Eigen schuld, moeten ze maar niet zo hebberig zijnquote:
Hie mogen ze kiezen tussen een snicker en een marsquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Als ze hier aan de deur komen krijgen ze een mandarijntje
ah............... ik vond het vroeger altijd zo'n happeningquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigen schuld, moeten ze maar niet zo hebberig zijn
Doe mij maar die snickers dan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Hie mogen ze kiezen tussen een snicker en een mars![]()
moeders thuis mag op de vitamientjes letten
was met Sinte Maarten?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Vroeger wel eens een kind aan de deur gehad die om snoep vroeg. Gaf ik hem een hard gekookt ei. Lustte dat kind niet
Hardgekookte eieren kun je goed 4 dagen bewarenquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
was met Sinte Maarten?
Je had toevallig een gekookt ei liggen?
Die woont zeker in een dorp?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken die hele traditie niet en volgens mij moet ik blij zijn dat we er vanavond niet zijn. Mijn schoonmoeder had vorig jaar zo'n honderd kindjes aan de deur gehad.
In mijn regio werd/wordt daar helemaal niets aan gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ah............... ik vond het vroeger altijd zo'n happening![]()
voordat ik het tuinpad af was was mijn lampion al afgefikt![]()
liep ik de verdere avond met zo'n stokkie
nee hoor, gewoon in de stad, wel in een kinderrijke buurtquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Die woont zeker in een dorp?
Ik verwacht eigenlijk hooguit mijn chineze buurvrouw met haar 3 chineesjes of inmiddels 2
want die ene is geloof ik nu wel te oud ervoor, maar misschien ook niet, ik kan dat
nooit goed schatten
Of anders de bel uitquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken die hele traditie niet en volgens mij moet ik blij zijn dat we er vanavond niet zijn. Mijn schoonmoeder had vorig jaar zo'n honderd kindjes aan de deur gehad.
Moslimkinderen hier, dus weinig... maar vorig jaar waren er een paar, die deden het meerquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn regio werd/wordt daar helemaal niets aan gedaan
Wel gegeven?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Moslimkinderen hier, dus weinig... maar vorig jaar waren er een paar, die deden het meer
uit een soort van eh... na oké gratis snoep soren jongens![]()
waren een beetje rel jochies![]()
ze zongen niet eensbelde gewoon aan en keken me aan van nou kom maar op met die snoei
En het is ook zo'n klus om dat ding te demonteren voor een avondjequote:Op vrijdag 11 november 2016 13:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's lastig hier, we hebben geen bel, maar een klopper
ah... misschien zijn er ook wel wijken in Amsterdam waar ze er meer aan doen, maar ja inquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon in de stad, wel in een kinderrijke buurt
Zie je, gewoon hebberigheidquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Moslimkinderen hier, dus weinig... maar vorig jaar waren er een paar, die deden het meer
uit een soort van eh... na oké gratis snoep soren jongens![]()
waren een beetje rel jochies![]()
ze zongen niet eensbelde gewoon aan en keken me aan van nou kom maar op met die snoei
Met de jaarwisseling zit in ik Zuid-Frankrijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... misschien zijn er ook wel wijken in Amsterdam waar ze er meer aan doen, maar ja in
moslimbuurten doen ze er niet echt aan, vuurwerk des te meer![]()
dus met oud en nieuw kan ik mijn lol weer op
Je bent veels te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, geen zin in gezeikhuppatee ieder een snickker en wegwezen
Slim, voor je het weet krijg je klappen van die opgeschoten jochiesquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, geen zin in gezeikhuppatee ieder een snickker en wegwezen
Man man, kunnen we niet van leven ruilen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met de jaarwisseling zit in ik Zuid-Frankrijk
nah nee gewoon geen zin in gezeikquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je bent veels te goed voor deze wereld
Dan krijg je er ook wat minder leuke dingen bij hoorquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Man man, kunnen we niet van leven ruilen?
Ja da's bij ieder leven zo, zullen we het maar zo laten dan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan krijg je er ook wat minder leuke dingen bij hoor
Van mij zouden ze een nat pak gekregen hebben. Opbokken lamlendig tuig!!!quote:
Lijkt mij beterquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja da's bij ieder leven zo, zullen we het maar zo laten dan?
Inderdaad, een emmer koud water achter de deurquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van mij zouden ze een nat pak gekregen hebben. Opbokken lamlendig tuig!!!
Ja schiet ik wat mee op ... staan ze straks de volgende dag voor de deur ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Van mij zouden ze een nat pak gekregen hebben. Opbokken lamlendig tuig!!!
Juistquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een emmer koud water achter de deur
Wel filmen hčquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juist
Heb ook nog een paintball marker hier
Wij hadden vroeger een vrouw in de straat en die flikkerde wel eens een emmer koudquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een emmer koud water achter de deur
Jij bent een heuse kindervriendquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Schiet ze vol verf 3 verdiepingen naar beneden de trappen af
Wij hadden er ook zo'n één in de straat, maar die deed het als er belletje geleld werdquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een vrouw in de straat en die flikkerde wel eens een emmer koud
water uit het raamalleen omdat er kinderen zaten te knikkeren gewoon op de stoep,
maar dan maakten we teveel lawaai ofzo...
die was niet echt geliefdook niet door de moeders van die kinderen trouwens
belletje trekkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hadden er ook zo'n één in de straat, maar die deed het als er belletje geleld werd
Heb ik nooit gedaan eigenlijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Heitje voor een karweitje..... goh!!
Uiteraard en muntjes vast lijmenquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
belletje trekken![]()
deden jullie ook aan zo'n portemonnee aan een touwtje?
Jaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:32 schreef ErwinRommel het volgende:
Oude kranten inzamelen en naar de papierhandel brengen en dan snoep kunnen kopen
Pure nostalgiequote:Op vrijdag 11 november 2016 13:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa![]()
met vriendinnetje die had een kar had haar Pa gemaakt
was een heel feestquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:33 schreef schommelstoel het volgende:
Ik heb het idee dat dit al jaren aan het uitsterven is.
Kan mij nog herinneren dat toen ik vroeger liep er bijna over al wel groepjes kinderen te vinden waren.
Soms wachten voor de tuin omdat er al andere kinderen voor de deur stonden te zingen.
Was één groot gebeuren allemaal.
Maar nu tegenwoordig zie dat niet meer.
Volkscultuur is idd aan het uitsterven.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:33 schreef schommelstoel het volgende:
Ik heb het idee dat dit al jaren aan het uitsterven is.
Kan mij nog herinneren dat toen ik vroeger liep er bijna over al wel groepjes kinderen te vinden waren.
Soms wachten voor de tuin omdat er al andere kinderen voor de deur stonden te zingen.
Was één groot gebeuren allemaal.
Maar nu tegenwoordig zie dat niet meer.
Mij zul je er niet zien iigquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
WTF, noodverordening van kracht op intocht Sinterklaas en de zwarte pieten![]()
Echt hč?
Is dat morgen al trouwens?quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem, heb wel betere dingen te doen.
Heb ook nog dikke wijnballenquote:
Voelt best lekker he?quote:
Ze kunnen er ook in stikkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kun je mee gooien als ze lastig worden
Jij snapt hetquote:
Ja best wel.. Waren bij systems aan het kloten en worden er ineens over de 100 tickets uitgespuit.... Moesten allemaal 1 voor 1 gesloten worden ... Typische vrijdagmiddag actie ...quote:
Hier hebben we een echte snoepwinkelquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:52 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Jij snapt het
Bijna niet meer te krijgen trouwens, dat oude snoep.
Alleen maar van die Haribo meuk
Dat was mij als baby dus bijna een keer overkomen... Had het 1.5 jaar oudere zoontje van de dokter mj een bal iin de mond gedouwd... Had niet veel gescheeld, maar dankzij adequaat optreden van mevrouw dokter heb ik het overleefd... Ben dr nog steeds dankbaar...quote:
Absoluut! Vanavond liedje van vorig jaar nog een keer spelen en morgen nieuwe carnavalsliedverkiezing (gaan we gewoon weer winnen, gok ik zo). St Maarten wordt hier niet gevierd. Ken het ook niet van vroeger.quote:
Weet je wat handig is? Een onbegrijpelijke quote inkorten tot ... . Leest voor iedereen een stuk fijner.quote:
Rangetje deed mijn broer bijna de das om. Mijn opa sneed pepermuntjes in twee.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was mij als baby dus bijna een keer overkomen... Had het 1.5 jaar oudere zoontje van de dokter mj een bal iin de mond gedouwd... Had niet veel gescheeld, maar dankzij adequaat optreden van mevrouw dokter heb ik het overleefd... Ben dr nog steeds dankbaar...
St Maarten deden we altijd vanuit school. Ging ons natuurlijk meer om het snoepgoed dan de boodschap erachter.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:57 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Absoluut! Vanavond liedje van vorig jaar nog een keer spelen en morgen nieuwe carnavalsliedverkiezing (gaan we gewoon weer winnen, gok ik zo). St Maarten wordt hier niet gevierd. Ken het ook niet van vroeger.
Iemand het Sinterklaasjournaal gekeken? Daar worden witte, zwarte en roetveegpieten door elkaar gebruikt. Ik vind het een prima oplossing.
Dank je. Wist niet dat dat handiger was.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:58 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Weet je wat handig is? Een onbegrijpelijke quote inkorten tot ... . Leest voor iedereen een stuk fijner.
Ik zou het ook niet vieren als ik geen muziek zou maken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
St Maarten deden we altijd vanuit school. Ging ons natuurlijk meer om het snoepgoed dan de boodschap erachter.
Net als carnaval, vond het vroeger leuk, nu vier ik het niet meer maar gun het ze van harte.
quote:
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank je. Wist niet dat dat handiger was.
Nooit geweest daar. Commerciele bende.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen ooit in Rio geweest tijdens carnaval...
Ik kon er ooit heen, maar ik wilde nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen ooit in Rio geweest tijdens carnaval...
Je mist er niks aanquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kon er ooit heen, maar ik wilde niet
Ik moet er niet aan denkenquote:
Tussen die mooie Braziliaanse mannen? Niet aan willen denken?quote:
Ik heb alleen 1 dag wat gezien op Ipanema, maar dat waren dus het hele homo circus daar... Het Samba-dromo heb ik alleen gezien op tv ... En om de hoek war ik zat was een Favela dus dat was ook geen aanraderquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kon er ooit heen, maar ik wilde niet
Ik val niet op scheerschuim mannenquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tussen die mooie Braziliaanse mannen? Niet aan willen denken?
Ja voor dat je het weet lig je met een wijf in bedquote:
Ja, en?quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja voor dat je het weet lig je met een wijf in bed
Ik heb niks met vrouwen.quote:
Er hoeft toch niks te gebeuren? Gewoon lekker liggen.quote:
Vriendinnen heb ik al niet dusquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er hoeft toch niks te gebeuren? Gewoon lekker liggen.
Mannen zijn beterquote:
Het maakt niet uit als het maar lief is. Vele variantenquote:
Ow, dan val ik af.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het maakt niet uit als het maar lief is. Vele varianten
Lief is ook niet alles btw.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Laat ik het maar houden op "lieve mensen zijn beter"
Jammer je paarden zijn coolquote:
Ik vind het prachtig, maar je krijgt mij niet meer in het zadelquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig om je zelf nu uit te nodigen voor op het paard..?
Heb ook nog een oude merrie, die is niet zo wild meer.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig om je zelf nu uit te nodigen voor op het paard..?
Lijkt me gezien je situatie niet slim iddquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig, maar je krijgt mij niet meer in het zadel
Hoezo, wat mankeert die bouwvakker dan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me gezien je situatie niet slim idd
Ik ga wel naar pony park Slagharen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo, wat mankeert die bouwvakker dan?
Je hebt toch schimmels..quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo, wat mankeert die bouwvakker dan?
Kun je gezellig samen met Braddie gaan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga wel naar pony park Slagharen.
Die ken ik, kunnen pony plettenquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kun je gezellig samen met Braddie gaan.
Chufi deed lolligquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eentje maar, daar rijd ik zelf op, oude merrie is een Appaloosa.
Ik ook nietquote:
http://www.liveleak.com/view?i=789_1478015147quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:17 schreef Karzai het volgende:
ik kreeg een briefje over sint maarten in de bus kon je aan de deur hangen als je wilde dat er werd aangebeld
Wat lame.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:17 schreef Karzai het volgende:
ik kreeg een briefje over sint maarten in de bus kon je aan de deur hangen als je wilde dat er werd aangebeld
En anders moet je je melden bij belmenietregister?quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:17 schreef Karzai het volgende:
Jij bet een .....quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
En anders moet je je melden bij belmenietregister?
Ik was het versje al kwijt, ik had ook niks in huisquote:
flauw.............quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:24 schreef chufi het volgende:
1 keer gebeld maar niet open gedaan.. Wel voor de pizza natuurlijk
Geen last hier in de binnenlanden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:35 schreef chufi het volgende:
De buren hebben open gedaan dus komen die kids volgend jaar waarschijnlijk weer terug
Mag lije dat ie straks Opa wordt en met kleinzoontje langs de deuren gaat en dat niemand dan open doetquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:45 schreef Karzai het volgende:
nah ik gun die kids wel een feestje, beetje lullig als niemand open doet
Wie is iequote:Op vrijdag 11 november 2016 19:48 schreef FANN het volgende:
Dan vinden ze kindertjes ineens weer héél leuk
In Spanje doen ze dt nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Mag lije dat ie straks Opa wordt en met kleinzoontje langs de deuren gaat en dat niemand dan open doet
Zijn je zussen alweer thuis of heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien komt kleine Diëgo met dochter naar Nederland ... jeweethetniet....
En dan nog zijn ze in Amsterdam.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien komt kleine Diëgo met dochter naar Nederland ... jeweethetniet....
die zijn weer thuis, sinds vanmiddag...quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn je zussen alweer thuis of heb ik iets gemist?
Zak snoep mee ?quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
die zijn weer thuis, sinds vanmiddag...
Dus morgen komen ze allemaal langsquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
die zijn weer thuis, sinds vanmiddag...
NES is vanmiddag bezorgd, morgen ophalen dus.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las soep... Ik was vanmiddag ff mn prijs ophalen.. 8 soepkoppen en 4 zakken soep
ze hebben geen paardenquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet gezellig samen oninteressante foto's kijken?
HIIIHAAAAAAquote:
Olaquote:
Meegenomen bedoel je.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
DIe heeft Columbus zelf nog gehaald
Tjaquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:15 schreef sacha het volgende:
zo, steunkousen uit, yoghurtbroek aan, klaar voor de Voice met Aap
Goed plan.. Alleen heb ik geen aap naast mequote:Op vrijdag 11 november 2016 20:15 schreef sacha het volgende:
Ik vind je gescheld beter dan het posten van duffe YT'squote:Op vrijdag 11 november 2016 20:23 schreef tong80 het volgende:
Dit lijkt me wel iets voor Piet_Pieraat......
Eén van m'n favoriete bands.
Fijn voor je.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind je gescheld beter dan het posten van duffe YT's
quote:
Ha ha ha ha ha een internet plaatje.quote:
Een watquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha ha ha een internet plaatje.![]()
![]()
![]()
O_
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dank jequote:
Wat een toeval, die heb ik op 12"vinyl.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:23 schreef tong80 het volgende:
Dit lijkt me wel iets voor Piet_Pieraat......
Eén van m'n favoriete bands.
Zoiets vermoedde ik al. Sandinista heb je ook waarschijnlijk. Of ken je. Ook geïnspireerd door Lee scratch Perryquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een toeval, die heb ik op 12"vinyl.
Je vroeg eromquote:
Op de 1e LP staan ook dingen van Lee Perry.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al. Sandinista heb je ook waarschijnlijk. Of ken je. Ook geïnspireerd door Lee scratch Perry
Dat zeg ik. Grijs gedraaidquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de 1e LP staan ook dingen van Lee Perry.
En Bad Audio Dynamite Ook ? Met Mick Jonesquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de 1e LP staan ook dingen van Lee Perry.
One liners heb ik ook welquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vraag niets, ik doe mededelingen en one liners
Zeik dan niet zoquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vraag niets, ik doe mededelingen en one liners
Ik heb wel picture discs. Van The Uk Subs en Talking Heads dat was ttoen mode. mijn broer heeft al mijn LP's geërfdquote:
Nog niet. Wordt wel tijdquote:
Hoppa. Daar is ze weer Het zonnetje in huis. De brenger van het ultieme levens geluk. Je pad gestrooid met lavenl en viooltjes.quote:
Er kwam iets tussen zoals je weet enquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat je het laatst zou "krijgen"
1 LP heb ik daarvan geloof ik.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Bad Audio Dynamite Ook ? Met Mick Jones
Net nog Bad Brains gedraaid. Risequote:Op vrijdag 11 november 2016 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1 LP heb ik daarvan geloof ik.
Ik gun jouw allesquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoppa. Daar is ze weer Het zonnetje in huis. De brenger van het ultieme levens geluk. Je pad gestrooid met lavenl en viooltjes.
Welneequote:
quote:
Ja was wel leuk die reactiequote:Op vrijdag 11 november 2016 20:57 schreef chufi het volgende:
Deze discussie hadden we hier kortgeleden nog
YTquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt de LP's aan broer gegeven zeg je net?
Mogelijk heb die geen pickup dus staan ze nog bij tongquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt de LP's aan broer gegeven zeg je net?
Wanneer je ook eens wat moderne muziek in andere richting wil horen, moet je Boiler Room eens checken op YT.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
YT
Ik zeg altijd gedraaid. Net zo als ik geschreven zeg als ik iets heb getypt
Je krijgt gewoon mailtjes als ze weer ergens live draaienquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je ook eens wat moderne muziek in andere richting wil horen, moet je Boiler Room eens checken op YT.
Is dat een band ?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je ook eens wat moderne muziek in andere richting wil horen, moet je Boiler Room eens checken op YT.
Nu is er Jazz live.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je krijgt gewoon mailtjes als ze weer ergens live draaien
Internet vriendin en ex mod Alter_Ego zit helemaal in de extreme muziek. Die leeft op dezelfde tijden als jij. Jullie hebben veel gewemeenquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb het al gevonden. Dar ga ik in zinken. Ziet er veelbelovend uit op één blik. Cool.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Binnen 1 sec heb je het gevonden in google of YT.
Ben je voorlopig nog wel even bezig.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het al gevonden. Dar ga ik in zinken.
Heerlijk. Ben al een week met John Peel bezig. Is ook een goudmijn. Kan ik afwisselen. Dat is het lekkere met een open/brede smaak.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben je voorlopig nog wel even bezig.
Die staan al aardige tijd online hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk. Ben al een week met John Peel bezig. Is ook een goudmijn. Kan ik afwisselen. Dat is het lekkere met een open/brede smaak.
Weet ik maar nu echt aan het spitten. Structureel zeg maar. Alles op zijn tijd. Het is van de jaren 60 tot vrij recent. Het leuke is ook het commentaar erbi. B.v. nog voor ze een plaat hebben uitgebracht The Cure en Killing Joke ontdekken. etcquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die staan al aardige tijd online hoor.
Gisteren gedraaid bij Peel. Hun eerste sessie. Spear of Desteny was ook gaaf. Ik ben toch al van de jaren 80.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met de Theatre of Hate heb ik nog geflipperd voor een optreden.
Spear of Destiny.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren gedraaid bij Peel. Hun eerste sessie. Spear of Desteny was ook gaaf. Ik ben toch al van de jaren 80.
Ik zag het. Ben inmiddelks in een fase dat het wel goed is dat je het begrijptquote:
Ik pest een beetje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag het. Ben inmiddelks in een fase dat het wel goed is dat je het begrijpt
Kun je dat zelf niet?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:36 schreef tong80 het volgende:
FF de buurtzorg bellen nu. Kunnen ze nog voor vannacht m'n klompvoet tapen.
Je hebt geen idee he ?quote:
Ja zuster nee zusterquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Op tijd naar bed en goed slapen met de benen iets omhoog
Ja maar om dan je voet en onderbeen inzwachtelen is niet te doenquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb regelmatig in de kreukels gelegen en BHV + EHBO diploma's.
Hoezo niet? Daar kun je toch prima bij?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar om dan je voet en onderbeen inzwachtelen is niet te doen
Niet in de ideale positie zal ik maar zeggen``quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo niet? Daar kun je toch prima bij?
Dan weet je dat het onmogelijk is dit zelf te doen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb regelmatig in de kreukels gelegen en BHV + EHBO diploma's.
Het is niet zo maar zwachtelen dat deed ik altijd zelf voor het voetballen. Dit is totaal anders.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar om dan je voet en onderbeen inzwachtelen is niet te doen
Leonard Cohen is niet meerquote:
Ja zit al half te kijken... Was er bij in 2008 hier in Amsterdamquote:
Ik ook. Geen Cohen. Die komt m'n strot uit.quote:
Draai gewoon een remix.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Geen Cohen. Die komt m'n strot uit.
Echt?!quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zit al half te kijken... Was er bij in 2008 hier in Amsterdam
Ja echt buiten op het Westergas terrein.quote:
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat ik dat trekquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je er nachtwerk van maken?
Ik was ook vroeg vanmorgen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat ik dat trek
Het gaat snel hier....quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar dat is alweer topic geleden.
Ik ben zo blij dat ik geen aap heb maar gewoon kinderen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:15 schreef sacha het volgende:
Hoeveel heb je er?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:27 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik geen aap heb maar gewoon kinderen.
Jeezes tonk, echt niemand is jouw vriendin.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Internet vriendin en ex mod Alter_Ego zit helemaal in de extreme muziek. Die leeft op dezelfde tijden als jij. Jullie hebben veel gewemeen
quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:29 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Jeezes tonk, echt niemand is jouw vriendin.
Tonk.quote:
Nu ja, je weet dat je er drie hebt, dus kunnen het er geen twee zijnquote:
ik ben zo blij dat ik geen gewone kinderen heb maar wel een Aapquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:27 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik geen aap heb maar gewoon kinderen.
Serieus, dat is net zoiets als dat je blij bent dat je niet kan horen maar dat je gebarentaal kent.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:35 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat ik geen gewone kinderen heb maar wel een Aap
En woon je nu samen met iemand?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Blij dat ik geen kinderen heb. Ook niet in Brazilië
In een mooi hutje naast de stadquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met een aapje en een prinsesje ja.
Waar je elke nacht elfjes en feeën ziet, en de eenhoorn rondwaart door het donkere bosquote:
oké, ik breng hem terugquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:37 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Serieus, dat is net zoiets als dat je blij bent dat je niet kan horen maar dat je gebarentaal kent.
Het is echt honderdmiljoen keer leuker om een regulier kind te hebben dan een moeilijk kind.
Zo jij bent van het padje af ...quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar je elke nacht elfjes en feeën ziet, en de eenhoorn rondwaart door het donkere bos
Op vrijdag 11 november 2016 23:29 schreef mrspoeZ het volgende:quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt ook wel wat vriendelijker zijn.
Gaat ie niet naar een opvang of zo ?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn kleinzoon heeft eigen taal ontwikkelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |