Nee joh, laat DePlint lekker staan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:44 schreef ChatGirl het volgende:
De banner in de OP kan ook wel een opfrisbeurt gebruiken
OPquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:44 schreef ChatGirl het volgende:
quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:44 schreef ChatGirl het volgende:
Geniaal was dat.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Rudy, wat een geweldenaar was dat
Dit inderdaad! En jammer dat hij ook niet ergens anders naartoe gaat. In plaats van Gijs Staverman op 2 ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:39 schreef rubbereend het volgende:
Van alle veranderingen vind ik het vertrek van Timur nog t ergst
ik denk als Timur niet gestopt was hij netjes zijn plekje had mogen houdenquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit inderdaad! En jammer dat hij ook niet ergens anders naartoe gaat. In plaats van Gijs Staverman op 2 ofzo
Eens.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:39 schreef rubbereend het volgende:
Amen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:39 schreef rubbereend het volgende:
Jep, eigenlijk het enige programma waar ik 3fm nog voor aanzettequote:Op vrijdag 11 november 2016 14:00 schreef rubbereend het volgende:
En dat was één van de beste, origineelste en leukste radiomakers van Nederland
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:00 schreef rubbereend het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:00 schreef rubbereend het volgende:
Stenders is het met je eens.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:00 schreef rubbereend het volgende:
https://www.instagram.com/p/BMq75xkDDz9/quote:Ik weet niet zo goed waar ik mee moet beginnen maar dit is volgens mij een begin. Vanmorgen om 8:00 ouderwets voor de buis gaan zitten om nog een x op te staan met het allerbeste wat er ooit bij @npo3fm achter de mengtafel heeft gezeten, zit en gaat zitten. Thank u @giels. Voor alles. Op dit moment is @timurenramon bezig aan de laatste minuten op de mooiste van Nederland en vanaf 14:00 hoor je @paulrabbering de laatste RabRadio uit je stereotoren blazen. 14 jaar#3fm Paulus. Wees trots. Goed. Hoe het met mij gaat? Niet best. Ga ik niet over liegen. Vanavond maken @wijnand3fm en bassie hier de laatste Barend en Wijnand. Je moet weten; alles wat ik voor ogen had wbt radio, carrière etc was gebaseerd op dat. Ik weet dat het voor de lieve vrede beter is om genuanceerd te blijven maar slap gelul is er al genoeg. Je bent nooit groter dan je station of stationsbelang en van zurigheid worden over het algemeen alleen augurken beter maar ik vind het INSANE dat we om reden van omroepgezever vanavond onze laatste show maken. Alles waar zeker het nieuwe 3FM voor moet gaan staan is wat we iedere vrijdag weer laten horen. Jong, lachen gieren brullen, maatschappelijk betrokken, muzikaal spannend en relevant plus de plek voor jong talentvol Nederland om zijn of haar verhaal te doen. Dat mogen we blijven doen trouwens. In podcast vorm. Dat schijnt het weer helemaal te worden. Pijnlijke dag maar met een trotse rand. 7 jaar Barend en Wijnand en ik kan mezelf 1200% recht aankijken. Nooit onder of achterlangs en altijd loyaal. Een beetje borstklopperij op eigen borstkas maar fok it ook. Vanavond tussen 21:00-24:00 de laatste met mijn grootste winst van de laatste 7 jaar @wijnand3fm en vanaf volgende week hoor je @joramkaat die ik oprecht de hele planeet gun. Absoluut toptalent wat ongetwijfeld iets vets van je vrijdagavond gaat maken! Dit was hem wel. Dikke kus Barend.
Timur mocht 12 tot 2 doen wat ramon nu doetquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk als Timur niet gestopt was hij netjes zijn plekje had mogen houden
2-4 is m.i. geen prime time. Da's behangradio.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Timur mocht 12 tot 2 doen wat ramon nu doet
Maar paul gaat van dagelijks.prime time naar een weekendformat. Vast niet vrijwillig
Wel een flopduel xDquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:35 schreef Sersjee het volgende:
Doet ie nog wel een keer de fruitmachine?
snap tquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
https://www.instagram.com/p/BMq75xkDDz9/
Barend van Deelen lucht zijn hart
snapt wel Wijnand krijgt dagradioquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
https://www.instagram.com/p/BMq75xkDDz9/
Barend van Deelen lucht zijn hart
Hij gaat deze tijd nu doen op za en zoquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
2-4 is m.i. geen prime time. Da's behangradio.
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:54 schreuuref Da_Sandman het volgende:
Als je het zo hoort is de stap van Paul ook niet helemaal vrijwillig geweest.
giel is ook niet geheel vrijwillig gestoptquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:56 schreef wolfrolf het volgende:
Baziel de Groot heeft Rabberinggod op straat gezet?
bron voor deze uit de lucht gegrepen beweringenquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
giel is ook niet geheel vrijwillig gestopt
Hij wilde wel wat anders denk ik maar hij scoorde niet meer
Je bericht klopt dus niet: 3FM DJ ontslagen, lucht zijn hart op Instagramquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij gaat deze tijd nu doen op za en zo
geen vooruitgaan
Wilde theorie: Giel werd de 4-6 spot aangeboden maar aangezien beiden vuistdiep in elkaar verstrengeld zijn wilde hij dat Frank niet aandoen en wilde hij best onder lichte dwang weg uit de ochtend, maar alleen als het niet ten koste zou gaan van zijn hartjesmaatje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:28 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom blijft Frankie eigenlijk wel gewoon zitten op zijn vaste stek in de middag? Hij is een van de redenen dat 3FM totaal is ingestort.
wijnand, veel fijner om naar te luisteren..quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
snap t
[..]
snapt wel Wijnand krijgt dagradio
en vier dagen in de week na middernachtquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:13 schreef miieejj het volgende:
hey hoi!
die barend van deelen! alleen nog maar de mega top 40..
haha
Wat is er mis met Frank dan? Zoveel slechter is het niet dan die twee ouwehoeren die ervoor zaten...quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:28 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom blijft Frankie eigenlijk wel gewoon zitten op zijn vaste stek in de middag? Hij is een van de redenen dat 3FM totaal is ingestort.
Helemaal mee eens. Ik snap de antipathie tegen Frank hier niet zo goedquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:44 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wat is er mis met Frank dan? Zoveel slechter is het niet dan die twee ouwehoeren die ervoor zaten...
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:48 schreef Karrs het volgende:
En nog iets, wiens idee was het om Barend en Wijnand uit elkaar te halen
Die twee zijn ZO leuk samen.
Mja, omroeppolitiek... Eerst zaten ze beiden bij de NCRV, maar toen Bart Arens overstapte naar Radio 2 ging Barend over naar de AVROTROS voor de Mega Top 50... en omroepsamenwerkingen zijn en blijven een lastig ding.quote:
Domien, Michiel en Frank in het huis dus. Dat wordt een dieptepunt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 08:48 schreef SunChaser het volgende:
Serious request gaat echt floppen.nu
Niet meer in of om.het glazen huis:
Ekdom
coen
Sander
giel is er dit jaar ook niet bij
Rabbering
timur
Wat een armmoe
Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Domien, Michiel en Frank in het huis dus.
Zo? Misschien wel, maar dan vind ik het dieptepunt niet zo heel diep. Die drie bij elkaar lijkt me helemaal primaquote:Op zaterdag 12 november 2016 09:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Domien, Michiel en Frank in het huis dus. Dat wordt een dieptepunt.
Roosmarijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:24 schreef Karrs het volgende:
[..]
Zo? Misschien wel, maar dan vind ik het dieptepunt niet zo heel diep. Die drie bij elkaar lijkt me helemaal prima
Hoewel Eva en/of Roosmarijn er misschien beter bij passen. Vooral Roosmarijn i.c.m Michiel
quote:
Nee en nee.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je die schurende rotstem gehoord? Hoe fake ze is?
Wij horen duidelijk iets verschillend. Geeft niks, ik vind je nog steeds tof.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je die schurende rotstem gehoord? Hoe fake ze is?
Ik jou ook hoor mop <3quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij horen duidelijk iets verschillend. Geeft niks, ik vind je nog steeds tof.
Beetje wel jaquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:46 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nee en nee.
Niks mis met Roosmarijn.
Goede muzieksmaak, leuke djwel een radiogezicht
vanaf oktober 2005 iddquote:Op zondag 13 november 2016 21:01 schreef SunChaser het volgende:
Michiel is echt de laatste van de oude garde.
Mja, verschil is natuurlijk dat Domien als jong broekie binnen kwam en eerst jaren in de nacht heeft gezeten, terwijl Michiel van Veronica kwam en direct in de doordeweekse avond tussen 20 en 22 uur begon (met het laatste half uur '100% Request').quote:Op zondag 13 november 2016 21:09 schreef Evertjan het volgende:
Domien zit trouwens ook al bij 3FM vanaf april 2006![]()
jepquote:Op maandag 14 november 2016 06:30 schreef Pino112 het volgende:
Corton is nu helemaal uit alle jingles etc gehaald?
Ik heb iets doms gedaan. Ik heb geregeerd op een winactie uit 2014. Ik was aan het zoeken of de metmichiel bluetooth speaker werd weggegeven. Toen zag ik dus de winactie en heb ik gereageerd zonder naar de datum te kijken. Ja erg stom ik weet het. Denk dat het slim is om hierover vanmiddag even te mailen.quote:Op zondag 13 november 2016 22:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, verschil is natuurlijk dat Domien als jong broekie binnen kwam en eerst jaren in de nacht heeft gezeten, terwijl Michiel van Veronica kwam en direct in de doordeweekse avond tussen 20 en 22 uur begon (met het laatste half uur '100% Request').
Inmiddels is de vernieuwde 3FM-site trouwens al live...![]()
Denk niet dat daar iemand over inzit Marije.quote:Op maandag 14 november 2016 09:14 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik heb iets doms gedaan. Ik heb geregeerd op een winactie uit 2014. Ik was aan het zoeken of de metmichiel bluetooth speaker werd weggegeven. Toen zag ik dus de winactie en heb ik gereageerd zonder naar de datum te kijken. Ja erg stom ik weet het. Denk dat het slim is om hierover vanmiddag even te mailen.
Heb mijn reactie al verwijderd.
Annemieke ook, dat is nog wat opmerkelijker imo. Die zit er nog gewoon.quote:Op maandag 14 november 2016 06:30 schreef Pino112 het volgende:
Grote kans maar dat zal de tijd uit moeten wijzen. Of had je gedacht dat ze ineens vanuit het niets ook totaal andere muziek gingen draaien? Verandering gaat geleidelijk. Zeker als je niet een deel van het huidige publiek ook niet compleet wil wegjagen.quote:Op maandag 14 november 2016 10:18 schreef KingRadler het volgende:
Ze blijven nog altijd dezelfde muziek draaien
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op maandag 14 november 2016 11:42 schreef jcdragon het volgende:
Tevens baby blauw en karikaturen van de dj's![]()
Wie verzint dat nou?
Ja, dat.quote:
twitter:ramon3fm twitterde op maandag 14-11-2016 om 12:07:26Bitterballen voor @MarkvdMolen en Kaviaar voor Rámon... #markplusrámon #3fm #rolverdeling 😂 https://t.co/TroFLhKss4 reageer retweet
Jep, Mark was sowieso al lange tijd meer dan goed genoeg voor een dagprogramma.quote:Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, dat.
Die week dat ie met Ramon zat vond ik veel leuker dan de week dat Eva daar zat, dus ik ben blij met deze keuze.
Eva ken ik verder niet, die zat/zit op tijden dat ik geen radio aan heb.quote:Op maandag 14 november 2016 12:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jep, Mark was sowieso al lange tijd meer dan goed genoeg voor een dagprogramma.
Maar Eva vond ik het ook prima doen, zonde dat die nu enkel in het weekend is.
Mwah. Makkelijk. Herkenbaar.quote:Op maandag 14 november 2016 12:25 schreef KingRadler het volgende:
wel vreemd dat ze naam van programma's gewoon voornaam gebruiken.
Niet haten op Frankquote:Op maandag 14 november 2016 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
Mark van der Molen is een prima radiomakert!
Hoort gewoon in de middagdrive te zitten samen met Ramon
Weg met die langharige niksert
ik vind het niks die frankquote:
https://www.radioforum.nl(...)783&p=447271#p447268quote:Op maandag 14 november 2016 11:58 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Die plaatjes zien er uit als een iets beter gelukte versie van het gekloot van mezelf anno +/- 2003, toen ik zo graag beelden wilde produceren in de trant van de Hed Kandi cd-hoesjes - net als vele, vele anderen. Toen werd je met zulke beelden doodgegooid. Over enkele jaren is het stijltje misschien retrohip, maar voor nu... mwoah.
ja, daar is ook afscheid van genomen vrijdag, dat was wel hilarisch. Annemiek ook toch?quote:Op maandag 14 november 2016 06:30 schreef Pino112 het volgende:
Mark doet het heerlijk. Eva zit wel op de pole positionplek van het weekend. Daar zijn alle toekomstige toppers de laatste jaren geplaatst voor ze naar door de weeks gingen. Timur&Ramon, Sander als laatste.quote:Op maandag 14 november 2016 12:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jep, Mark was sowieso al lange tijd meer dan goed genoeg voor een dagprogramma.
Maar Eva vond ik het ook prima doen, zonde dat die nu enkel in het weekend is.
Ik denk dat ze een alternatief voor Coen & Sander wilden en niet een soort van kopie. Dus zijn ze voor heel iets anders gegaan. Niet een hele gekke gedachte, ik had alleen nooit voor Frank gekozen.quote:Op maandag 14 november 2016 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Frank en zijn muziekkeuze is best prima, maar niet heel goed voor de luistercijfers. En aan het eind van de middag wil je mss toch wel wat concurrentie hebben voor de shows op de commerciëlen.
Of mss zijn ze juist voor andere strategie gegaan en gaan ze juist voor de luistercijfers buiten de file uren om.
Ja blijkbaar, zie ook dat RF-linkje vlak boven.quote:Op maandag 14 november 2016 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, daar is ook afscheid van genomen vrijdag, dat was wel hilarisch. Annemiek ook toch?
Andersom dan iig op z'n minst een lurker.quote:Op maandag 14 november 2016 13:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
https://www.radioforum.nl(...)783&p=447271#p447268
Radiofreak-member gespot
Sloom kutnummer. Tweede keer dat ik hem hoor, ben hem nu al meer dan zat.quote:
redelijk episch ja!! Maar denk een toevalligheidjequote:Op maandag 14 november 2016 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
Wow, 2x Paul Simon op een dagis dit het nieuwe 3FM? dan vind ik het prima!
die nummers lijken allemaal op elkaar, echt, snap niet waarom mensen als Domien en Michiel het zo geweldig vinden. En dat vinden ze al jaren, ik zie daar geen duistere krachten van pluggers achter, maar gewoon een stukje wansmaakquote:Op maandag 14 november 2016 13:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Sloom kutnummer. Tweede keer dat ik hem hoor, ben hem nu al meer dan zat.
oh wacht, dit is een oude.![]()
net zo kut.
Het is ook nogal een tegenstelling t.o.v. Paul natuurlijk, want die was met z'n schreeuwerige jingles extreem aanwezig. En daarnaast is zo'n eerste uitzending erg wennen natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2016 15:54 schreef Pino112 het volgende:
Dit programma van Wijnand vind ik nog niet zo sterk, het lijkt net allemaal non-stop muziek.
En bedankt.quote:Op maandag 14 november 2016 14:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
die nummers lijken allemaal op elkaar, echt, snap niet waarom mensen als Domien en Michiel het zo geweldig vinden. En dat vinden ze al jaren, ik zie daar geen duistere krachten van pluggers achter, maar gewoon een stukje wansmaak
Jij hebt toch geen wansmaak?quote:
Zelfs bezitters van de complete discografie van Modern Talking bezitten geen wansmaak, slechts een ietwat alternatieve smaak richting het kitsche t.o.v. de Gevestigde Orde. Foute muziek bestaat niet. Als dat wel zo is dan is trash metal net zo fout als Schlagermuziek, omdat het voor het gemiddelde oor allemaal op elkaar lijkt en niet om aaaaaaan te heuren is.quote:Op maandag 14 november 2016 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen wansmaak?
Dat kan niet. Dat kan alleen betekenen dat de rest fout zit en niet jij.
quote:Op maandag 14 november 2016 18:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfs bezitters van de complete discografie van Modern Talking bezitten geen wansmaak, slechts een ietwat alternatieve smaak richting het kitsche t.o.v. de Gevestigde Orde. Foute muziek bestaat niet. Als dat wel zo is dan is trash metal net zo fout als Schlagermuziek, omdat het voor het gemiddelde oor allemaal op elkaar lijkt en niet om aaaaaaan te heuren is.
Nu is John Mayer wat meer middle of the road dan eerdergenoemde muziekstijlen maar zeker niet allemaal van hetzelfde, en zeker niet fout en zeker geen bewijs van wansmaak.
Daarmee zeg ik trouwens niet dat je de muziek niet intens kan haten want ook dat is subjectief.
Klopt, heb hem ook lekker de gehele dag op 3FM aan laten staan. Niet de behoefte gehad over te moeten schakelen naar radio 2.quote:Op maandag 14 november 2016 20:04 schreef rubbereend het volgende:
ik vond het best een fijn radiodagje van wat ik er van gehoord heb. Prima dat Michiel een uur meer heeft
Dat vond ik ook. Eerder zette ik de radio tot 10 uur en tussen 14 uur en 16 uur op radio 2. Nu heb ik hem gewoon op 3fm laten staan.quote:Op maandag 14 november 2016 20:04 schreef rubbereend het volgende:
ik vond het best een fijn radiodagje van wat ik er van gehoord heb. Prima dat Michiel een uur meer heeft
Ik vanaf 14u. Stenders > Wijnand en Frankquote:Op maandag 14 november 2016 20:18 schreef Bronson het volgende:
[..]
Klopt, heb hem ook lekker de gehele dag op 3FM aan laten staan. Niet de behoefte gehad over te moeten schakelen naar radio 2.
Ik had alleen wel even een soort jetlag... de ochtend duurde opeens wel érg lang.quote:Op maandag 14 november 2016 20:04 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind Stenders een ontzettende baas met een geweldige muzieksmaak, maar er komen voor mijn gevoel nog tevaak van die onbegrijpelijke ouwe meuk voorbij waar ik echt geen behoefte aan heb.quote:Op maandag 14 november 2016 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vanaf 14u. Stenders > Wijnand en Frank
Namen en rugnummers.quote:Op maandag 14 november 2016 21:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik vind Stenders een ontzettende baas met een geweldige muzieksmaak, maar er komen voor mijn gevoel nog tevaak van die onbegrijpelijke ouwe meuk voorbij waar ik echt geen behoefte aan heb.
Ik zal eens een lijstje bijhouden. Het leeuwendeel heb ik nog nooit van gehoord, dus dat zo oprakelen gaat mij niet lukken.quote:Op maandag 14 november 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Namen en rugnummers.
Ik heb namelijk het idee dat de meeste ouwe meuk op R2 wel echt kwaliteit is.
Kun je niet de playlist doorkijken? Al wordt dat dan natuurlijk ook niet gemakkelijk.quote:Op maandag 14 november 2016 22:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik zal eens een lijstje bijhouden. Het leeuwendeel heb ik nog nooit van gehoord, dus dat zo oprakelen gaat mij niet lukken.
Wat een kutitem is dat zeg. En dan zelf zogenaamd ook nog een beetje gespeeld onzeker doen zodat het weer grappig moet lijken.quote:
🍆💦quote:Op maandag 14 november 2016 23:07 schreef Eden_88 het volgende:
Eva Koreman in het Glazen Huis straks?![]()
Hoorde haar vandaag of gisteren zeggen op de radio dat ze twee weken 'voor werk' op reis is geweest. Enige normale reden die ik daarvoor kan bedenken is voor zo'n reportage ter plaatse zoals Paul Rabbering vorig jaar in Syrie maakte, en vervolgens zelf ook in het huis zat:)
Zelfs het nummer wat lex voor giel had gemaakt hebben ze omgebouwd naar een domien versie...quote:Op dinsdag 15 november 2016 08:37 schreef Pino112 het volgende:
Ook gewoon een Dit is Domien-jingle gebruikt. 'Nieuw'
Heul niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 08:42 schreef KaBuf het volgende:
Echt he, is zeuren over 3FM het enige wat jullie in dit topic doen of wat?
Zo komt het soms wel overquote:
Ik heb er over nagedacht en het wel gedaan. Dat vind ik wel netjes.quote:
Aan een carriere in de politiek gedacht?quote:Op maandag 14 november 2016 18:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfs bezitters van de complete discografie van Modern Talking bezitten geen wansmaak, slechts een ietwat alternatieve smaak richting het kitsche t.o.v. de Gevestigde Orde. Foute muziek bestaat niet. Als dat wel zo is dan is trash metal net zo fout als Schlagermuziek, omdat het voor het gemiddelde oor allemaal op elkaar lijkt en niet om aaaaaaan te heuren is.
Nu is John Mayer wat meer middle of the road dan eerdergenoemde muziekstijlen maar zeker niet allemaal van hetzelfde, en zeker niet fout en zeker geen bewijs van wansmaak.
Daarmee zeg ik trouwens niet dat je de muziek niet intens kan haten want ook dat is subjectief.
Geen idee .quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:47 schreef Bronson het volgende:
Waarom noemen ze dit nieuw? Het is al megahit geweest.
Whut?quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Was vergeten wat dit voor pokkeherrie was.
Ik ben niet corrupt genoeg.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aan een carriere in de politiek gedacht?
quote:
Daarom heb jij ook geen vinkje bij je naamquote:
Ja wat betekent dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom heb jij ook geen vinkje bij je naam
Omdat ik een baas ben. En muis niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom heb jij er dan wel een en ieniminimuis niet?
Bazen-boksquote:
quote:
Vertel 't nou gewoon.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat ik een baas ben. En muis niet.
Dat was een foutje volgens mij, komt nog.quote:Op woensdag 16 november 2016 07:20 schreef Evertjan het volgende:
trouwens wel jammer dat de nieuwe ochtendshow niet meer te bekijken is via NPO 101
Ik mis je scherpe commentaar op mijn goede vriend luuk ikinkquote:
Ik luister 3fm.quote:Op woensdag 16 november 2016 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis je scherpe commentaar op mijn goede vriend luuk ikink
jij ookquote:
Heb je al in de spiegel gekeken vandaag? Dan zie je zelf ook een leukerd!quote:
Waarom zeg je nou nooit dit soort dingen tegen mij?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je al in de spiegel gekeken vandaag? Dan zie je zelf ook een leukerd!
Omdat SC en ik een traditie hoog hebben te houden.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Waarom zeg je nou nooit dit soort dingen tegen mij?
quote:Op woensdag 16 november 2016 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je al in de spiegel gekeken vandaag? Dan zie je zelf ook een leukerd!
als je in de spiegel kijkt zie jij echt een leukerd, jimmyquote:Op woensdag 16 november 2016 10:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Waarom zeg je nou nooit dit soort dingen tegen mij?
Ahw.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
als je in de spiegel kijkt zie jij echt een leukerd, jimmy
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:56 schreef Sersjee het volgende:
Die "Stevige Track" is een item waar ik prima aan kan wennen.
quote:Op woensdag 16 november 2016 11:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gatverdamme, ruim je het zelf op?
ditquote:
Volgens mij niet hoor, is juist expres omdat een live tv-uitzending niet zoveel toevoegt zonder gasten of live-optredens.quote:Op woensdag 16 november 2016 07:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was een foutje volgens mij, komt nog.
Maar wie kijkt dat nog, 101? Ik alleen met een beetje SR en daarna T2K
Work in progress.quote:
Laatst hadden we een optreden, toen vroeg de bassist ook: wil jij m'n bas tille?quote:
quote:Op woensdag 16 november 2016 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laatst hadden we een optreden, toen vroeg de bassist ook: wil jij m'n bas tille?
quote:Op woensdag 16 november 2016 14:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, is juist expres omdat een live tv-uitzending niet zoveel toevoegt zonder gasten of live-optredens.
twitter:mvehoofddorp twitterde op maandag 14-11-2016 om 06:11:16@jouwochtendshow @Domien Goedemorgen, waarom niet te zien op 101tv? #jammer reageer retweet
Okétwitter:jouwochtendshow twitterde op maandag 14-11-2016 om 06:12:41@mvehoofddorp Hoi Mirjam, in eerste instantie even niet. Wél gewoon via https://t.co/6ht7rrr5V6 #jouwochtendshow reageer retweet
quote:Op woensdag 16 november 2016 14:45 schreef Bronson het volgende:
Tijd voor een Sheppard plaatje.
[ afbeelding ]
FAPquote:Op woensdag 16 november 2016 14:45 schreef Bronson het volgende:
Tijd voor een Sheppard plaatje.
[ afbeelding ]
Eensquote:Op woensdag 16 november 2016 15:24 schreef Bronson het volgende:
Toch wel een erg lekker plaatje van Bazart hoor.
Kan zijn dat het later alsnog veranderd natuurlijk, als er wat meer is om te laten zien. Even rustig aan beginnen zonder complete videoploeg in je nek is ook wel lekker.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:mvehoofddorp twitterde op maandag 14-11-2016 om 06:11:16@jouwochtendshow @Domien Goedemorgen, waarom niet te zien op 101tv? #jammer reageer retweet
Okétwitter:jouwochtendshow twitterde op maandag 14-11-2016 om 06:12:41@mvehoofddorp Hoi Mirjam, in eerste instantie even niet. Wél gewoon via https://t.co/6ht7rrr5V6 #jouwochtendshow reageer retweet
Idd, we zien het welquote:Op woensdag 16 november 2016 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan zijn dat het later alsnog veranderd natuurlijk, als er wat meer is om te laten zien. Even rustig aan beginnen zonder complete videoploeg in je nek is ook wel lekker.
Ik vind'm best goed, vooral omdat je erachter komt dat de tekst van de originele (die toch een beetje op de achtergrond staat in het genre muziek) erg sterk is, vind ik, maar dat is een mening en dat is persoonlijk, dus tsja, wat weet ik nou, manmanmanquote:
Ik heb dat niet Bastilled in elk geval.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:21 schreef Sersjee het volgende:
Dus Bastille stond in de Ziggo Dome? Daar snap ik dus echt niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |