Nee, naar SAA of SDF. FSA zijn ook smerige terroristen. Om die nou Al-Bab te geven bereik je niets mee, alleen dat de oorlog langer doorettert.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
hoezo is dat mooi?? jij vindt het wel fijn dat al-bab in de handen van isis blijft he??? terroristenlover
mij overtuig je niet met je neppe steun aan de syrische regering!! jij hebt liever isis aan de macht, jij steunt isis!! bahbahquote:Op vrijdag 18 november 2016 09:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nee, naar SAA of SDF. FSA zijn ook smerige terroristen. Om die nou Al-Bab te geven bereik je niets mee, alleen dat de oorlog langer doorettert.
Ok.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
mij overtuig je niet met je neppe steun aan de syrische regering!! jij hebt liever isis aan de macht, jij steunt isis!! bahbah
Wowquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
mij overtuig je niet met je neppe steun aan de syrische regering!! jij hebt liever isis aan de macht, jij steunt isis!! bahbah
er was ff oponthoud maar de laatste dagen gaan ze weer richting al bab. nu de amerikanen hun steun hebben ingetrokken is het de vraag hoe dat gaat uitpakken.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:54 schreef Odaiba het volgende:
Hoe zit het met die Turken, veroveren ze nog wel wat grond de laatste tijd?
geen touw aan vast te knopen inderdaad. komt imo omdat ze sinds dag 1 eigenlijk geen idee hebben wat ze nou eigenlijk willen bereiken in syrie laat staan, hoe ze dat willen bereiken.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:45 schreef Szura het volgende:
Biden die met hangende pootjes bij Erdogan op bezoek gaat en ineens de YPG en indirect de SDF ditcht voor wat betreft hun operaties richting het Afrin-canton.
VS die vervolgens een operatie van door Turkije gesteunde rebellen en jihadistische types in hetzelfde gebied gaat steunen.
VS die na de kindonthoofding genoegen nam met een slappe verklaring van Zinki en nog altijd z'n ogen sluit voor diezelfde terroristen die gewoon nog in Aleppo vechten.
En nu ineens zou dit de druppel zijn? VS jojo![]()
dat kleine insignificant ogend stukje bij al bab kan potentieel veel shit veroorzaken imoquote:Op vrijdag 18 november 2016 12:02 schreef DustPuppy het volgende:
Als ik nou naar die kaart kijk is de SDF toch aardig doorgestoten in de flank van de TFSA.
Had ik eerlijk gezegd niet gedacht. Dit kan nog weleens interessant worden. Zeker als die SDF luchtsteun van de Russen gaat krijgen.
Echt wel en dat betekend meer eenheden die vrijgemaakt kunnen worden voor andere delen van het front.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar is het gauw afgelopen met de terroristen
Nee dan hebben YPG en SAA vrij spel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 09:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
hoezo is dat mooi?? jij vindt het wel fijn dat al-bab in de handen van isis blijft he??? terroristenlover
twitter:sahouraxo twitterde op donderdag 17-11-2016 om 21:01:15Syrians love their president: Hundreds hit the streets in support of Assad and the SAA after kicking the terrorists… https://t.co/GHcEZ85puL reageer retweet
Assad!twitter:sahouraxo twitterde op donderdag 17-11-2016 om 21:03:51If Assad is such a brutal dictator, then why do Syrians keep holding massive rallies in support of him every time the SAA liberates a town? reageer retweet
Rusland!twitter:sahouraxo twitterde op donderdag 17-11-2016 om 16:59:44As US imposes more sanctions on #Syria, which will hurt ordinary people, Russia delivers tons of food and medicine... https://t.co/pyTEIdMET3 reageer retweet
Turken.twitter:sahouraxo twitterde op donderdag 17-11-2016 om 17:51:58Syrians are rising up in east #Aleppo because the terrorists, not Assad, are depriving them of food and medicine. John Kirby can go to hell. reageer retweet
quote:
Je verwart hem met JubaUrbicus denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is turkustan stilo lan. Morgen lopen ze er allemaal zo rond.quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat een lelijke pakSmaak heeft de man duidelijk niet.
Alweer zo een lelijke voer voor de honden.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:33 schreef Szura het volgende:
Another one bites the dust. JFS-baard gedood door VS-drone:
[ afbeelding ]
Die burgerslachtoffers zijn veroorzaakt door jouw terroristenvriendjes die zichzelf "rebellen" en gesteund worden door het westen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 17:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Als Assad was afgetreden in het begin had het zoveel slachtoffers bespaard.
Zie Mubarak, deze man trad snel af en voorkwam bloedvergieten.
Met Assad gaat het nooit meer goed komen. Met Assad fanboys al helemaal niet
Aha, het revisionisme is al begonnen zie ik.quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:51 schreef HSG het volgende:
[..]
Die burgerslachtoffers zijn veroorzaakt door jouw terroristenvriendjes die zichzelf "rebellen" en gesteund worden door het westen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |