Pas op!quote:
Je zou maar onder zo'n iemand moeten werken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Pas op!
Hij slaat je de tering!
Het is FOK!.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zullen we een fok meet houden bij Happy Italy en dan allemaal niet betalen?
Vraag en idee blijft hetzelfde.quote:
Waar zeggen ze exact dat ze dit niet verwacht hadden?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Punt is dat deze meiden niet verwacht hadden dat dit meer gevolgen zou hebben dan een "Nou, vind ik niet leuk dat je dit doet."
En ja, dat is naief.
In de OP.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar zeggen ze exact dat ze dit niet verwacht hadden?
Ik zou nooit onder zo´n klapjosti gaan werken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Je zou maar onder zo'n iemand moeten werken.
Minimumloon denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:15 schreef Beathoven het volgende:
Fooi is toch normaalgesproken gewoon een extraatje. Hoe zit het met haar basisloon?
Inderdaad. Alles wordt Amerikaanser hier (lees: slechter).quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Minimumloon denk ik.
En fooi wordt steeds belangrijker. Net zoals in de VS, waar serveersters fooi hard nodig hebben om rond te kunnen komen.
Nee, fooi dient 100% ten goede te komen aan het personeel. Het is niet voor het management. Het afroamen wat Happy Management doet is dus verboden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:35 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben niet bekend met dat happy italy concept, maar zo weinig fooi... kan dat?
In veel winkels krijg je ook vaak minimumloon (en geen fooi).quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Minimumloon denk ik.
En fooi wordt steeds belangrijker. Net zoals in de VS, waar serveersters fooi hard nodig hebben om rond te kunnen komen.
Belachelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Minimumloon denk ik.
In Nederland valt het wel mee. Maar in de VS drukken ze de lonen omlaag met het argument dat ze goede fooien kunnen ontvangen. Het zal onder Trump waarschijnlijk alleen maar versnellen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zodra ik las over dienbladen sjouwen in een restaurant, had ik al geen zin meer om er te eten. Wat een armoe.
In de VS is loon dan ook vaak een standaard niet te vermijden toeslag op je bestelling. Heeft niets meer met fooi nodig maar is dan een systeem met prestatiebeloning.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In Nederland valt het wel mee. Maar in de VS drukken ze de lonen omlaag met het argument dat ze goede fooien kunnen ontvangen. Het zal onder Trump waarschijnlijk alleen maar versnellen.
Inderdaad.. net als in derdewereldlanden. Er zit alleen een 1e wereld marketingsaus over de boodschap.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
In de VS is loon dan ook vaak een standaard niet te vermijden toeslag op je bestelling. Heeft niets meer met fooi nodig maar is dan een systeem met prestatiebeloning.
En dan keihard op die pizza gaan stampen!!quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zullen we een fok meet houden bij Happy Italy en dan allemaal niet betalen?
Welkom in de beschaafde wereld anno 2016.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Belachelijk.
Dat is bedelen op je werk. Het zou niet zo mogen zijn dat je van giften moet leven. Kun je net zo goed autos gaan wassen en je hand ophouden op straat.
Ik vind 't best lekker. Helpt ook mee dat je voor zes euro twee avonden kunt eten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het eten is er toch al matig.
opwarmpizzas zijn nog steeds goedkoper in de supermarkt hoorquote:Op zaterdag 12 november 2016 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vind 't best lekker. Helpt ook mee dat je voor zes euro twee avonden kunt eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |