SPOILER: zw versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------------------------------
De échte Robinson van ER 2016:
Aantal stemmen over (post-samensmelting):
Anna - 4 stemmen
Dio - 3 stemmen
Thomas - 3 stemmen
Jessie - 3 stemmen
Suzanne - 3 stemmen
Koos - 3 stemmen (mogelijk 2)
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 10-11-2016 22:24:05 ]
tot op dit moment wel jaquote:
Kan ik nog wel hoorquote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef mootie het volgende:
Oh wacht, shit, sorry Moira, jij wilde nog dingen aanpassen in de OP?
Het nummer (51) moet er ook nog voor.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef mootie het volgende:
ik heb de foto van dave al aangepastquote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef mootie het volgende:
ik vond ze wel handig als ik ze op volgorde wilde terug zoekenquote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ik nog wel hoorModpowersszz
![]()
Zal wel ff het reeksnummer in de OP terugzetten though
Nevermind, reeksnummer loopt door van ER 2015 dus erg veel heb je er toch niet aan om te zien hoe veel topics we er in 1 seizoen doorheen jagen
Ik vermoed dat Anna er 1 heeft ingezet.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef Moira. het volgende:
Aight dus even de zwarte stem op Jessie weggelaten:
• 1 stem op Dio (waarschijnlijk van Suzanne, die nu dan nog 3 stemmen over heeft)
• 7 stemmen Jalou (waarschijnlijk van Thomas, Dio, Anna en Jessie. Maar wie heeft hoeveel ingezet?)
• 3 stemmen Jessie (van Koos en Jalou gezamenlijk? wie van hen heeft er dan 2 ingezet?)
Voor de eilandraad hadden ze dit:
Dio - 5 stemmen
Thomas - 5 stemmen
Anna - 5 stemmen
Jessie - 5 stemmen
Koos - 4 stemmen
Suzanne - 4 stemmen
Jalou - 4 stemmen
Ik vind mijn verdeling best logischquote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef Moira. het volgende:
Aight dus even de zwarte stem op Jessie weggelaten:
• 1 stem op Dio (waarschijnlijk van Suzanne, die nu dan nog 3 stemmen over heeft)
• 7 stemmen Jalou (waarschijnlijk van Thomas, Dio, Anna en Jessie. Maar wie heeft hoeveel ingezet?)
• 3 stemmen Jessie (van Koos en Jalou gezamenlijk? wie van hen heeft er dan 2 ingezet?)
Voor de eilandraad hadden ze dit:
Dio - 5 stemmen
Thomas - 5 stemmen
Anna - 5 stemmen
Jessie - 5 stemmen
Koos - 4 stemmen
Suzanne - 4 stemmen
Jalou - 4 stemmen
Ik ga 'm denk ik ff terugtellen van hoe veel topics er voor seizoen 2016 zijn gemaakt. Vind 't stom als die van 2015 meetellenquote:Op donderdag 10 november 2016 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik vond ze wel handig als ik ze op volgorde wilde terug zoeken
Sterker nog, deze reeks loopt terug tot 2013.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga 'm denk ik ff terugtellen van hoe veel topics er voor seizoen 2016 zijn gemaakt. Vind 't stom als die van 2015 meetellen
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef zoem het volgende:
[..]
Sterker nog, deze reeks loopt terug tot 2013.
dan gaan we best wel goed dit jaarquote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef Moira. het volgende:
Aight, dus dit is topic 22 van ER 2016
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef Moira. het volgende:
Aight, dus dit is topic 22 van ER 2016
Ik ookquote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
dan gaan we best wel goed dit jaarVind het ook wel een leuke topic reeks en mensen die mee posten
Anna is onderdeel van dat groepje, wat ik zelfs een vriendengroepje zou noemen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
Koos heeft er toch twee ingezet? Thomas en Dio zeiden dat hij eruit zou gaan, zodat hij zich bedreigd voelde en een extra stem inzette (voor alle zekerheid).
Nu heeft Koos nog maar twee stemmen, die heeft weinig meer te bepalen en kunnen ze er gewoon in laten. Anna of Suzanne zou er als volgende uitgestemd moeten worden.
owj daar heb ik nooit gekeken. Misschien nu een keertje meekijken danquote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ookZowel hier als met WIDM ook veel dezelfde (gezellige) gezichten die je ieder jaar weer terug ziet
Koos is de klos denk ik...of hij moet immuniteit winnen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
Koos heeft er toch twee ingezet? Thomas en Dio zeiden dat hij eruit zou gaan, zodat hij zich bedreigd voelde en een extra stem inzette (voor alle zekerheid).
Nu heeft Koos nog maar twee stemmen, die heeft weinig meer te bepalen en kunnen ze er gewoon in laten. Anna of Suzanne zou er als volgende uitgestemd moeten worden.
Doen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj daar heb ik nooit gekeken. Misschien nu een keertje meekijken dan
Was wel aardig bedoeld maar ze had het beter voor zich kunnen houden.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Die Jessie met haar speech naar Jalouwat een naïef meisje toch
Moet je doen ja, is echt vet leuk! Heel Nederland gaat mee in de mindfuckquote:Op donderdag 10 november 2016 22:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj daar heb ik nooit gekeken. Misschien nu een keertje meekijken dan
ha ja. alleen kijken en posten tegelijk lijkt me moeilijk, bij WIDM mis je al heel snel iets heb ik het idee.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je doen ja, is echt vet leuk! Heel Nederland gaat mee in de mindfuck
net als dat het voor Fajah was toenquote:Op donderdag 10 november 2016 22:13 schreef Prisha het volgende:
Het duel-proef is dus inderdaad steeds hetzelfde weer...dus lichte voordeel voor Bertie/JJ.
Zegt niet alles natuurlijk.
Ja ik volg zowel ER als WIDM beter als ik dit topic niet open heb staanquote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja. alleen kijken en posten tegelijk lijkt me moeilijk, bij WIDM mis je al heel snel iets heb ik het idee.
En ik mis meestal alles...heb het nooit goed
opnemen en altijd tien keer terug kijken na de eerste keer dat je de helft mistquote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja. alleen kijken en posten tegelijk lijkt me moeilijk, bij WIDM mis je al heel snel iets heb ik het idee.
Ik post ook nooit tijdens de uitzending.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij zit veilig in het peloton.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef Prisha het volgende:
Ik heb wel het idee dat die wielrenner, Thomas, een heel eind gaat komen...je ziet /hoort hem bijna niet. Wat sommigen hier net zeiden, die glipt er zo stilletjes overal doorheen....
lijkt erop ja...ik vraag me af of het tactiek is, of meer gewoon zoals hij van zichzelf al is.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij zit veilig in het peloton.
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij zit veilig in het peloton.
Hij wilde niet, ging naar huis.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:18 schreef Varr het volgende:
Wat is er met Dave gebeurd? Eerste kwartier gemist.
Die gaf toch wel op, sneaky hoe ze vorige week het einde monteerden.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:18 schreef Varr het volgende:
Wat is er met Dave gebeurd? Eerste kwartier gemist.
Ik denk dat laatste.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
lijkt erop ja...ik vraag me af of het tactiek is, of meer gewoon zoals hij van zichzelf al is.
Anna is onderdeel van een groepje van 4 en ze is vrij sterk. In de finale is er meestal plek voor 3 mensen, dus zullen ze ook in hun eigen groep moeten snijden. Thomas en Dio gaan niet op elkaar stemmen, Anna kan het wel eens zwaar krijgen volgende week.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Anna is onderdeel van dat groepje, wat ik zelfs een vriendengroepje zou noemen.
Dat gaat dus niet gebeuren.
Jalou gaat wel door, volgens mij.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Die gaf toch wel op, sneaky hoe ze vorige week het einde monteerden.
Bij Jalou lieten ze het nu ook in het midden.
ik zag jalou in het voorstuk toch echt bij de kruiken staanquote:Op donderdag 10 november 2016 22:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Die gaf toch wel op, sneaky hoe ze vorige week het einde monteerden.
Volgende week Suusquote:Op donderdag 10 november 2016 22:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Anna is onderdeel van een groepje van 4 en ze is vrij sterk. In de finale is er meestal plek voor 3 mensen, dus zullen ze ook in hun eigen groep moeten snijden. Thomas en Dio gaan niet op elkaar stemmen, Anna kan het wel eens zwaar krijgen volgende week.
Het is heel dom om nu Koos eruit te stemmen, die zit toch maar in een groepje van 2 en heeft weinig stemmen, die is geen bedreiging.
ja ze doet die proef volgens mij met JJ zag ikquote:Op donderdag 10 november 2016 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag jalou in het voorstuk toch echt bij de kruiken staan
Heb je wel gekeken?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:19 schreef Urb het volgende:
En Anna heeft ook nog die extra immuniteit toch?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef Moira. het volgende:
Deze eilandraad gestemd:
• 1 stem op Dio (1 van Suzanne)
• 7 stemmen op Jalou (2 van Thomas, 2 van Dio, 2 van Jessie, 1 van Anna?)
• 3 stemmen op Jessie (2 van Jalou, 1 van Koos?)
Overgebleven stemmen ná deze eilandraad:
Dio - 3 stemmen
Thomas - 3 stemmen
Anna - 4 stemmen
Jessie - 3 stemmen
Koos - 3 stemmen
Suzanne - 3 stemmen
.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef Moira. het volgende:
Oké dus overgebleven stemmen vóór deze eilandraad:
Dio - 5 stemmen
Thomas - 5 stemmen
Anna - 5 stemmen
Jessie - 5 stemmen
Koos - 4 stemmen
Suzanne - 4 stemmen
Jalou - 4 stemmen
Deze eilandraad gestemd:
• 1 stem op Dio (1 van Suzanne)
• 7 stemmen op Jalou (2 van Thomas, 2 van Dio, 2 van Jessie, 1 van Anna?)
• 3 stemmen op Jessie (2 van Jalou, 1 van Koos?)
Overgebleven stemmen ná deze eilandraad:
Dio - 3 stemmen
Thomas - 3 stemmen
Anna - 4 stemmen
Jessie - 3 stemmen
Koos - 3 stemmen
Suzanne - 3 stemmen
Maar goed, dat weten we dus niet helemaal zeker. Want Koos kon zich idd ook bedreigd voelen waardoor hij er 2 heeft ingezet en niet Jalou. Maar in dat geval zien we volgende aflevering vast wel ergens onder Koos' naam '2 stemmen' staan ofzo. Dan passen we dat nog wel aan.
Die stemmen op Jalou zijn zo denk ik wel verdeeld, want ik kreeg eerst de indruk dat Anna helemaal niet zou gaan stemmen. Was voor haar het ideale moment om haar stemmen te sparen, dus lijkt me logisch dat zij dan degene was die er maar 1 heeft ingezet.
jupquote:Op donderdag 10 november 2016 22:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
En Anna heeft ook nog die extra immuniteit toch?
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
En Anna heeft ook nog die extra immuniteit toch?
ik mag hopen dat ze eerst moeten stemmen en daarna pas mogen zeggen of er iemand immuniteit in wil zetten.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:23 schreef Moira. het volgende:
Dus die kan de volgende keer ook gewoon die stem inzetten waardoor alle stemmen op haar ongeldig worden (of er überhaupt al niet op haar gestemd wordt, weet niet hoe die werkt).
Dat denk ik haast wel. Dat ze daar boven ipv stemmen invullen dan hun immuniteitsstem in de bus doen ofzo (met hun naam erop geschreven?). En dat ze dan voordat ze de stemmen uit de bus halen zeggen dat iemand de immuniteitsstem heeft ingezet en dus alle stemmen op die persoon ongeldig zijn ofzo.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze eerst moeten stemmen en daarna pas mogen zeggen of er iemand immuniteit in wil zetten.
Tot volgende keerquote:Op donderdag 10 november 2016 22:25 schreef Prisha het volgende:
Nou t was weer leuk vanavond....tot de volgende keer
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:30 schreef Urb het volgende:
Ah gemist dat stukje van Jalou, was haar aan het cappen, krijg je er nu van.
![]()
Zag ook nog deze, check Dennis![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Die gaat winnen ja.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef Prisha het volgende:
Ik heb wel het idee dat die wielrenner, Thomas, een heel eind gaat komen...je ziet /hoort hem bijna niet. Wat sommigen hier net zeiden, die glipt er zo stilletjes overal doorheen....
![]()
[ afbeelding ]
Ja, Dio zei min of meer wat ik dacht en hoopte dat hij zelf zou zeggen. Gaby is een idiote bitch die alles heeft verpest met haar onstabiele gedrag, en geen genade voor Jalou.quote:Op vrijdag 11 november 2016 01:04 schreef Wuwwa het volgende:
Schitterend hoe Gaby vanavond vol onder de bus is gegooid door Dio. Mooi om te zien dat Thomas en Dio eindelijk in de gaten krijgen dat er een harder gespeeld moet worden en interessant om de preview van volgende week te zien.
Ik denk dat Gaby thuis huilend op de bank lag tijdens de uitzending.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja, Dio zei min of meer wat ik dacht en hoopte dat hij zelf zou zeggen. Gaby is een idiote bitch die alles heeft verpest met haar onstabiele gedrag, en geen genade voor Jalou.
Welke foto'squote:Op vrijdag 11 november 2016 12:29 schreef 44rdbei het volgende:
Waar blijven de nieuwe foto's?hebben ze halverwege de fotograaf naar huis gestuurd ofzo...
Het programma is bijna een half jaar geleden al opgenomen dus dat zal altijd gissen blijven wat zijn reden is geweest.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:27 schreef ato het volgende:
Wat een afknapper dat Dave gekozen heeft om weg te gaan..
Heeft hij een telefoontje gekregen van het thuisfront of zo?
op de website van ER worden foto's geplaatst na de uitzending, maar sinds 2 weken zijn er geen foto's meer bijgeplaatst.quote:
Ik lees ook altijd alleen mee maar dit is precies wat ik dacht.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:51 schreef thealterego1 het volgende:
Ik lees normaal vooral mee, maar nu toch even een ideetje delen. Anna en Jessie zaten op een apart eiland en wisten toen nog niet beter dan dat Koos, Suus en Jalou samen gingen stemmen. Dus max 12 stemmen. Dat kon de groep van Anna coveren met 13 stemmen.
Dio en Thomas hebben bedacht dat ze met hun plannetje dat ook met minder stemmen konden doen. Als ze elkaar pas weer op de eilandraad zagen, is het dan niet logischer dat Dio en Thomas weinig stemmen hebben ingezet, en Anna en Jessie allebei meer?
Mocht Anna de immuniteitsstem inzetten en de meeste stemmen krijgen, zullen ze pas na het tellen van de stemmen zeggen dat Anna voor immuniteit had gekozen denk ik. Plottwist enzo.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat denk ik haast wel. Dat ze daar boven ipv stemmen invullen dan hun immuniteitsstem in de bus doen ofzo (met hun naam erop geschreven?). En dat ze dan voordat ze de stemmen uit de bus halen zeggen dat iemand de immuniteitsstem heeft ingezet en dus alle stemmen op die persoon ongeldig zijn ofzo.
Ik zag volgens mij dat dio wel op Jalou stemdequote:Op vrijdag 11 november 2016 23:34 schreef vigonoah het volgende:
[..]
Ik lees ook altijd alleen mee maar dit is precies wat ik dacht.
Ze wilden samen 13 stemmen inzetten dus ieder 3 stemmen en ééntje 4.
Dus of Anna en Jessie hebben samen 7 stemmen ingezet en Dio en Thomas niks, of J+A samen 6 en Dio of Thomas 1.
We zullen het volgende week zien 😏
en wat zonde van alle ingezette stemmenquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:58 schreef Operc het volgende:
[..]
Mocht Anna de immuniteitsstem inzetten en de meeste stemmen krijgen, zullen ze pas na het tellen van de stemmen zeggen dat Anna voor immuniteit had gekozen denk ik. Plottwist enzo.
Ja klopt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
en wat zonde van alle ingezette stemmen
Zou wel niet veel zijn Expeditie werd eergisteren uitgezonden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even het eerste kwartier van gisteren terugkijken.
uh.. ja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zou wel niet veel zijn Expeditie werd eergisteren uitgezonden.
quote:Oud-wielrenner Thomas Dekker huurde voor Tour prostituees in
Oud-wielrenner Thomas Dekker heeft voorafgaand aan de Tour de France van 2007 samen met Michael Boogerd enkele prostituees ingehuurd. Dat gebeurde vlak voor de dopingcontroles.
"We hebben samen een fles wijn opengetrokken, maar dat is niet genoeg vermaak", vertelt de huidige Expeditie Robinson-deelnemer in zijn biografie, geschreven door AD-journalist Thijs Zonneveld. Een deel van het boek is gepubliceerd op de website van de krant.
"Drank is leuk, maar vrouwen zijn leuker."
Dekker ging het internet op om een paar prostituees uit te zoeken. "Om 1.00 uur 's nachts staan er een paar Oost-Europese hoeren voor de deur van onze kamer. Michael en ik zijn een beetje teleurgesteld: ze zijn een stuk minder mooi dan op de foto's van de site. Heel erg glamoureus is het niet, midden in de nacht op een kleine hotelkamer."
Slapen
"We kiezen er allebei een uit. Om een uur of drie gaan we slapen. Om zes uur gaat de wekker alweer: Michael moet een baxter met water in zijn lichaam laten lopen", vervolgt hij.
De wielrenner moest dat doen om ervoor te zorgen dat hij niet door de mand valt bij een dopingcontrole. "Als er zoiets bestaat als een normaal leven, dan zijn we er compleet van losgeslagen." Nu.nl
quote:School in Arnhem annuleert dj-klus van Dave Roelvink
Het Montessori College in Arnhem heeft Dave Roelvink geweigerd als dj op een groot schoolfeest. Roelvink zou komen draaien op een schoolfeest, maar ouders van de scholengemeenschap maakten duidelijk het optreden van de omstreden Roelvink niet op prijs te stellen.
Een woordvoerder van de school heeft een bericht van De Gelderlander bevestigd. Er zouden zich na de aankondiging van het optreden zeker veertig ouders hebben gemeld die niet wilden dat Roelvink voor hun kinderen zou optreden.
Tegen Roelvink loopt momenteel een rechtszaak. Hij staat terecht voor een juwelendiefstal en het verspreiden van een seksfilmpje dat hij maakte in een bubbelbad. Het meisje in het filmpje stelde hier geen toestemming voor te hebben gegeven.
Het Openbaar Ministerie eiste eerder deze week een werkstraf van 240 uur tegen de BN'er en een schadevergoeding van 23.000 euro. De school overweegt Roelvink alsnog te vragen voor het feest als hij wordt vrijgesproken. Nu.nl
Om eerlijk te zijn, interesseert het me niet zo dat Thomas hoeren huurde.quote:Op maandag 14 november 2016 20:08 schreef luxerobots het volgende:
Even wat achterklap.
Thomas Dekker huurde hoeren in en Dave Roelvink is nu ook al DJ en geweigerd door een school.
[..]
[..]
Bedankt Hansquote:Op maandag 14 november 2016 20:08 schreef luxerobots het volgende:
Even wat achterklap.
Thomas Dekker huurde hoeren in en Dave Roelvink is nu ook al DJ en geweigerd door een school.
[..]
[..]
Ze was anorexia dun, zwak, ziek en misselijk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 00:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
ik ben inmiddels weer bij. Wellicht is dit al eens eerder ter sprake gekomen maar ik vraag het toch; waarom heeft Chloe geen aanbod gekregen om naar afvallerseiland te gaan?
Ze hebben haar geen kans gegeven omdat ze ongezond leeft?quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze was anorexia dun, zwak, ziek en misselijk.
Afvallerseiland is als het ware een tweede kans. Iedereen die wordt weggestemd krijgt de mogelijkheid om toch via dat zijdeurtje later nog terug te kunnen komen. Alleen Chloe kreeg die tweede kans al door middel van het samensmeltingsduel, na al te zijn weggestemd. Had ze na het verliezen van dat duel alsnog naar afvallerseiland gemogen dan was het al haar derde kans geweest, wat het niet eerlijk maakt tegenover de andere afvallers.quote:Op dinsdag 15 november 2016 00:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
ik ben inmiddels weer bij. Wellicht is dit al eens eerder ter sprake gekomen maar ik vraag het toch; waarom heeft Chloe geen aanbod gekregen om naar afvallerseiland te gaan?
Lijkt me ook aannemelijk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Afvallerseiland is als het ware een tweede kans. Iedereen die wordt weggestemd krijgt de mogelijkheid om toch via dat zijdeurtje later nog terug te kunnen komen. Alleen Chloe kreeg die tweede kans al door middel van het samensmeltingsduel, na al te zijn weggestemd. Had ze na het verliezen van dat duel alsnog naar afvallerseiland gemogen dan was het al haar derde kans geweest, wat het niet eerlijk maakt tegenover de andere afvallers.
Ik weet niet zeker of dit de reden is, maar het lijkt me de meest logische. De vraag is wat ze gedaan zouden hebben als Suzanne de proef verloren had. Zij was niet weggestemd, dus misschien had zij het aanbod wel gekregen.
Als dat de reden is vind ik het volstrekt niet fair tegenover haar. De winnaar van afvallerseiland maakt kans om in de halve finale terug te keren, die kans is iedereen geboden behalve haar, dat is echt compleet oneerlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Afvallerseiland is als het ware een tweede kans. Iedereen die wordt weggestemd krijgt de mogelijkheid om toch via dat zijdeurtje later nog terug te kunnen komen. Alleen Chloe kreeg die tweede kans al door middel van het samensmeltingsduel, na al te zijn weggestemd. Had ze na het verliezen van dat duel alsnog naar afvallerseiland gemogen dan was het al haar derde kans geweest, wat het niet eerlijk maakt tegenover de andere afvallers.
Ik weet niet zeker of dit de reden is, maar het lijkt me de meest logische. De vraag is wat ze gedaan zouden hebben als Suzanne de proef verloren had. Zij was niet weggestemd, dus misschien had zij het aanbod wel gekregen.
boe hoe hoe hoequote:Op dinsdag 15 november 2016 18:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als dat de reden is vind ik het volstrekt niet fair tegenover haar. De winnaar van afvallerseiland maakt kans om in de halve finale terug te keren, die kans is iedereen geboden behalve haar, dat is echt compleet oneerlijk.
Zij kreeg een kans die anderen niet kregen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Als dat de reden is vind ik het volstrekt niet fair tegenover haar. De winnaar van afvallerseiland maakt kans om in de halve finale terug te keren, die kans is iedereen geboden behalve haar, dat is echt compleet oneerlijk.
Ja, hetgeen dus niet echt fair is. Alle spelers geef je dezelfde kans maar eentje krijgt een andere kans.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zij kreeg een kans die anderen niet kregen.
op het moment van de proef was er ook even geen afvallers eiland die waren ze ook aan het hervormen. Het was een nood oplossing, Het was juist oneerlijk dat zij mocht blijven en JayJay wel naar afvallers eiland moest toen Kraantje wegging.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ja, hetgeen dus niet echt fair is. Alle spelers geef je dezelfde kans maar eentje krijgt een andere kans.
Of het nadelig was voor haar of voor andere spelers laat ik in het midden aangezien dat toch niet valt te bewijzen natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
op het moment van de proef was er ook even geen afvallers eiland die waren ze ook aan het hervormen. Het was een nood oplossing, Het was juist oneerlijk dat zij mocht blijven en JayJay wel naar afvallers eiland moest toen Kraantje wegging.
Ik ben sowieso voorstander van het schrappen van álle 2e kansen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Of het nadelig was voor haar of voor andere spelers laat ik in het midden aangezien dat toch niet valt te bewijzen natuurlijk.
Feit is dat ze nu verschillende spelers verschillende kansen hebben geboden. Dat soort dingen maakt het spel wel een beetje kapot.
Uiteraard. Maar als je het dan toch wilt doen doe het dan eerlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voorstander van het schrappen van álle 2e kansen.
Zowel afvallerseiland als winnaarseiland trouwens.
Die valt bij mij onder de talloze ER opgevers en ik vind ik derhalve 0% boeiend.quote:Hoewel Bertie
Ze hadden idd eigenlijk geen samensmeltingsduel moeten houden (iig niet met Chloé erbij) en die gewoon gelijk afvallerseiland of vliegtuig aan moeten bieden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:54 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar als je het dan toch wilt doen doe het dan eerlijk.
[..]
Die valt bij mij onder de talloze ER opgevers en ik vind ik derhalve 0% boeiend.
Dan zou ik niet naar Survivor kijken als ik jou was.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze hadden idd eigenlijk geen samensmeltingsduel moeten houden (iig niet met Chloé erbij) en die gewoon gelijk afvallerseiland of vliegtuig aan moeten bieden.
En ik zie liever mensen als Bertie in ER, die niet zeiken maar gewoon doen, en meedoen om te 'overleven', dan van die mensen die alleen maar vieze spelletjes spelen en verder geen reet bijdragen.
Yin, wie was dat ook al weer?quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:59 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dan zou ik niet naar Survivor kijken als ik jou was.![]()
De enige reden waarom ik ER kijk is vanwege de gameplay. Vandaar ook dat Yin mijn favoriete winnaar ooit is. Die snapte het tenminste.
quote:Deze proef draait volledig om zelfbeheersing. Ieder expeditielid moet een ladder bouwen om bij een rookworst te komen. De treden voor deze ladder passen maar op 1 manier. Wanneer de ladder af is, moet de speler met zijn of haar mond zoveel van de rookworst eten zodat er bij benadering 160 gram overblijft. Nicolette weegt de rookworsten en degene die het dichtste bij de 160 gram zit, wint de proef!
Is dit de omschrijving van een naderende proef? Het gaat niet over de rookworst proef van een seizoen of 4 geleden denk ik (die ik tot op de dag van vandaag nog altijd niet snap) want toen zat Evi (quote:
dit is de omschrijving van de proef van vanavondquote:Op woensdag 16 november 2016 13:26 schreef Xurk het volgende:
[..]
Is dit de omschrijving van een naderende proef? Het gaat niet over de rookworst proef van een seizoen of 4 geleden denk ik (die ik tot op de dag van vandaag nog altijd niet snap) want toen zat Evi () er nog bij toch?
Als het eerstgenoemde het geval is, dan kan ik niet anders zeggen dan:
Wat is er vanavond dan?quote:Op woensdag 16 november 2016 13:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
dit is de omschrijving van de proef van vanavond
Yinquote:Op dinsdag 15 november 2016 18:59 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dan zou ik niet naar Survivor kijken als ik jou was.![]()
De enige reden waarom ik ER kijk is vanwege de gameplay. Vandaar ook dat Yin mijn favoriete winnaar ooit is. Die snapte het tenminste.
vanavond? wut????quote:Op woensdag 16 november 2016 13:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
dit is de omschrijving van de proef van vanavond
Met Hans ja.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, die Yin herken ik wel ja. Was dat diegene die toen de hele tijd samenspande met een kerel en het spel toen heel sluw had gespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Oja. Dat was wel mooi gedaan toen inderdaad, tactisch gespeeld.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 20:05 schreef markvanrinsum het volgende:
zij mag van mij wel winnen
[ afbeelding ]
Bizar geil.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze was ook wel leuk
[ afbeelding ]
én eerlijkquote:
Komt omdat ze zichzelf benoemde tot sterke speler, als je dat vaak zegt gaan mensen dat geloven.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:34 schreef 44rdbei het volgende:
Jalou wordt wel een beetje overschat.
jaquote:Op donderdag 17 november 2016 20:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Mooie timing met de releae van dat boek over hem.
ja ik hoop dat hij wintquote:
quote:
Paar dagen niet gezien, misschien gaat het wel weer. Daarnaast is suus er niet om te stoken.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:37 schreef Bolasie het volgende:
'Leuk je te zien'
Die haten elkaar toch?
Hahaha samen met Dio?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:32 schreef noodgang het volgende:
Thomas pakt de handdoek er vast bij
quote:Op donderdag 17 november 2016 20:39 schreef Prisha het volgende:
Jalou heeft een soort van Billy broek
Bertie hoeft niet te battelen nuquote:
Dat heeft JayJay aangeboden, om de battle te doenquote:Op donderdag 17 november 2016 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Waarom moet jay battlen en Bertie niet?
Hebben ze onderling besloten.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Waarom moet jay battlen en Bertie niet?
Ohja, was ik alweer vergetenquote:Op donderdag 17 november 2016 20:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat heeft JayJay aangeboden, om de battle te doen
Oh gaat om deze Battle, ja Jay Jay mag zeker winnen.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bertie hoeft niet te battelen nu
Heb niet opgelet, maar wsl wint Jalou dus weer?quote:
Of juist niet, want dat deden ze vorige week al.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:45 schreef zoem het volgende:
De linkse vaas valtr, JJ staat links. De productie probeert ons te foppen. Dus Jalou valt af?
Ik mis dat ie ontploftquote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 20:46 schreef markvanrinsum het volgende:
dit kan jayjay wel eens verliesen
quote:Op donderdag 17 november 2016 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben er ook, sorry te laat
ben je hem aan het doenquote:Op donderdag 17 november 2016 20:53 schreef 44rdbei het volgende:
Ik vind het maar een moeilijke quiz![]()
"Uw poep stink erg, wat kunt u hieruit afleiden?"
oh spannend. Hopelijk wint JJ.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]ze zijn net met de proef begonnen, JayJay en Jalou
Elke keer herhalen over sterke concurrentie etc..quote:Op donderdag 17 november 2016 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jalou heeft een heel zeurderig overkomen die mag van mij wel weg net als Suus.
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 20:56 schreef Prisha het volgende:
jee dat had ik tig afleveringen geleden niet gedacht...juichen voor JayJay
Nu Suus eruit.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:58 schreef ato het volgende:
Jay Jay is gewoon een schatje, hij werd eerst slecht neergezet.
Jay Jay en Bertie zijn echt volwaardige finalisten.
ja allebei...kon dat maarquote:Op donderdag 17 november 2016 20:58 schreef ato het volgende:
Dat deed JJ helemaal zelf.quote:Op donderdag 17 november 2016 20:58 schreef ato het volgende:
Welnee ze zit er nog Bertiequote:Op donderdag 17 november 2016 20:59 schreef 44rdbei het volgende:
Sterkste deelneemster ooit uitgeschakeld in 6 minuten.
quote:
Zo te zien hemaquote:Op donderdag 17 november 2016 21:00 schreef F1gamer het volgende:
Zou die van Unox of van de Hema zijn? (die rookworsten)
unox, met hemaworsten mag je niet spelen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:00 schreef F1gamer het volgende:
Zou die van Unox of van de Hema zijn? (die rookworsten)
Koos ook wel hoorquote:Op donderdag 17 november 2016 21:00 schreef F1gamer het volgende:
De dames kunnen zeker lekker worst happen
quote:
zonder r is ook worstquote:
quote:
250 ofzo toch?quote:Op donderdag 17 november 2016 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
een rookworst weegt toch ongeveer 340 gram, dus de helft opeten.
ha ja denk t ook welquote:Op donderdag 17 november 2016 21:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
In die situatie had ook jij het gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |