abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166595152
Vandaag (of gisteren) heeft een Marokkaan in een AZC een andere Marokkaan neergestoken. Ik had verwacht dat er hier wel een topic over geopend zou worden, maar het valt mee. :P
pi_166595192
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:24 schreef hpeopjes het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar Marokkanen zijn echt bijna allemaal rijp om het land uitgezet te worden. Als er één bevolkingsgroep is waar we als land echt absoluut helemaal niets aan hebben, dan zijn het de Marokkanen. Gewoon niet al teveel woorden en sociaal werkers meer aan vuil maken, maar kaalplukken en daarna terugsturen, vergezeld van hun hele lelijke, achterlijke, domme, agressieve berberfamilie.

Serieus, wat doen die mensen hier? Ze werken niet of nauwelijks, hangen openlijk een extreem intolerante religie aan die voorschrijft dat ik als ongelovige westerling bekeerd of anders vermoord moet worden, hebben overal waar je hen tegenkomt een hele grote mond, staan bovenaan in zo ongeveer alle criminaliteitslijstjes, maken het leven in vele wijken tot een ware hel. Echt hoor, loos die lui nou eindelijk eens, maakt me echt geen fuk uit hoe. Want ze hebben onderhand echt wel genoeg kapot gemaakt in mijn land. :{w
Nou dit, helemaal gelijk.

Ik heb zoveel buitenlanders als vrienden, maar Marokkanen en ik spreken een andere taal ofzo....
D'r zit op mijn dochters school een halfbloed marokkaan, das echt zo'n meppertje... Het liefste blonde meisjes... :r Kutopvoeding thuis...

En straks de halve school afbreken als hij moet vertrekken wegens ongewenst gedrag.
pi_166595214
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:27 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Lul niet zo stroef, je weet alleen niet wat je moet geloven op inet he..

[..]

Niet op het niveau van wat jij denkt. Meer van 'ja, ik snap je'.

[..]

Ben ook verre van een racist, maar ik wil zo weinig mogelijk te maken hebben met die 90%. Totaal onnodige bende. Hoe je het ook bekijkt.
Bla bla bla, que? wat wil je zeggen??
pi_166595220
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:27 schreef Physsic het volgende:
Vandaag (of gisteren) heeft een Marokkaan in een AZC een andere Marokkaan neergestoken. Ik had verwacht dat er hier wel een topic over geopend zou worden, maar het valt mee. :P
Nederland juicht tegenwoordig in stilte om dit soort zaken. Voor je het weet heb je Sylvana Simons en haar politiek correcte bende achter je aan.
pi_166595253
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:24 schreef hpeopjes het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar Marokkanen zijn echt bijna allemaal rijp om het land uitgezet te worden. Als er één bevolkingsgroep is waar we als land echt absoluut helemaal niets aan hebben, dan zijn het de Marokkanen. Gewoon niet al teveel woorden en sociaal werkers meer aan vuil maken, maar kaalplukken en daarna terugsturen, vergezeld van hun hele lelijke, achterlijke, domme, agressieve berberfamilie.

Serieus, wat doen die mensen hier? Ze werken niet of nauwelijks, hangen openlijk een extreem intolerante religie aan die voorschrijft dat ik als ongelovige westerling bekeerd of anders vermoord moet worden, hebben overal waar je hen tegenkomt een hele grote mond, staan bovenaan in zo ongeveer alle criminaliteitslijstjes, maken het leven in vele wijken tot een ware hel. Echt hoor, loos die lui nou eindelijk eens, maakt me echt geen fuk uit hoe. Want ze hebben onderhand wel genoeg kapot gemaakt in mijn land. :{w
Die 10% die het hier wel voor elkaar heeft en het begrijpt, prima.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_166595277
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:29 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Nederland juicht tegenwoordig in stilte om dit soort zaken. Voor je het weet heb je Sylvana Simons en haar politiek correcte bende achter je aan.
Heb je al op d'r facebook gekeken, die muts ging helemaal los bij DWDD, en helemaal fout, _O-

Leuk die reactie van d'r te lezen.
pi_166595282
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Bla bla bla, que? wat wil je zeggen??
Huh? Wat wil je hier nu naar mij zeggen?
1947-2016
pi_166595323
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ja inderdaad prima... 10 % nu de rest nog.

Doe je ogen eens open en help.
pi_166595353
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Heb je al op d'r facebook gekeken, die muts ging helemaal los bij DWDD, en helemaal fout, _O-

Leuk die reactie van d'r te lezen.
Wanneer was dat bij DWDD?

Ik kijk af en toe weleens DWDD, niet omdat ik de items in dat programma ook maar enigszins leuk vind, maar meer om even heel hard te lachen om wat al die deugdebielen uitkramen. Ze snappen er echt helemaal niets van, zo bleek afgelopen woensdagavond ook weer.
pi_166595360
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Open een ander topic als je daarover wil praten. Maar 1 ding: die mensen zijn al 50 jaar geholpen en worden continu geholpen met vanalles. Maar niets werkt.
1947-2016
pi_166595380
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:34 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ik kijk af en toe weleens DWDD, niet omdat ik de items in dat programma ook maar enigszins leuk vind, maar meer om even heel hard te lachen om wat al die deugdebielen uitkramen. Ze snappen er echt helemaal niets van, zo bleek afgelopen woensdagavond ook weer.
Was bij Pauw, niet bij dwdd. Uitzending 9 nov.
1947-2016
pi_166595382
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Tja sorry, ben gewoon boos.
vandaag

Verdomme d'r werd er weer eentje gepest vandaag. Door die &*# lui.
pi_166595405
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:34 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Check ff d'r facebook. Volgens mij woensdag.
pi_166595430
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]

10% die het hier wel voor elkaar heeft en het begrijpt? Ik betwijfel serieus of het er zoveel zijn. Ik denk eerder 1%.
pi_166595579
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is echt die spoiler?
Sorry zo, maar dm kan ik niet ofso, fout bij verzenden.
Ja dat is echt..
pi_166597175
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:45 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ja dat is echt..
Idioten die het anno einde 2016 nog niet snappen zijn hopeloos. Zonde van Fok zullen we maar zeggen...
pi_166597664
Schilder sinterklaas zwart is er een goedheilige zwarte man en klaar met gezeik over discriminatie.
pi_166598082
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2016 01:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Idioten die het anno einde 2016 nog niet snappen zijn hopeloos. Zonde van Fok zullen we maar zeggen...
Ik denk dat je zijn reactie verkeerd hebt begrepen.

Maar verder ben ik het met je eens dat het schokkend is hoeveel mensen dat niet snappen!
pi_166600090
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:29 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Mensen houden hun mond voortaan tot ze in het stemhokje staan, vrees ik.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_166600295
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 18:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Tjonge, de dingen die mogelijk zijn als je je even niet als een dolle extremist gedraagt. Echt wonderbaarlijk.
Weinig nut als 83% van de bevolking en 221 van de 223 Sinterklaascomités blijven vasthouden aan de traditionele zwarte piet. 8}
  zaterdag 12 november 2016 @ 10:03:03 #196
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_166600414
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:51 schreef Elzies het volgende:

[..]

Weinig nut als 83% van de bevolking en 221 van de 223 Sinterklaascomités blijven vasthouden aan de traditionele zwarte piet. 8}
Het stelt me teleur dat er zoveel dolle extremisten zijn.
pi_166600711
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 10:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het stelt me teleur dat er zoveel dolle extremisten zijn.
Soms denk ik dat jij een kloon bent van Koos.
  zaterdag 12 november 2016 @ 10:24:28 #198
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_166600725
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 10:23 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Soms denk ik dat jij een kloon bent van Koos.
Oké, spannend. Ik zal het in mijn dagboek schrijven.
pi_166600735
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 10:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Oké, spannend. Ik zal het in mijn dagboek schrijven.
Je doet maar.
pi_166680057
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2016 02:14 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Natuurlijk zullen tussen de PVV-stemmers ook hoger opgeleiden zitten. Echter nog steeds relatief erg weinig, denk ik. Precies zoals er ook wel een paar tokkies op D66 zullen stemmen, maar relatief gezien erg weinig.

En wat zegt hoger opgeleid tegenwoordig. 50% van de jongeren doet tegenwoordig hbo. 'Hoger opgeleid' is dus absoluut geen garantie meer voor intellect en objectief rederningsvermogen. Misschien dat je met academisch geschoold een beetje in de buurt komt van wat je je eigenlijk voorstelt bij 'hoger opgeleid' (Ja, ik weet het. Het is arrogant, maar het is wel een feit).
percentage stemmers, onderverdeeld naar opleidingsniveau

Je kunt iemand zijn intellect en objectief redeneringsvermogen niet afleiden aan zijn opleidingsniveau.

Er zijn creationisten met een PhD 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')