Pfiew gelukkig ik schrok alquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:11 schreef skysherrif het volgende:
http://www.latimes.com/na(...)12963-htmlstory.html
hier bewijs mvg
twitter:ClariceGargard twitterde op woensdag 09-11-2016 om 18:11:44Echt, mensen hou op met janken over de kritiek op witte Amerikanen als zij letterlijk degenen zijn die Trump het meest aan de macht hielpen. reageer retweet
Ik kijk zo.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:15 schreef Joezi het volgende:
De herhaling begint, wie kijkt weer mee
Echquote:Op vrijdag 11 november 2016 00:58 schreef Vatta het volgende:
Iemand met Tourette die zijn zoon Gilles noemt. Godsamme.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:59 schreef Lunatiek het volgende:
Sylvana valt wat? Om? Op? Aan? Af? Uit? Over? Toe? In? Bij?
quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:35 schreef Ingolstadt het volgende:
KKK-argumentmeisje van gisteren.[ afbeelding ]twitter:ClariceGargard twitterde op woensdag 09-11-2016 om 18:11:44Echt, mensen hou op met janken over de kritiek op witte Amerikanen als zij letterlijk degenen zijn die Trump het meest aan de macht hielpen. reageer retweet
Wat zit je te zeiken vriendquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:15 schreef Joezi het volgende:
[..]je bent in de social media valkuil getrapt, hoax vriend! check je bronnen, ga eens van facebook af punk
Alaska heeft ze ookquote:Op vrijdag 11 november 2016 06:13 schreef matthijst het volgende:
Negers in de VS:
[ afbeelding ]
raar dat er dan zoveel gezeik over blanken is... "people of color" is en veel staten 3 man en een paardenkop.
Beetje de pietendiscussie in Nederland. Die speelt ook alleen/vooral door een 4-5 steden.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:52 schreef tralalala het volgende:
Pechtold vanavond te gast
Eng, eng, eng
Die gast zat de hele uitzending van die gekke bekken te trekkenquote:
Mee? Dood?quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:59 schreef Lunatiek het volgende:
Sylvana valt wat? Om? Op? Aan? Af? Uit? Over? Toe? In? Bij?
Dat bevestigt toch juist de stelling in de tweet?quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:35 schreef Ingolstadt het volgende:
KKK-argumentmeisje van gisteren.[ afbeelding ]twitter:ClariceGargard twitterde op woensdag 09-11-2016 om 18:11:44Echt, mensen hou op met janken over de kritiek op witte Amerikanen als zij letterlijk degenen zijn die Trump het meest aan de macht hielpen. reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:30 schreef monkyyy het volgende:
Georgina Verbaan over 'Loze Ruimte'
Georgina Verbaan tikt er aardig op los, zowel op Twitter als in haar wekelijkse column voor NRC. Het liefste schrijft ze over alles wat er zich in haar bovenkamer afspeelt, opvallend veel chaos, agressie en katten komen daarin voorbij. De columns zijn nu gebundeld in het boek Loze Ruimte.
20 jaar? Ik bedoelde 4 dagen.quote:Op maandag 7 november 2016 23:49 schreef monkyyy het volgende:
Over 20 jaar krijgen we boeken met gebundelde facebook en twitter berichten.
Ja, maar ik word altijd een beetje misselijk als mensen het hebben tegen de "de boze witte man". Daarbij, de mensen die altijd lopen te klagen over kritiek op de witte man zijn nou juist niet specifiek de mensen die problemen hebben met Trumpquote:Op vrijdag 11 november 2016 18:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat bevestigt toch juist de stelling in de tweet?
twitter:Beweging_DENK twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 18:44:14Sylvana zojuist op de Lange Poten nageroepen voor 'gek mens'. Onderweg naar politiebureau voor aangifte! #racisme… https://t.co/EXARaWJfqX reageer retweet
Nederland moet een grote safe space worden voor Sultana Simonsquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:04 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:Beweging_DENK twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 18:44:14Sylvana zojuist op de Lange Poten nageroepen voor 'gek mens'. Onderweg naar politiebureau voor aangifte! #racisme… https://t.co/EXARaWJfqX reageer retweet
Meteen een reactie op die tweet van iemand die erin trapt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:04 schreef Sunri5e het volgende:
WOON JIJ DAAR?quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nederland moet een grote safe space worden voor Sultana Simons
quote:Vanavond in Pauw:
- Hebben we nog vertrouwen in de politiek?
Alexander Pechtold in gesprek met vier boze en teleurgestelde burgers
- Eén jaar na de aanslagen in Parijs.
Met overlevenden Ferry Zandvliet en Suzan Yücel en RTL-correspondent Stefan de Vries praten we over wat de gevolgen waren van de aanslagen op Parijs en henzelf
- Leonard Cohen overleden: een muzikale ode van Ricky Koole en Stephanie Struijk (Stevie Ann)
- Georgina Verbaan over 'Loze Ruimte'
Daar cast de redactie ze dan ook opquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:42 schreef tralalala het volgende:
Die vier teleurgestelde burgers zijn sowieso ubertokkies waarvan Pechtold het makkelijk gaat winnen.
Blanke vla.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Bij de VARA mag men geen 'blank' meer zeggen
Zometeen een rechtse kut in discussie met Pechtold, speciaal voor jou.quote:
Zwarte Piet en Trump-aanhangers zijn van pegida en laagopgeleid.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Verassend, ze hebben weer een stel gekkies van stal gehaald
Eigenlijk kun je gerust zeggen dat iedereen die geen beter argument weet te verzinnen de schuld aan de media geeftquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:12 schreef matthijst het volgende:
Waar is Sylvana als je dr nodig hebt.
De bovenste korst van de creme brûlée van de opperste regionen der intellect.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:14 schreef Martinello het volgende:
Deze vrouw vertegenwoordigt de intellectuele crême de la crême, dat is wel duidelijk.
Pauw gaat natuurlijk geen slimme 'rechtse' mensen aan tafel zetten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De bovenste korst van de creme brûlée van de opperste regionen der intellect.
Mja, toch moet je het er mee doen. Ze mogen namelijk stemmen en het betreft een aanzienlijk deel van de bevolking.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:14 schreef Martinello het volgende:
Deze vrouw vertegenwoordigt de intellectuele crème de la crème, dat is wel duidelijk.
Zie mijn signature.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Hoe wil die 70+ er nou nog "meedoen", wat houdt dat concreet in.
Facebook is de moderne Homerus.quote:
Af en toe vrijetijdsactiviteiten ondernemen. Lokale politiek bedrijven. Vrijwilligerswerk kunnen doen. Met de auto naar de kleinkinderen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Hoe wil die 70+ er nou nog "meedoen", wat houdt dat concreet in.
"Ik heb 's ochtends geen grote, kloppende erectie meer, waaraan ik mijn vrouw 2x per dag aan mag rijgen, daar doen ze niets aan in Den Haagquote:
Ze laten Sylvana toch ook aanschuivenquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:19 schreef bamibij het volgende:
Tyft aub eens op met die boze burgers in talkshows![]()
_!
Ik had er graag willen zetten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:20 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Och och, ze hebben natuurlijk weer een paar retorisch slecht bekwame rechtse stemmers gevonden, terwijl er zat zijn die de onvrede veel duidelijker en concreter zouden kunnen verwoorden.
Intelligente rechtse stemmers zijn er zat inderdaad, maar we hebben het hier niet over 'gewoon' rechts.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:20 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Och och, ze hebben natuurlijk weer een paar retorisch slecht bekwame rechtse stemmers gevonden, terwijl er zat zijn die de onvrede veel duidelijker en concreter zouden kunnen verwoorden.
Mwha...quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:20 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
terwijl er zat zijn die de onvrede veel duidelijker en concreter zouden kunnen verwoorden.
Het ging wel nadrukkelijk om laagopgeleiden meen ikquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:20 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ik vraag me af of die daar graag aan tafel zouden gaan zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:20 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Meestal zijn die mensen ook iets genuanceerder en houden ze er niet zulke ongefundeerde meningen op na.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:22 schreef madam-april het volgende:
Ik word er zo schijtziek van dat ze bewust van die stereotype gasten uitnodigen om het tegen geluid te laten horen. Er zijn genoeg intelligente mensen te vinden die dezelfde mening hebben alleen hebben ze het lef niet om hen uit te nodigen!
Had mij er neer gegooid en ik had op eloquente wijze de Grieken geciteerd naast dat ik veel Hegeliaanse spooks het debat had ingegooid terwijl ik ´i¸ek had bewierookt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik had er graag willen zetten.
Het tegengeluid wordt altijd verkondigd door mensen die, tja, net wat dommer zijn dan de mensen die er normaalgesproken zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:22 schreef madam-april het volgende:
Ik word er zo schijtziek van dat ze bewust van die stereotype gasten uitnodigen om het tegen geluid te laten horen. Er zijn genoeg intelligente mensen te vinden die dezelfde mening hebben alleen hebben ze het lef niet om hen uit te nodigen!
Ze hebben het lef niet om die mensen uit te nodigen..quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:20 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
In de hens, bij Harry Mensquote:
Zou jij er gaan zitten als ze jou zouden bellen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze hebben het lef niet om die mensen uit te nodigen..
Combo-oven pakket, voor iedere oudere pret.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
3 uur de tijd nemen. Dubbele ovens.
En dat doen ze heel bewustquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het tegengeluid wordt altijd verkondigd door mensen die, tja, net wat dommer zijn dan de mensen die er normaalgesproken zitten.
Inderdaad. Dit is gewoon hoe een groot deel van het volk in elkaar steekt. Ga er maar tegenin en lach ze maar uit, dan krijg je hier straks een PVV.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Intelligente rechtse stemmers zijn er zat inderdaad, maar we hebben het hier niet over 'gewoon' rechts.
Ja absoluut, graag zelfs!quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:24 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zou jij er gaan zitten als ze jou zouden bellen?
Die 1000 euro veeg ik mijn reet mee af. Na belastingen is dat een paar tientjes.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:24 schreef tralalala het volgende:
Basisinkomen en 3 maanden vaderschapsverlof is net zo idioot als die 1000 euro.
Een basisinkomen is oneindig veel idioter dan 1000 euro zelfs, in economisch opzichtquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:24 schreef tralalala het volgende:
Basisinkomen en 3 maanden vaderschapsverlof is net zo idioot als die 1000 euro.
Ziet er arbo technisch, goed uit.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Combo-oven pakket, voor iedere oudere pret.
[ afbeelding ]
Precies, en dat komt juist door de media, die iedereen dan gelijk als tokkie afschilderd. Die retorisch sterkere personen willen zich ( en ik kan dat geod begrijpen ) niet identificeren met die tokkies.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:21 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die daar graag aan tafel zouden gaan zitten.
Goede hoogte voor een rechte rug, alles op wieltjes.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ziet er arbo technisch, goed uit.
Yup, en daar ga je last van krijgen als je zo doorgaat.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:26 schreef Wazaaaaa het volgende:
Zijn dit de Henks en Ingrids?
Allemachtig.
quote:Het dunning-krugereffect is een psychisch verschijnsel. Het treedt op bij incompetente mensen die juist door hun incompetentie het metacognitieve vermogen missen om in te zien dat hun keuzes en conclusies soms verkeerd zijn
Die kan Pechtold nog net aan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:26 schreef Wazaaaaa het volgende:
Zijn dit de Henks en Ingrids?
Allemachtig.
Precies, dit is juist een manier om de rechtse stemmer weer in de hoek te zetten. Het lijkt mooi, want ze laten deze rechtse mensen aan het woord, maar het is juist een smerig spelletje wat ze bij de vara weer verzonnen hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze hebben het lef niet om die mensen uit te nodigen..
Had ie jou keihard in de bips genomen met zijn glimmende snikkel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:28 schreef Joezi het volgende:
Als Pim nog geleefd had!!??!?! dan!! dan!! eh ja wat dan eigenlijk
Haar mening is niet zozeer ongenuanceerd en/of ongefundeerd, ze heeft alleen niet de kennis en het intellectueelvermogen om hem te onderbouwen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Meestal zijn die mensen ook iets genuanceerder en houden ze er niet zulke ongefundeerde meningen op na.
Niemand trapt er inquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:29 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Precies, dit is juist een manier om de rechtse stemmer weer in de hoek te zetten. Het lijkt mooi, want ze laten deze rechtse mensen aan het woord, maar het is juist een smerig spelletje wat ze bij de vara weer verzonnen hebben.
hij viel op jonge strakke jongetjes toch, dat moest allemaal maar kunnenquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had ie jou keihard in de bips genomen met zijn glimmende snikkel.
Tegen die tijd hoop ik voldoende verdiend te hebben en lekker naar een oordje te emigrerenquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
De "tokkies" en de "elite" gaan elkaar nog eens doodmaken.
Precies.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:29 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Precies, dit is juist een manier om de rechtse stemmer weer in de hoek te zetten. Het lijkt mooi, want ze laten deze rechtse mensen aan het woord, maar het is juist een smerig spelletje wat ze bij de vara weer verzonnen hebben.
Kutsnol? Ja joh? Die kutsnol vertegenwoordigt een aanzienlijk deel van NL. Kun je lachen straks.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:29 schreef bamibij het volgende:
Hoe vaak kan die kutsnol 'zeg maar' zeggen in een halfuurtjemijn God
Donder gewoon gelijk op, bangerik.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tegen die tijd hoop ik voldoende verdiend te hebben en lekker naar een oordje te emigreren
Even Tim Hofman langs sturen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:31 schreef Specularium het volgende:
Het zou al schelen als Astrid wist waarom ze boos is.
Dat gezwam over dat mensen tegenwoordig vroeger doodgaan was totaal ongefundeerd. Zo ook het verhaal over rechts dat maar niet aan de macht komt. Niet 'haar rechts' misschien..quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haar mening is niet zozeer ongenuanceerd en/of ongefundeerd, ze heeft alleen niet de kennis en het intellectueelvermogen om hem te onderbouwen.
Als ik de centjes of een leuke baan zou hebben, misschien welquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Donder gewoon gelijk op, bangerik.
Ja helaas welquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kutsnol? Ja joh? Die kutsnol vertegenwoordigt een aanzienlijk deel van NL. Kun je lachen straks.
We hebben in NL geen president.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:31 schreef Wayfarer het volgende:
Trump is met een heel raar systeem president geworden terwijl Hillary meer popular votes had. Hoe gek Nederland ook in elkaar zit, dat lukt Wilders hier nooit in ons systeem.
Mevrouw Astrid's favoriete kandidaat heeft gewonnen dus is het een topsysteem..quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:31 schreef Wayfarer het volgende:
Trump is met een heel raar systeem president geworden terwijl Hillary meer popular votes had. Hoe gek Nederland ook in elkaar zit, dat lukt Wilders hier nooit in ons systeem.
Even een brief schrijven dan, haha.quote:
"het is allemaal complot!"quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:29 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Frits Barend twitter in de gaten houden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:33 schreef Joezi het volgende:
Dit keken we toen live op FOK! met zn allen hiero, iedereen smullen en genieten
Inderdaad, hoop slachtoffergedrag.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:34 schreef Andromache het volgende:
En toch blijf ik denken dat de segregatie mede in stand wordt gehouden doordat de zogenaamd onrendabelen vooral zichzelf minderwaardigheid aanpraten. Kom je ermee of ze politiek actief willen worden, of een boek willen lezen, of een praatje willen maken met stedelijke Randstedelingen, dan kruipen ze heel snel in hun schulp. Niet alleen de elite heeft schuld aan dit probleem.
Ze kan niet goed onder woorden brengen wat ze bedoelt waardoor ze nogal ridicuul overkomtquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gezwam over dat mensen tegenwoordig vroeger doodgaan was totaal ongefundeerd. Zo ook het verhaal over rechts dat maar niet aan de macht komt. Niet 'haar rechts' misschien..
Gelukkig werkt dit niet meer inderdaad. In ieder geval werkt het lang niet zo goed meer als de voorgaande decennia.quote:
Hun leven is niet waar ze op gehoopt hadden. Dan gooien ze het maar op de politiek. "Ja maar Rutte had ¤1000 beloofd" en "Er komen vluchtelingen het land in".quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:34 schreef Andromache het volgende:
En toch blijf ik denken dat de segregatie mede in stand wordt gehouden doordat de zogenaamd onrendabelen vooral zichzelf minderwaardigheid aanpraten. Kom je ermee of ze politiek actief willen worden, of een boek willen lezen, of een praatje willen maken met stedelijke Randstedelingen, dan kruipen ze heel snel in hun schulp. Niet alleen de elite heeft schuld aan dit probleem. Wat sommigen ook doen, de andere kant zal zichzelf altijd miskend en niet gehoord willen voelen. Het is deel van hun identiteit.
Ik wist niet dat dat zomaar kon! Dat ga ik absoluut overwegen!quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:33 schreef Physsic het volgende:
[..]
Even een brief schrijven dan, haha.
Dat vind ik wel knap, zelf zou ik dat echt niet doen (of durven).
Als het om 'rechts niet aan de macht' gaat kan ik meegaan in wat je zegt, maar dat mensen vroeger sterven is simpelweg onjuist. Deze vrouw baseert die mening wellicht op haar eigen omgeving en mensen in de lagere klassen sterven natuurlijk wel wat jonger, maar zeker niet jonger dan voorheen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze kan niet goed onder woorden brengen wat ze bedoelt waardoor ze nogal ridicuul overkomt
Dan hebben we lekker veel om over te fokkenquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wacht maar, de wereld gaat er in rap tempo anders uit zien. "Het volk" gaat zich laten gelden en daar gaat bloed bij vloeien.
Dat gaat allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wacht maar, de wereld gaat er in rap tempo anders uit zien. "Het volk" gaat zich laten gelden en daar gaat bloed bij vloeien.
Raar dat dat nog steeds nergens gebeurt, maar geef het nog een paar jaar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als ze je huis met rust laten wel misschien.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan hebben we lekker veel om over te fokken
Tja, laat de onvrede, soms wellicht onterecht, maar verder groeien en laat de graaiers maar graaien. Goed plan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Raar dat dat nog steeds nergens gebeurt, maar geef het nog een paar jaar.
Hahahaquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Binnenkort staat Alexje ook zo:
[ afbeelding ]
Die groep is groter dan je denkt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hun leven is niet waar ze op gehoopt hadden. Dan gooien ze het maar op de politiek. "Ja maar Rutte had ¤1000 beloofd" en "Er komen vluchtelingen het land in".
Alsof dat het verschil uit had gemaakt.
De "linkse" media/politici/hoog opgeleide/presentatoren, spannen toch allemaal samen tegen het volk?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:37 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
?
Geen idee waarom dit een complot zou moeten zijn.
Op wat incidenten na verwacht ik ook weinig. 'Het volk' heeft niet de intellectuele capaciteit om daadwerkelijk iets degelijks te organiseren, in die zin.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal wel meevallen.
Ik denk dat je je daar lelijk in vergist. Het is voor velen een simpele bevestiging van het beeld dat zij hebben van een PVV-/Trump stemmer/pro-piet/etc.quote:
Ditquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die groep is groter dan je denkt.
Ik spreek succesvolle babyboomers die zien dat hun zoon jaren op een wachtlijst moet staan, terwijl twijfelachtige vluchtelingen met voorrang een sociale huurwoning krijgen.
Vijftigplussers die werken en pasgeleden uit het nieuws vernomen hebben dat ze opnieuw langer moeten doorwerken.
Ouderen die hun geld op moeten maken om nog enige mate van zorg te kunnen krijgen, het alternatief, wegkwijnen in verzorgingstehuizen.
Dat had Pechtold tegen Astrid moeten zeggen..quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"dat zal jij nooit snappen"
Hoe kan je arrogant over komen in vijf woorden.
Ze hebben gewoon een redactie daar die de opzet en de insteek van het programma kunnen bepalen. Dat heeft verder niets met de definitie "complot" te maken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:42 schreef Wut het volgende:
[..]
De "linkse" media/politici/hoog opgeleide/presentatoren, spannen toch allemaal samen tegen het volk?
quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Islam, dat is wat er mis is.
En dan komen er verkiezingen, en beloven politici weer van alles. Zoals het afschaffen van het eigen risico.quote:
Maar die 'velen'... kan wel eens de plusminus 30% groep zijn t.o.v. de plusminus 70% pro-piet groep. Even heel zwart-wit. Deze tafelgasten komen idd simpel over maar dit is wel wat er onder het gros van de bevolking leeft.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar lelijk in vergist. Het is voor velen een simpele bevestiging van het beeld dat zij hebben van een PVV-/Trump stemmer/pro-piet/etc.
Maar dat is de schuld van het superieure westen en zoquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Mwah.. dat is een marginaal deel. Er is veel meer mis.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ook dat is niet het hele verhaal.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:46 schreef hpeopjes het volgende:
Wat een gejank weer. De deugdebielen snappen het weer eens niet.
Het is de islam, dombo!
Hou toch op. Zonder islam was dat in Bataclan nóóit gebeurd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ook dat is niet het hele verhaal.
Kijk naar Trump, hij had het wel honderd keer over een muur. En slechts één keer over moslims weigeren.
Het is een combinatie van factoren, waar de islam ook een onderdeel van is.
Wat dat betreft wel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:48 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Hou toch op. Zonder islam was dat in Bataclan nóóit gebeurd.
Voor de Islamterroristen in Europa waren er ook al bloedige aanslagen in Europa hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:48 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Hou toch op. Zonder islam was dat in Bataclan nóóit gebeurd.
Als je het plaatje opslaat, is het DENK.jpg.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dit lijkt me een social media valkuil, trap er toch niet in, check je feitjes!
En of ze dan ook PVV stemmen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:51 schreef monkyyy het volgende:
Pechtold, de man die bij Pauw aan een wetenschapper vroeg of er ook eencellige organismen op aarde bestaan.
Hij heeft het niet overleefd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Govert Harmsen wist er wel raad mee.
Dat doe ik ook niet. Maar sommige zaken wel. Aanslagen door moslims uit naam van de islam wel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel.
Maar je kan wat er in de westerse samenlevingen gebeurt, niet allemaal op de islam afschuiven.
Haten op Carlsen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Magna autist stuurt aan op gelijkspel.
https://chess24.com/en/wa(...)mpionship-2016/1/1/1
quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Govert Harmsen wist er wel raad mee.
Hij speelt zo timide, defensief, autistisch en saai. Karjakin ook trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |