Eigen schuld, moeten ze maar niet zo hebberig zijnquote:
Hie mogen ze kiezen tussen een snicker en een marsquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Als ze hier aan de deur komen krijgen ze een mandarijntje
ah............... ik vond het vroeger altijd zo'n happeningquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigen schuld, moeten ze maar niet zo hebberig zijn
Doe mij maar die snickers dan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Hie mogen ze kiezen tussen een snicker en een mars![]()
moeders thuis mag op de vitamientjes letten
was met Sinte Maarten?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Vroeger wel eens een kind aan de deur gehad die om snoep vroeg. Gaf ik hem een hard gekookt ei. Lustte dat kind niet
Hardgekookte eieren kun je goed 4 dagen bewarenquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
was met Sinte Maarten?
Je had toevallig een gekookt ei liggen?
Die woont zeker in een dorp?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken die hele traditie niet en volgens mij moet ik blij zijn dat we er vanavond niet zijn. Mijn schoonmoeder had vorig jaar zo'n honderd kindjes aan de deur gehad.
In mijn regio werd/wordt daar helemaal niets aan gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ah............... ik vond het vroeger altijd zo'n happening![]()
voordat ik het tuinpad af was was mijn lampion al afgefikt![]()
liep ik de verdere avond met zo'n stokkie
nee hoor, gewoon in de stad, wel in een kinderrijke buurtquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Die woont zeker in een dorp?
Ik verwacht eigenlijk hooguit mijn chineze buurvrouw met haar 3 chineesjes of inmiddels 2
want die ene is geloof ik nu wel te oud ervoor, maar misschien ook niet, ik kan dat
nooit goed schatten
Of anders de bel uitquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken die hele traditie niet en volgens mij moet ik blij zijn dat we er vanavond niet zijn. Mijn schoonmoeder had vorig jaar zo'n honderd kindjes aan de deur gehad.
Moslimkinderen hier, dus weinig... maar vorig jaar waren er een paar, die deden het meerquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn regio werd/wordt daar helemaal niets aan gedaan
Wel gegeven?quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Moslimkinderen hier, dus weinig... maar vorig jaar waren er een paar, die deden het meer
uit een soort van eh... na oké gratis snoep soren jongens![]()
waren een beetje rel jochies![]()
ze zongen niet eensbelde gewoon aan en keken me aan van nou kom maar op met die snoei
En het is ook zo'n klus om dat ding te demonteren voor een avondjequote:Op vrijdag 11 november 2016 13:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's lastig hier, we hebben geen bel, maar een klopper
ah... misschien zijn er ook wel wijken in Amsterdam waar ze er meer aan doen, maar ja inquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon in de stad, wel in een kinderrijke buurt
Zie je, gewoon hebberigheidquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Moslimkinderen hier, dus weinig... maar vorig jaar waren er een paar, die deden het meer
uit een soort van eh... na oké gratis snoep soren jongens![]()
waren een beetje rel jochies![]()
ze zongen niet eensbelde gewoon aan en keken me aan van nou kom maar op met die snoei
Met de jaarwisseling zit in ik Zuid-Frankrijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... misschien zijn er ook wel wijken in Amsterdam waar ze er meer aan doen, maar ja in
moslimbuurten doen ze er niet echt aan, vuurwerk des te meer![]()
dus met oud en nieuw kan ik mijn lol weer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |