SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwste supporter
De broer van Henk de Vries
[ Bericht 0% gewijzigd door KingRoland op 13-11-2016 17:48:42 ]Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Bedankt hé, Hans.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:11 schreef RM-rf het volgende:
Ik denk dat nederland wel kan winnen; maar Nederland moet gewoon geconcentreerd spelen en mag zeker geen fouten maken, als ze een kans krijgen lijkt het huidige luxemburg best veel veerkracht te hebben (recentelijk meermaals een gelijkspel tegen sterkere tegenstanders of pas in de laatste minuten verloren in doelpuntrijke spelen).
als oefening hebben ze eergisteren tegen KV Mechelen gespeeld en 4-2 verloren, de opstelling was een defensieve 4-5-1.
Luxemburg speelde erg zwak en hun defensie zat vol gaten
na 16 minuten stond het 3-0 voor Mechelen
http://www.wort.lu/de/spo(...)7e1f5061e01abe83bcab
Luxemburg is kwetsbaar als je ze veel laat dribbelen (zitten een aantal ietwat balverliefde spelers in, bv de 16-jarige Vincent Thll is een groot talent, maar nog onervaren) en snel omschakelt bij balverlies.
de vaste doelman is geblesseerd en nu speelt een debutant, de derde doelman Ralph Schon, die bij FC UNA Strassen speelt (en daarnaast leraar van beroep is)
opstelling tegen Mechelen
----------- Schon
Jans, Chanot, Malget, Delgado
Bohnert, Philipps , Mutsch, Da Mota,
---- Vincent Thill
---- Turpel
Ik vind het tot dusver wel meevallen.quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou puntenverlies tegen Luxemburg wel hilarisch vinden.
Flikker eens op met die niet leuke kut opmerkingen.quote:
Is gewoon leuk. Leuker dan de standaard cynische opmerkingen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:45 schreef Caland het volgende:
Er heeft gewoon iemand Luxemburg geanalyseerd, hulde
niet speciaal, maar ik woon er en volg het team wel een beetje, ik ga ook naar de wedstrijd met luxemburgse vrienden, die an sich vooral bewondering voor nederland hebben en het idee dat Robben in Stade Josy Barthel gaat spelen al helemaal opwind.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:45 schreef Caland het volgende:
Er heeft gewoon iemand Luxemburg geanalyseerd, hulde
quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:50 schreef Lean_Machine het volgende:
Zoals er nu in de media over deze wedstrijd wordt gesproken, zo vermoeiend. Sure, Nederland zit in een dip, kut lichting, maar kreten als "als we gegroepeerd staan kunnen we winnen."
HOU OP MAN, we spelen tegen Luxemburg. Dit moeten we in onze grootste dip ooit kunnen nog winnen..
Davy, hier zijn andere subfora voor.quote:Op zondag 13 november 2016 02:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hebben jullie ook al je tepels ingesmeerd voor de Robbenshow?
quote:Op zondag 13 november 2016 02:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hebben jullie ook al je tepels ingesmeerd voor de Robbenshow?
Prima juist. Lekker onder het eten en dan weer richting het dartenquote:Op zondag 13 november 2016 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
1-1
En wat een walgelijke kut tijd.
Denk dat ik pas eind tweede helft kan kijken.quote:Op zondag 13 november 2016 16:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Prima juist. Lekker onder het eten en dan weer richting het darten
Kut tijd, veld, stadion, hoeveelheid fans, land.quote:Op zondag 13 november 2016 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
1-1
En wat een walgelijke kut tijd.
Voor het sinterklaasjournaal?quote:Op zondag 13 november 2016 16:53 schreef FL_Freak het volgende:
is er straks ook een officiële NPO3 stream?
Neequote:Op zondag 13 november 2016 16:53 schreef FL_Freak het volgende:
is er straks ook een officiële NPO3 stream?
Geen Veltman gelukkig.quote:Op zondag 13 november 2016 17:04 schreef tompsv18 het volgende:
Opstelling Nederland: Stekelenburg; Brenet, Bruma, Van Dijk, Blind; Ramselaar, Wijnaldum, Klaassen; Robben, Dost, Sneijder.
Sintelbaanquote:Op zondag 13 november 2016 17:10 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Woudenstein is nog mooier.
Tsja, was te verwachten.quote:
Kan eigenlijk geen 1 noemen.quote:Op zondag 13 november 2016 17:16 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom doen er eigenlijk geen spelers van de koploper in de Eredivisie mee?
Kasdorp heeft een blessurequote:Op zondag 13 november 2016 17:16 schreef tompsv18 het volgende:
Kan niet goed gaan dan vanavond.quote:Op zondag 13 november 2016 17:16 schreef tompsv18 het volgende:
Wtf deed jij danquote:Op zondag 13 november 2016 17:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben net wakker
wat is dit een kut tijd zeg
quote:Op zondag 13 november 2016 17:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben net wakker
Luilakquote:Op zondag 13 november 2016 17:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben net wakker
Of je gaat slapen en een film kijken als je opstaat.quote:Op zondag 13 november 2016 17:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
laat geworden in de stad. Ging daarna nog een film kijken thuis.
Lekker hoor. Kater?quote:Op zondag 13 november 2016 17:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
laat geworden in de stad. Ging daarna nog een film kijken thuis.
kon ook, maar was nog niet moequote:Op zondag 13 november 2016 17:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of je gaat slapen en een film kijken als je opstaat.
Heb je wel lekker geslapen?quote:Op zondag 13 november 2016 17:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben net wakker
quote:Op zondag 13 november 2016 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer. Je kijkt nu al uit naar mijn rust-potje Haxball.
quote:Op zondag 13 november 2016 18:02 schreef Coco98 het volgende:
Ik kijk nu ook mee, vooral voor Robbengod.
hadden ze maar geen rode vlag moeten zwaaien bij de F1quote:Op zondag 13 november 2016 18:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kut nog ff en Sked en Zipportal komen ook nog
Goedenavond.quote:Op zondag 13 november 2016 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedenavond vrienden, en GGMM.
Dat weet ik zeker jaquote:Op zondag 13 november 2016 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is ook F1 en darts. Weet je zeker dat je dat niet veel leuker vindt?
Dat snap ik ook niet zo goed.quote:Op zondag 13 november 2016 18:05 schreef Slaro het volgende:
Misschien een domme vraag maar hoe kan je de meerwaarde van teams in de F1 beschrijven? Ik zie ze vooral ruzie maken de hele tijd. Dus is de meerwaarde meer voor de eigenaar? Twee coureurs, dus een betere kans op een redelijke prestatie, en meer in beeld te komen?
Niet hier.quote:Op zondag 13 november 2016 18:05 schreef Slaro het volgende:
Misschien een domme vraag maar hoe kan je de meerwaarde van teams in de F1 beschrijven? Ik zie ze vooral ruzie maken de hele tijd. Dus is de meerwaarde meer voor de eigenaar? Twee coureurs, dus een betere kans op een redelijke prestatie, en meer in beeld te komen?
Tja die luxe hebben we niet meer.quote:Op zondag 13 november 2016 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
ze hebben het moeilijk tegen luxemburg
Omdat je dan buitenspel staatquote:Op zondag 13 november 2016 18:05 schreef Slaro het volgende:
F1 is geen sportquote:Op zondag 13 november 2016 18:05 schreef Slaro het volgende:
Misschien een domme vraag maar hoe kan je de meerwaarde van teams in de F1 beschrijven? Ik zie ze vooral ruzie maken de hele tijd. Dus is de meerwaarde meer voor de eigenaar? Twee coureurs, dus een betere kans op een redelijke prestatie, en meer in beeld te komen.
Rot nou eens op johquote:Op zondag 13 november 2016 18:05 schreef Slaro het volgende:
Misschien een domme vraag maar hoe kan je de meerwaarde van teams in de F1 beschrijven? Ik zie ze vooral ruzie maken de hele tijd. Dus is de meerwaarde meer voor de eigenaar? Twee coureurs, dus een betere kans op een redelijke prestatie, en meer in beeld te komen.
Davyquote:Op zondag 13 november 2016 18:07 schreef Coco98 het volgende:
Wie moet de opvolger van Sneijder worden?
Kuwasquote:Op zondag 13 november 2016 18:07 schreef Coco98 het volgende:
Wie moet de opvolger van Sneijder worden?
2020 geloof ik.quote:Op zondag 13 november 2016 18:13 schreef Vasion het volgende:
Tot hoelang loopt het contract van Danny Blind eigenlijk?
Bij de formule 1 gebeurt er nu letterlijk niets.quote:
Nee, ik heb de klachten van je moeder gehoord.quote:Op zondag 13 november 2016 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit keer moet hij niet in het verkeerde gaatje he
quote:
Wie weet is dat voor GGMM wel juist het goeie gaatje..quote:Op zondag 13 november 2016 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit keer moet hij niet in het verkeerde gaatje he
Dat zei Frits Barend ook 42 jaar geleden.quote:Op zondag 13 november 2016 18:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit gaat een hele vervelende pot worden
Spreek voor jezelf. Wanneer Nederland dit niet wint neem ik tot 1 januari een Sylvana Simons UI.quote:Op zondag 13 november 2016 18:16 schreef GGMM het volgende:
Als Luxemburg dit wint kom ik tot 2017 niet meer op FOK.
Samen met onlogisch, davy en KingFlopland.
Mietje.quote:Op zondag 13 november 2016 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Wanneer Nederland dit niet wint neem ik tot 1 januari een Sylvana Simons UI.
Ik vind FOK te leuk om te moeten missen.quote:Op zondag 13 november 2016 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mietje.
Alhoewel dat ook een straf is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2016 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind FOK te leuk om te moeten missen.Een beetje wel, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best triest dit, ja.quote:Op zondag 13 november 2016 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nederland kan er geen klote van.
Macherano scheurde ooit zijn anus daardoor.quote:Op zondag 13 november 2016 18:23 schreef Coco98 het volgende:
De bewaker van Robben raakt geblesseerd. xD
Dat moet zo pijnlijk zijn. Dat je sterretje een vierkant is gewordenquote:Op zondag 13 november 2016 18:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Macherano scheurde ooit zijn anus daardoor.
Of je cirkeltje een vierkant.quote:Op zondag 13 november 2016 18:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat moet zo pijnlijk zijn. Dat je sterretje een vierkant is geworden
quote:
Die mag ook nooit gewisseld worden volgens mijquote:Op zondag 13 november 2016 18:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Zoontje van Blind zorgt voor alle Luxemburgse dreiging
sowquote:Op zondag 13 november 2016 18:30 schreef franske19 het volgende:
Nederland is drama. Nog trager tempo dan Ajax onder de Boer.
Net als dat blondje die nu de bal over koptquote:Op zondag 13 november 2016 18:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die mag ook nooit gewisseld worden volgens mij
Een echte schipper vaart ook door de Rode Zee.quote:Op zondag 13 november 2016 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk ook weer, want rode vlag.
116' Iniesta 0-1quote:
Nog altijd beter dan Charlie Whiting.quote:
Of Howard Webb.quote:Op zondag 13 november 2016 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Charlie Whiting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |