#bezorgdeburgersquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:06 schreef MissMSX het volgende:
https://twitter.com/i/moments/796417517157830656
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:06 schreef MissMSX het volgende:
https://twitter.com/i/moments/796417517157830656
Carry on. Nothing to see here.quote:
Zoiets zal hier natuurlijk nooit gebeurenquote:
Daar zijn we veel te nuchter voorquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets zal hier natuurlijk nooit gebeuren
Je weet dat de meeste van dit soort meldingen al lang zijn bewezen nep te zijn?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets zal hier natuurlijk nooit gebeuren
Zulk soort acties? Als Wilders de grootste wordt. Ik vrees van niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar zijn we veel te nuchter voor
Iets op Social media zetten is heel makkelijk en vrijwel niet te controleren of het waar is of niet. Zeker als het om reacties gaat dat iemand is uitgescholden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet dat de meeste van dit soort meldingen al lang zijn bewezen nep te zijn?
Wil niet zeggen dat er niks gebeurd is, maar het is een grote poppenkast.
Niet gaan stemmen bedoel je?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:24 schreef Harmankardon het volgende:
Dat trump heeft gewonnen mag je niet leuk vinden, dat veel meer mensen dan dat thuis zijn gebleven is de echte tragedie als je het mij vraagt.
Omdat vele mensen geloven dat stemmen totaal zinloos is. Omdat stemmen op welke kandidaat toch niets gaat veranderen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:24 schreef Harmankardon het volgende:
Dat trump heeft gewonnen mag je niet leuk vinden, dat veel meer mensen dan dat thuis zijn gebleven is de echte tragedie als je het mij vraagt.
Goed argument om volgend jaar niet thuis te blijven.quote:
Laat alles bij het oude.quote:
Hoe hoog was het opkomstpercentage dan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:24 schreef Harmankardon het volgende:
56.9%quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe hoog was het opkomstpercentage dan?
Iets van 53 % geloof ik.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe hoog was het opkomstpercentage dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |