abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 november 2016 @ 18:58:12 #151
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166654122
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 18:54 schreef Richestorags het volgende:
https://www.almasdarnews.(...)ores-northern-syria/

Dit krijg je met "gematigden" aan de macht: vechten elkaar direct de tent uit :')

Echt bizar: zowel IS als Assad zijn nog niet verslagen, men moet alle krachten bundelen maar nog voordat hun doel is bereikt gaan ze alweer met elkaar vechten. Hetzelfde gebeurt nu in Ghouta.
Dat wilt dan de macht grijpen :')
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_166654123
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 18:52 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Je kan ze minimaliseren maar niet vernietigen. Daarnaast is het een gedachtegoed. Het is net een waterbed, ga aan de ene kant liggen en aan de andere kant komt het water naar boven. IS zal in instabiele staten zeker wel voet aan de grond krijgen, al is het maar tijdelijk.
daarom moet de iraakse overheid de sunnis meekrijgen in het iraakse "verhaal" anders is het gewoon wachten op de zoveelste incarnatie van isis.
geldt uiteraard ook voor syrie, hoewel het daar nog ingewikkelder is dan in irak
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_166654134
quote:

Dit krijg je met "gematigden" aan de macht: vechten elkaar direct de tent uit :')

Echt bizar: zowel IS als Assad zijn nog niet verslagen, men moet alle krachten bundelen maar nog voordat hun doel is bereikt gaan ze alweer met elkaar vechten. Hetzelfde gebeurt nu in Ghouta.
niks nieuws toch? sinds dag 1 het geval, daarom staat assad er ook nog.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 november 2016 @ 18:59:08 #154
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_166654137
Darwin Award zou al 5 jaar voor de Syrische oppositiegroepen moeten zijn. Kneuzen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 14 november 2016 @ 19:15:15 #155
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_166654494
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2016 18:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

niks nieuws toch? sinds dag 1 het geval, daarom staat assad er ook nog.
Je zou zeggen dat er een leercurve is. Dit toont aan waarom de regering niet vervangen moet worden door deze idioten.
pi_166654636
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 19:15 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Je zou zeggen dat er een leercurve is. Dit toont aan waarom de regering niet vervangen moet worden door deze idioten.
wantrouwen in elkaar. geen overkoepelende ideologie. een uitgekiende regime, dat een enorme backing intern als extern bleek te hebben. eigenlijk waren ze al gedoemd in de begindagen.

het regime in de huidige vorm moet hoe dan ook vervangen worden, je kan moeilijk doen alsof er niks is gebeurd en vrolijk verder gaan. hoe stabiel zal dat zijn? net als in irak, als de iraakse centarle overheid de sunnis weer niet gaat betrekken in alles wat ze doen zijn we weer terug bij af.
-Rabia Al-Basri
  maandag 14 november 2016 @ 19:55:12 #157
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_166655539
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2016 19:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

wantrouwen in elkaar. geen overkoepelende ideologie. een uitgekiende regime, dat een enorme backing intern als extern bleek te hebben. eigenlijk waren ze al gedoemd in de begindagen.

het regime in de huidige vorm moet hoe dan ook vervangen worden, je kan moeilijk doen alsof er niks is gebeurd en vrolijk verder gaan. hoe stabiel zal dat zijn? net als in irak, als de iraakse centarle overheid de sunnis weer niet gaat betrekken in alles wat ze doen zijn we weer terug bij af.
Ik zeg ook dat deze idioten niet het regime kunnen vervangen, niet dat dat het huidige regime goed maakt. Je kan overigens onmogelijk het hele regime vervangen zonder de staat grondig af te breken of te bezetten en te verdelen zoals post-WO2 Duitsland. En zelfs daar bleven velen van het oude regime gewoon nog aan de macht. Je kan onmogelijk een bestaand staatsbestel compleet af te breken zonder dat dat ten koste gaat van de wederopbouw van het land.

Om die reden ben ik een voorstander van het grotendeels aanhouden van het regime, het regime heeft het land uiteindelijk meer stabiliteit gebracht dan de alternatieven ooit voor elkaar kunnen krijgen.
pi_166659230
Met als ultiem voorbeeld natuurlijk Irak na de val van Saddam. Zoals je al zegt, de Amerikanen hadden beter moeten weten.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  maandag 14 november 2016 @ 22:35:43 #159
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166660390
  maandag 14 november 2016 @ 23:33:54 #160
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166661996
http://www.hln.be/hln/nl/(...)atten-van-Irak.dhtml

Verdomde rotzakken dat die salafisten zijn
pi_166662776
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:33 schreef Zahreddine het volgende:

Die beelden zijn niet opgeblazen maar het land uit gesmokkeld.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_166665015
quote:

Wat een kanslozen. :')

Ik zie het Syrische leger al voor mij... zittend op een stoeltje, popcorn en glaasje cola erbij toekijkend hoe het voor hun makkelijker wordt gemaakt. :')
Corporate translator
  dinsdag 15 november 2016 @ 12:26:28 #163
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_166668205
Luchtaanvallen gemeld in Oost-Aleppo
  dinsdag 15 november 2016 @ 12:44:57 #164
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_166668558
En ook raketten op Homs en Idlib

@Conflicts
BREAKING: Russian media reporting Admiral Kuznetsov aircraft carrier has begun combat operations in Syria - @SputnikInt

@Conflicts
MORE: Russian frigate Admiral Grigorovitch reportedly launched missiles on opposition targets in #Syria

@Conflicts
UPDATE: Russian defense minister says air force has launched a major offensive in Syrian provinces of Idlib, Homs. - @AP
pi_166668799
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 23:33 schreef Zahreddine het volgende:

:D
-Rabia Al-Basri
pi_166668845
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 19:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik zeg ook dat deze idioten niet het regime kunnen vervangen, niet dat dat het huidige regime goed maakt. Je kan overigens onmogelijk het hele regime vervangen zonder de staat grondig af te breken of te bezetten en te verdelen zoals post-WO2 Duitsland. En zelfs daar bleven velen van het oude regime gewoon nog aan de macht. Je kan onmogelijk een bestaand staatsbestel compleet af te breken zonder dat dat ten koste gaat van de wederopbouw van het land.

Om die reden ben ik een voorstander van het grotendeels aanhouden van het regime, het regime heeft het land uiteindelijk meer stabiliteit gebracht dan de alternatieven ooit voor elkaar kunnen krijgen.
er valt inderdaad veel te leren van hoe irak en libie is aangepakt wat dat betreft moet je zeker bepaalde onderdelen van het regime behouden, maar dat is allemaal theorie aangezien het nog steeds niet helder is hoe dit alles uiteindelijk zal eindigen wat de russen precies willen en hoe de amerikanen zich zullen gedragen.
-Rabia Al-Basri
pi_166669029
TFSA nu ook in de stad aanwezig, gevechten gaande.

-Rabia Al-Basri
  dinsdag 15 november 2016 @ 13:47:51 #168
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_166669743
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:13 schreef Slayage het volgende:
TFSA nu ook in de stad aanwezig, gevechten gaande.

[ afbeelding ]
Dit gaat met allemaal net iets te makkelijk. Ik heb toch het idee dat er dealtjes gesloten zijn ergens.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_166669776
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:47 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dit gaat met allemaal net iets te makkelijk. Ik heb toch het idee dat er dealtjes gesloten zijn ergens.
Slim dan. Lekker richting YPG sturen.
  dinsdag 15 november 2016 @ 13:52:43 #170
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_166669868
Then there's this:
sergermedx twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 09:55:41 Local Kurdish fighter from Bab Qabasin says that FSA Euphrates Shield commander Yusuf Sibli was an ISIS commander &… https://t.co/7jmZb9p8sW reageer retweet
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_166669891
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:52 schreef DustPuppy het volgende:
Then there's this:
sergermedx twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 09:55:41 Local Kurdish fighter from Bab Qabasin says that FSA Euphrates Shield commander Yusuf Sibli was an ISIS commander &… https://t.co/7jmZb9p8sW reageer retweet
Soms zijn je vechters FSA, soms IS, soms YPG, soms PKK.

Zolang ze maar hun werk uitvoeren :Y)
  dinsdag 15 november 2016 @ 13:55:11 #172
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_166669922
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Soms zijn je vechters FSA, soms IS, soms YPG, soms PKK.

Zolang ze maar hun werk uitvoeren :Y)
Verklaart wel waarom de FSA zo snel terrein wint.
pi_166669952
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:55 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Verklaart wel waarom de FSA zo snel terrein wint.
Zolang de doelstellingen maar gehaald worden eh.
pi_166669971
Wel grappig tho

Als TFSA terrein verliest: Boh TFSA is zo slecht blablabla.

Als TFSA terrein wint: Ze werken samen met IS, kan niet anders.
pi_166673539
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel grappig tho

Als TFSA terrein verliest: Boh TFSA is zo slecht blablabla.

Als TFSA terrein wint: Ze werken samen met IS, kan niet anders.
Feiten.
Corporate translator
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')