Dit. Opgelost. Slotje.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:12 schreef HPLC het volgende:
Die mensen zijn werkloos en hebben dus meer tijd om te reageren en boos te zijn.
Badum tssquote:Op donderdag 10 november 2016 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
Rechtse mensen hebben ook maximaal één link bij hun favorieten, anders hebben ze links.
Nee hoor, kijk maar naar de likes van de volgende filmpjes, precies hetzelfde onderwerp:quote:
Werkloze mensen (vaak kansarm) die rechts stemmen zijn echt heel dom.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:12 schreef HPLC het volgende:
Die mensen zijn werkloos en hebben dus meer tijd om te reageren en boos te zijn.
ja duhh daarom hebben ze ook geen werk.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:36 schreef snorauto het volgende:
[..]
Werkloze mensen (vaak kansarm) die rechts stemmen zijn echt heel dom.
quote:Op donderdag 10 november 2016 23:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ja duhh daarom hebben ze ook geen werk.
Wat nog dommer is, is dat links ze wist kwijt te raken aan rechts.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:36 schreef snorauto het volgende:
[..]
Werkloze mensen (vaak kansarm) die rechts stemmen zijn echt heel dom.
Boos zijn omdat je wil werken.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:12 schreef HPLC het volgende:
hoe zie jij daarin bevestiging van jouw punt?quote:Op donderdag 10 november 2016 23:34 schreef snorauto het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar naar de likes van de volgende filmpjes, precies hetzelfde onderwerp:
Negatief over Trump:
Negatief over Clinton:
Wat is links en wat is rechts?quote:Op donderdag 10 november 2016 23:06 schreef snorauto het volgende:
Hoi,
Waarom zitten er zoveel meer (extreem) rechtse mensen op het internet dan linkse mensen? Dat lijkt iig wel zo te zijn. Voorbeeld: Al die filmpjes die negatief waren over Trump of positief over Clinton kregen massaal veel negatieve comments en duimpjes omlaag enzo, andersom was dit niet zo. Ook merk ik dat op dit forum of op andere sites de meeste mensen rechts zijn. Vind het opvallend, omdat er zeker wel linkse mensen zijn.
Jongeren hebben wel massaal op Hillary gestemd. Ik denk dat internet vooral aantrekkelijk is voor extremisten, en er lijken tegenwoordig meer rechtsextremisten dan linksextremisten te zijn. Extremisten voelen zich niet vertegenwoordigd door de gevestigde media en durven vaak ook IRL niks te zeggen over hun standpunten, daarom zoeken ze hun heil op internet. Internet is ook erg prettig voor complotdenkers, het was nog nooit zo makkelijk om in contact te komen met andere gekkies en elkaar op te jutten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:06 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Wat is links en wat is rechts?
Ik denk dat je eerder moet denken in anti establishment en establishment.
Jongeren zijn massaal anti establishment en die zijn het actiefst online. Links/rechts denken is hierbij niet zo relevant.
Het establishment = rechts. Dat is ook de historische definitie van het begrip.quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:06 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Wat is links en wat is rechts?
Ik denk dat je eerder moet denken in anti establishment en establishment.
Jongeren zijn massaal anti establishment en die zijn het actiefst online. Links/rechts denken is hierbij niet zo relevant.
Jongeren stemmen juist massaal niet, zeker in vergelijking met oudere generaties. Bij de Brexit lag de turnout <25 rond de 75% wat massaal genoemd werd, tegenover uit mijn hooft 95% van de 65+. Tevens heeft 36% van de stemmende jongeren op Trump gestemd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:44 schreef Kaji het volgende:
[..]
Jongeren hebben wel massaal op Hillary gestemd. Ik denk dat internet vooral aantrekkelijk is voor extremisten, en er lijken tegenwoordig meer rechtsextremisten dan linksextremisten te zijn. Extremisten voelen zich niet vertegenwoordigd door de gevestigde media en durven vaak ook IRL niks te zeggen over hun standpunten, daarom zoeken ze hun heil op internet. Internet is ook erg prettig voor complotdenkers, het was nog nooit zo makkelijk om in contact te komen met andere gekkies en elkaar op te jutten.
Hoi,quote:Op donderdag 10 november 2016 23:06 schreef snorauto het volgende:
Hoi,
Waarom zitten er zoveel meer (extreem) rechtse mensen op het internet dan linkse mensen? Dat lijkt iig wel zo te zijn. Voorbeeld: Al die filmpjes die negatief waren over Trump of positief over Clinton kregen massaal veel negatieve comments en duimpjes omlaag enzo, andersom was dit niet zo. Ook merk ik dat op dit forum of op andere sites de meeste mensen rechts zijn. Vind het opvallend, omdat er zeker wel linkse mensen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |