SPOILER: zw versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------------------------------
De échte Robinson van ER 2016:
Aantal stemmen over (post-samensmelting):
Anna - 4 stemmen
Dio - 3 stemmen
Thomas - 3 stemmen
Jessie - 3 stemmen
Suzanne - 3 stemmen
Koos - 3 stemmen (mogelijk 2)
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 10-11-2016 22:24:05 ]
tot op dit moment wel jaquote:
Kan ik nog wel hoorquote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef mootie het volgende:
Oh wacht, shit, sorry Moira, jij wilde nog dingen aanpassen in de OP?
Het nummer (51) moet er ook nog voor.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef mootie het volgende:
ik heb de foto van dave al aangepastquote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef mootie het volgende:
ik vond ze wel handig als ik ze op volgorde wilde terug zoekenquote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ik nog wel hoorModpowersszz
![]()
Zal wel ff het reeksnummer in de OP terugzetten though
Nevermind, reeksnummer loopt door van ER 2015 dus erg veel heb je er toch niet aan om te zien hoe veel topics we er in 1 seizoen doorheen jagen
Ik vermoed dat Anna er 1 heeft ingezet.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef Moira. het volgende:
Aight dus even de zwarte stem op Jessie weggelaten:
• 1 stem op Dio (waarschijnlijk van Suzanne, die nu dan nog 3 stemmen over heeft)
• 7 stemmen Jalou (waarschijnlijk van Thomas, Dio, Anna en Jessie. Maar wie heeft hoeveel ingezet?)
• 3 stemmen Jessie (van Koos en Jalou gezamenlijk? wie van hen heeft er dan 2 ingezet?)
Voor de eilandraad hadden ze dit:
Dio - 5 stemmen
Thomas - 5 stemmen
Anna - 5 stemmen
Jessie - 5 stemmen
Koos - 4 stemmen
Suzanne - 4 stemmen
Jalou - 4 stemmen
Ik vind mijn verdeling best logischquote:Op donderdag 10 november 2016 22:04 schreef Moira. het volgende:
Aight dus even de zwarte stem op Jessie weggelaten:
• 1 stem op Dio (waarschijnlijk van Suzanne, die nu dan nog 3 stemmen over heeft)
• 7 stemmen Jalou (waarschijnlijk van Thomas, Dio, Anna en Jessie. Maar wie heeft hoeveel ingezet?)
• 3 stemmen Jessie (van Koos en Jalou gezamenlijk? wie van hen heeft er dan 2 ingezet?)
Voor de eilandraad hadden ze dit:
Dio - 5 stemmen
Thomas - 5 stemmen
Anna - 5 stemmen
Jessie - 5 stemmen
Koos - 4 stemmen
Suzanne - 4 stemmen
Jalou - 4 stemmen
Ik ga 'm denk ik ff terugtellen van hoe veel topics er voor seizoen 2016 zijn gemaakt. Vind 't stom als die van 2015 meetellenquote:Op donderdag 10 november 2016 22:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik vond ze wel handig als ik ze op volgorde wilde terug zoeken
Sterker nog, deze reeks loopt terug tot 2013.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga 'm denk ik ff terugtellen van hoe veel topics er voor seizoen 2016 zijn gemaakt. Vind 't stom als die van 2015 meetellen
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef zoem het volgende:
[..]
Sterker nog, deze reeks loopt terug tot 2013.
dan gaan we best wel goed dit jaarquote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef Moira. het volgende:
Aight, dus dit is topic 22 van ER 2016
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef Moira. het volgende:
Aight, dus dit is topic 22 van ER 2016
Ik ookquote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
dan gaan we best wel goed dit jaarVind het ook wel een leuke topic reeks en mensen die mee posten
Anna is onderdeel van dat groepje, wat ik zelfs een vriendengroepje zou noemen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
Koos heeft er toch twee ingezet? Thomas en Dio zeiden dat hij eruit zou gaan, zodat hij zich bedreigd voelde en een extra stem inzette (voor alle zekerheid).
Nu heeft Koos nog maar twee stemmen, die heeft weinig meer te bepalen en kunnen ze er gewoon in laten. Anna of Suzanne zou er als volgende uitgestemd moeten worden.
owj daar heb ik nooit gekeken. Misschien nu een keertje meekijken danquote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ookZowel hier als met WIDM ook veel dezelfde (gezellige) gezichten die je ieder jaar weer terug ziet
Koos is de klos denk ik...of hij moet immuniteit winnen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:08 schreef BillDauterive het volgende:
Koos heeft er toch twee ingezet? Thomas en Dio zeiden dat hij eruit zou gaan, zodat hij zich bedreigd voelde en een extra stem inzette (voor alle zekerheid).
Nu heeft Koos nog maar twee stemmen, die heeft weinig meer te bepalen en kunnen ze er gewoon in laten. Anna of Suzanne zou er als volgende uitgestemd moeten worden.
Doen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj daar heb ik nooit gekeken. Misschien nu een keertje meekijken dan
Was wel aardig bedoeld maar ze had het beter voor zich kunnen houden.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Die Jessie met haar speech naar Jalouwat een naïef meisje toch
Moet je doen ja, is echt vet leuk! Heel Nederland gaat mee in de mindfuckquote:Op donderdag 10 november 2016 22:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj daar heb ik nooit gekeken. Misschien nu een keertje meekijken dan
ha ja. alleen kijken en posten tegelijk lijkt me moeilijk, bij WIDM mis je al heel snel iets heb ik het idee.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moet je doen ja, is echt vet leuk! Heel Nederland gaat mee in de mindfuck
net als dat het voor Fajah was toenquote:Op donderdag 10 november 2016 22:13 schreef Prisha het volgende:
Het duel-proef is dus inderdaad steeds hetzelfde weer...dus lichte voordeel voor Bertie/JJ.
Zegt niet alles natuurlijk.
Ja ik volg zowel ER als WIDM beter als ik dit topic niet open heb staanquote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja. alleen kijken en posten tegelijk lijkt me moeilijk, bij WIDM mis je al heel snel iets heb ik het idee.
En ik mis meestal alles...heb het nooit goed
opnemen en altijd tien keer terug kijken na de eerste keer dat je de helft mistquote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja. alleen kijken en posten tegelijk lijkt me moeilijk, bij WIDM mis je al heel snel iets heb ik het idee.
Ik post ook nooit tijdens de uitzending.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij zit veilig in het peloton.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef Prisha het volgende:
Ik heb wel het idee dat die wielrenner, Thomas, een heel eind gaat komen...je ziet /hoort hem bijna niet. Wat sommigen hier net zeiden, die glipt er zo stilletjes overal doorheen....
lijkt erop ja...ik vraag me af of het tactiek is, of meer gewoon zoals hij van zichzelf al is.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij zit veilig in het peloton.
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij zit veilig in het peloton.
Hij wilde niet, ging naar huis.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:18 schreef Varr het volgende:
Wat is er met Dave gebeurd? Eerste kwartier gemist.
Die gaf toch wel op, sneaky hoe ze vorige week het einde monteerden.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:18 schreef Varr het volgende:
Wat is er met Dave gebeurd? Eerste kwartier gemist.
Ik denk dat laatste.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
lijkt erop ja...ik vraag me af of het tactiek is, of meer gewoon zoals hij van zichzelf al is.
Anna is onderdeel van een groepje van 4 en ze is vrij sterk. In de finale is er meestal plek voor 3 mensen, dus zullen ze ook in hun eigen groep moeten snijden. Thomas en Dio gaan niet op elkaar stemmen, Anna kan het wel eens zwaar krijgen volgende week.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Anna is onderdeel van dat groepje, wat ik zelfs een vriendengroepje zou noemen.
Dat gaat dus niet gebeuren.
Jalou gaat wel door, volgens mij.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Die gaf toch wel op, sneaky hoe ze vorige week het einde monteerden.
Bij Jalou lieten ze het nu ook in het midden.
ik zag jalou in het voorstuk toch echt bij de kruiken staanquote:Op donderdag 10 november 2016 22:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Die gaf toch wel op, sneaky hoe ze vorige week het einde monteerden.
Volgende week Suusquote:Op donderdag 10 november 2016 22:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Anna is onderdeel van een groepje van 4 en ze is vrij sterk. In de finale is er meestal plek voor 3 mensen, dus zullen ze ook in hun eigen groep moeten snijden. Thomas en Dio gaan niet op elkaar stemmen, Anna kan het wel eens zwaar krijgen volgende week.
Het is heel dom om nu Koos eruit te stemmen, die zit toch maar in een groepje van 2 en heeft weinig stemmen, die is geen bedreiging.
ja ze doet die proef volgens mij met JJ zag ikquote:Op donderdag 10 november 2016 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag jalou in het voorstuk toch echt bij de kruiken staan
Heb je wel gekeken?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:19 schreef Urb het volgende:
En Anna heeft ook nog die extra immuniteit toch?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef Moira. het volgende:
Deze eilandraad gestemd:
• 1 stem op Dio (1 van Suzanne)
• 7 stemmen op Jalou (2 van Thomas, 2 van Dio, 2 van Jessie, 1 van Anna?)
• 3 stemmen op Jessie (2 van Jalou, 1 van Koos?)
Overgebleven stemmen ná deze eilandraad:
Dio - 3 stemmen
Thomas - 3 stemmen
Anna - 4 stemmen
Jessie - 3 stemmen
Koos - 3 stemmen
Suzanne - 3 stemmen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |