tegenvallen allemaal
Oh in het nieuws was iets over kanker of zo. Briljante naamkeuzes ja. Johnquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Neh, Men2b bedoel je (meningokokken 2 b) is een gevaarlijke vorm van hersenvliesontsteking. Dat was toen ook nog een beetje een ding![]()
En raffish betekent vulgair, ook al zo'n goeie keuze.
dat laatste idd...ik merk ook dat ik denk, Hey een echte kandidaat, als het een echte nono is.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe tof ik seizoen 1 vond. Ook door dit nieuwe concept, maar ook dat er (denk ik?) amper bekende namen mee deden.
Dat snap ik nog steeds niet: eerste inademing en 4 man druktquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:05 schreef kwakz0r het volgende:
En toch, als je luistert naar ben saaaaaaaunders, dat was ook niet zo briljant hoor. Seizoen 1....
Ik vond het toch een erg lekker geluidquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:05 schreef kwakz0r het volgende:
En toch, als je luistert naar ben saaaaaaaunders, dat was ook niet zo briljant hoor. Seizoen 1....
Ik erger mij mateloos aan dat gepraat tussendoor met de zielige verhaaltjesquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe tof ik seizoen 1 vond. Ook door dit nieuwe concept, maar ook dat er (denk ik?) amper bekende namen mee deden.
Ik hoop dat er volgende week een winnaar in zit, want ik heb nog niemand gehoord waarbij ik winst zag.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind het dit jaar zo tegenvallen allemaal
Dat doet het stomme programmaquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik erger mij mateloos aan dat gepraat tussendoor met de zielige verhaaltjes
Die zooi kijk ik dan tegenwoordig niet meer. Die mensen denken alleen maar aan hun image. Onbekende mensen zijn zichzelf en gaan er veel harder in.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:05 schreef PinkLow het volgende:
Dit is net zoals ER en WIDM... Eerst allemaal onbekende mensen en dan ineens alleen maar bekende mensen....
Indo jochie aflevering 1.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoop dat er volgende week een winnaar in zit, want ik heb nog niemand gehoord waarbij ik winst zag.
Nu zag ik de winnaar van vorig jaar ook niet aankomen, maar toch.![]()
bjorn?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zooi kijk ik dan tegenwoordig niet meer. Die mensen denken alleen maar aan hun image. Onbekende mensen zijn zichzelf en gaan er veel harder in.
En helden als Bjorn
Dat getal is onbekend.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:07 schreef PinkLow het volgende:
Hoeveel onbekende kandidaten zijn er in dit seizoen voorbij gekomen? 3?
groot deel mee eens. maar moet zeggen dat de eerste seizoenen WIDM met bekende NLers ook niet slecht was.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:06 schreef Pheno het volgende:
Onbekende mensen zijn zichzelf en gaan er veel harder in.
De Belgische vrachtwagenchauffeur.quote:
nog steeds geen idee..quote:
Dat doen meisjes van 14 toch niet?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:09 schreef Pheno het volgende:
Ze is vergeten haar vibrator eruit te halen. Dat getril in haar stem
Moest even nadenken, was hem alweer vergeten.quote:
Kan gebeuren als je niet alle seizoenen gezien hebtquote:
16quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat doen meisjes van 14 toch niet?
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Waylon, wat ben je lief ende strafbaar
Ohja! Je het gelijk!quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh in het nieuws was iets over kanker of zo. Briljante naamkeuzes ja. John
Ja best oké toch?quote:
Ja, zoals 16jarige waren toen ik 16 wasquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
En zij lijkt dan weer helemaal niet 16.
Jonger.
Ik zou idd zeggen dat ze mee moest doen met the kids-versiequote:Op vrijdag 18 november 2016 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
En zij lijkt dan weer helemaal niet 16.
Jonger.
Retourtje dus.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou idd zeggen dat ze mee moest doen met the kids-versie
wie?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:11 schreef PinkLow het volgende:
Nou Bjorn zal voor mij dan altijd de onbekende deelnemer zijn.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:12 schreef Max23 het volgende:
Hopelijk kiest ze Sanne en verliest ze weer van Isabel in de battle. Net als bij the voice kids
Girl, wie niet. Die blik.,quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat ze nu ook verliefd is op Waylon
Ik vond dat musical mens slechter..quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Niet slecht? Ik vond het echt bagger
Ja, het is saai en duf. Geen scherpte.quote:
Nice onequote:Op vrijdag 18 november 2016 21:12 schreef Max23 het volgende:
Hopelijk kiest ze Sanne en verliest ze weer van Isabel in de battle. Net als bij the voice kids
Die zijn nu ook allemaal wel voorbij gekomen.quote:
Wat jammerquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:13 schreef Greys het volgende:
RePlay zong knettervals vorige week bij late Night
of mannelijke homoquote:
volgende weekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |