SPOILER: zw versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------------------------------
De échte Robinson van ER 2016:
Aantal stemmen over (post-samensmelting):
Dio - 5 stemmen
Thomas - 5 stemmen
Anna - 5 stemmen
Jessie - 5 stemmen
Koos - 4 stemmen
Suzanne - 4 stemmen
Jalou - 4 stemmen
[ Bericht 1% gewijzigd door Moira op 10-11-2016 21:49:03 ]Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:26 schreef Moira. het volgende:
Ik heb het eerste kwartier gemist. Wat is de 2e en 3e prijs?
Begreep wel dat er weer een winnaarseiland is![]()
ja ik snap ook niet wat er elke keer gebeurt bij koosquote:
Laat steeds zijn toren omflikkerenquote:Op donderdag 10 november 2016 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik snap ook niet wat er elke keer gebeurt bij koos
oh ja zo heet hijquote:
munten.quote:
Eten kopen en douche kopen en dat soort dingen waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 november 2016 21:27 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Je krijgt muntjes, nog verrassing wat je er mee kunt.
eten kopen tochquote:Op donderdag 10 november 2016 21:27 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Je krijgt muntjes, nog verrassing wat je er mee kunt.
Jessie kan echt heeeeel weinig eigenlijk.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zwarte stem hopelijk voor Jessie dan
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:28 schreef Waterdrinker het volgende:
Memmen van Jessie mooi in beeld
jammer genoeg niet anders had dio de zwarte piete stemquote:
Nou ik denk dat ze wel bepaalde kwaliteiten heeft.quote:
Daar is ook iemand voor nodig.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:28 schreef F1gamer het volgende:
Jessie straks weer een zwarte stem
ze is daar alleen voor de mooi op het eiland
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
jammer genoeg niet anders had dio de zwarte piete stem
da's op zich best ok, alleen is dat ding voor 1 munt te goedkoop als je het mij vraagt.quote:
quote:
hoeveel munten kost dat?quote:
ja dat kon ik niet goed zien.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoeveel munten kost dat?
ik heb hier zo'n hekel aanquote:
ja ik zag het ook netquote:
Nu heeft Suus geen muntjes meer.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:32 schreef Nizno het volgende:
anna wilde de muntjes van suus alleen maar hebben en niet om suus zelf
Zij kunnen alleen zelf ook niet teamen..quote:Op donderdag 10 november 2016 21:32 schreef Max23 het volgende:
Slim. Nu kan Suzanne niet teamen met Koos & Jalou
ook dat idd.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:32 schreef Max23 het volgende:
Slim. Nu kan Suzanne niet teamen met Koos & Jalou
Dat bespaart haar het uitgeven van eigen muntjes.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:32 schreef Nizno het volgende:
anna wilde de muntjes van suus alleen maar hebben en niet om suus zelf
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:33 schreef Chai het volgende:
Thomas moet blij zijn dat ze niet zo'n domme doos is. Enkel vriendjes meenemen is de slechtste zet.
ja maar maar maar we zitten al twee weken in hetzelfde kampquote:Op donderdag 10 november 2016 21:33 schreef Moira. het volgende:
Altijd weer die vriendjes die boos worden als er tactisch wordt gekozen ipv vriendschappelijk
Nee, ze delen een wokschotel met z'n drietjes.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh iedereen krijgt wat je koopt. Da's wel tegenvallend
dat kan ik ook, gewoon alsof je een pen heel stevig vast hebt.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo kunnen zij allemaal met stokjes eten?
Get with it man.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stukje algemene ontwikkeling?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Allemaal verwende poppetjes.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jaquote:Op donderdag 10 november 2016 21:35 schreef 44rdbei het volgende:
Wel het allerkleinste visje dat er in de hele oceaan te vinden was...
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kan ik ook, gewoon alsof je een pen heel stevig vast hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Get with it man.
Hip and happening Nederland draait daar zn hand niet voor om.
Ik heb het nooit geprobeerd, geef mij maar gewoon mijn vork.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:35 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Stukje algemene ontwikkeling?
Gewoon aan je vork draaienquote:Op donderdag 10 november 2016 21:36 schreef 44rdbei het volgende:
Ik snij mijn bami gewoon, ik ben te kneuzing voor stokjes
maar nee Dio is niet zo kleuterig hoor......quote:
Ik eet mn chips wel eens met stokjes als ik bij mn pc zitquote:Op donderdag 10 november 2016 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb het nooit geprobeerd, geef mij maar gewoon mijn vork.
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:36 schreef Waterdrinker het volgende:
Goed dat ze het enige regeltje Engels even vertalen voor alle Gaby's die kijken.
Dit is vast een domme vraag, maar waarom is Dave niet bij JJ en Bertie?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:36 schreef Moira. het volgende:
Toch mooi dat JayJay zo zonder mede-haantjes wel een omslag heeft gemaakt.
wat?!quote:Op donderdag 10 november 2016 21:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik eet mn chips wel eens met stokjes als ik bij mn pc zit.
opgegevenquote:Op donderdag 10 november 2016 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is vast een domme vraag, maar waarom is Dave niet bij JJ en Bertie?
Dave gaf aan dat hij naar huis ging ipv van door proberen te gaanquote:Op donderdag 10 november 2016 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 10 november 2016 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Waaromquote:Op donderdag 10 november 2016 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dave gaf aan dat hij naar huis ging ipv van door proberen te gaan
ja straks weer iedereen madquote:Op donderdag 10 november 2016 21:38 schreef Urb het volgende:
Dio die niet van sneaky spelletjes hield.
'ziet' het licht...niet 'is' het lichtquote:Op donderdag 10 november 2016 21:37 schreef zoem het volgende:
[..]
Hij ziet er anders wel vrij donker uit
Ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkHeb de eerste 15 minuten gemist
Dat snap ik, maar ik veeg mijn handen eerst aan mijn broek af.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Anders worden mn toetsenbord en muis vies
Je moet het ook niet zo zwart wit zienquote:Op donderdag 10 november 2016 21:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
'ziet' het licht...niet 'is' het licht
nee doen ze ook niet ze doen alsof om hun stemmen kwijt te laten zijn.quote:
Ja daar stonken we in. Als ie werd weggestemd dan was het afgelopen. Zoiets.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom![]()
Hij leek zo blij vorige week
Hij moet 240 uur taakstaf doenquote:Op donderdag 10 november 2016 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom![]()
Hij leek zo blij vorige week
Nee, dat zal lekker helpen.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik veeg mijn handen eerst aan mijn broek af.
Ja is bluf volgens mij.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:38 schreef Moira. het volgende:
Waarom zouden zij eerder Koos eruit stemmen dan Jalou?Jalou was toch gewoon de eerste die zou gaan?
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja daar stonken we in. Als ie werd weggestemd dan was het afgelopen. Zoiets.
Begint allebei met een J.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:38 schreef thijsz92 het volgende:
Ze zeggen Jessi, maar gaan op Jalou!!
Omdat Koos de leider is van dat groepje zonder hem zijn Jalou en Suus nergens meer.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:38 schreef Moira. het volgende:
Waarom zouden zij eerder Koos eruit stemmen dan Jalou?Jalou was toch gewoon de eerste die zou gaan?
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze hier in trappen zijn ze echt totaal dom.
kipquote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:40 schreef Moira. het volgende:
Echt wááááárom elke keer datzelfde shot van die fucking meeuw?![]()
Dat is echt het enige wat je over 3 jaar nog hebt onthouden van ER 2016
Anna was dat toch?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jalou wil wel heel graag dat Dio haar gaat mogen.
Ik dacht dat ze net zo lesbisch was als Bertie.
Oh ja, dat begint weer. Is wel grappig.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:41 schreef thijsz92 het volgende:
Straks foute vrienden, mooi concept is dat!
ik ken dat niet, is dat leuk?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:41 schreef thijsz92 het volgende:
Straks foute vrienden (na ER), mooi programma is dat!
Zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Zag ik nou iemand gepijpt worden of heb ik dat helemaal verkeerd gezien vanuit mijn ooghoek?
Belgische variant is zoveel leukerquote:Op donderdag 10 november 2016 21:41 schreef thijsz92 het volgende:
Het was drinken uit een rietje in de broekquote:Op donderdag 10 november 2016 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Zag ik nou iemand gepijpt worden of heb ik dat helemaal verkeerd gezien vanuit mijn ooghoek?
Ik vind het concept leuk (volgens mij de Vlaamse en Britse die ik echt tof vond), maar ik vind deze 'vrienden' niet zo leuk. Zou dat programma liever zien met de lui van Streetlabquote:Op donderdag 10 november 2016 21:41 schreef thijsz92 het volgende:
Klopt net als bij Benidorm Basterds Rambam en de slimste mens.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Belgische variant is zoveel leuker
Ja, vergelijkbaar met streetlab. Ze nemen voorbijgangers in de maling door malle opdrachten die ze uit moeten voeren.quote:
oh nee wat heb je nu gedaanquote:
De Nederlandse versie van 'de slimste mens' is verschrikkelijk slecht.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt net als bij Benidorm Basterds Rambam en de slimste mens.
Zo slechtquote:Op donderdag 10 november 2016 21:45 schreef Urb het volgende:
Schijtbeest telkens weer.
[ afbeelding ]
streetlab zegt me ook nietsquote:Op donderdag 10 november 2016 21:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, vergelijkbaar met streetlab. Ze nemen voorbijgangers in de maling door malle opdrachten die ze uit moeten voeren.
oeh dat begint binnenkort ook weer toch?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:47 schreef Urb het volgende:
Wel een afknapper die reclames telkens hoor, mist die zo niet bij WIDM
In de OP gezet. Mascotte van dit jaar.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:45 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
22.00 aldus de EPG.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:48 schreef Sked het volgende:
Dus Foute Vrienden zou over twee minuten moeten beginnen?
De eerste zaterdag in januari. Helaas weer op zaterdagquote:Op donderdag 10 november 2016 21:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
oeh dat begint binnenkort ook weer toch?
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:45 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks! Ai zaterdagquote:Op donderdag 10 november 2016 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De eerste zaterdag in januari. Helaas weer op zaterdag
Anna loopt geen gevaar.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:50 schreef luxerobots het volgende:
Technisch gezien 0 gevaar? Er is altijd gevaar.
Dat komt voor mij wel beter uit dan de donderdag.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ik heb echt geen flauw benulquote:Op donderdag 10 november 2016 21:51 schreef Moira. het volgende:
Wat is nou het échte plan van mensen dan?
Wie gaat op wie stemmen?
Iedereen op Gaby.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:51 schreef Moira. het volgende:
Wie gaat op wie stemmen?
heel stiekem mij ook alleen ben ik wel erg bang voor t niveau als ze weer net als vorig jaar de hints zo obvious maken.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat komt voor mij wel beter uit dan de donderdag.
Denk dat ze vol op iemand gaan van #teamJalou.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:51 schreef Moira. het volgende:
Wie gaat op wie stemmen?
op jalouquote:Op donderdag 10 november 2016 21:52 schreef zoem het volgende:
[..]
Denk dat ze vol op iemand gaan van #teamJalou.
Het zijn allemaal boeven dit jaar. Maar ja, dat hoort ook bij het spel.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Thomas Dio en Dave zijn wel een echte boevenbende.
Ik zie die hints alleen nooit.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel stiekem mij ook alleen ben ik wel erg bang voor t niveau als ze weer net als vorig jaar de hints zo obvious maken.
EPHgodquote:
+9 ah ja alsjeblieftquote:
Jalou en koos op jessiequote:Op donderdag 10 november 2016 21:51 schreef Moira. het volgende:
Wie gaat op wie stemmen?
Roosquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 november 2016 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie die hints alleen nooit.![]()
Juist.. Moet die zondag weer vroeg bahquote:
Ik kijk altijd gezellig met mijn ouders. Dat is altijd wel leuker dan alleen.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:53 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik ook niet
Mijn zusje is altijd zo fanatiek bezig met WIDM
Anna gaat ook niet stemmen denk ikquote:Op donderdag 10 november 2016 21:52 schreef thijsz92 het volgende:
Thomas en Dio gaan niet stemmen, Zodoende zal Jalou eruit gaan
Let maar op!
euh ja anna...... dat zegt genoegquote:Op donderdag 10 november 2016 21:53 schreef Moira. het volgende:
Wat snap je er niet aan dat je 2 mensen mee naar winnaarseiland mag nemen
Dennis en Nicolette zijn veel te soft tov hem.quote:
dan gaat Jessie naar huis met de zwarte stemquote:
Sowieso, vind beide presentatoren in principe prima mensen maar absoluut niet voor dit programmaquote:Op donderdag 10 november 2016 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dennis en Nicolette zijn veel te soft tov hem.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
dan gaat Jessie naar huis met de zwarte stem
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:55 schreef zoem het volgende:
Weet iemand wat er gebeurt als niemand stemt?
Zwarte stem is dan +1 voor iemandquote:Op donderdag 10 november 2016 21:55 schreef zoem het volgende:
Weet iemand wat er gebeurt als niemand stemt?
Dennis vind ik prima maar niet geschikt voor dit programma. Nicolette... tsja, ja, noujaquote:Op donderdag 10 november 2016 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso, vind beide presentatoren in principe prima mensen maar absoluut niet voor dit programma
tja iets met te duidelijkquote:Op donderdag 10 november 2016 21:56 schreef zoem het volgende:
De productie gaat het spannend maken met alle niet Jalou-stemmen eerst
nou niet eens zo veel omdat ze jalou er met open ogen in laten trappen.quote:
Ja, geen idee.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:58 schreef Moira. het volgende:
Aight dus de stemmen so far (ff voor de OP):
2 stemmen dio
7 stemmen jalou
3 stemmen jessie (+1 zwarte)
Wie heeft nou op wie gestemd dan? En met hoe veel stemmenAnders wordt die OP zo lastig bij te houden
1 op dio toch?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:58 schreef Moira. het volgende:
2 stemmen dio
7 stemmen jalou
Wie heeft nou op wie gestemd dan? En met hoe veel stemmenAnders wordt die OP zo lastig bij te houden
Aardbei weet het vast welquote:Op donderdag 10 november 2016 21:58 schreef Moira. het volgende:
2 stemmen dio
7 stemmen jalou
Klopt dit wel?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:58 schreef Moira. het volgende:
2 stemmen dio
7 stemmen jalou
neequote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jalou zie ik wel een proef van Bertie/JayJay winnen
Ik dacht 2, maar kan het mis hebben.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 op dio toch?
En helaas niet volledig duidelijk.
Dio had eentjequote:Op donderdag 10 november 2016 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik dacht 2, maar kan het mis hebben.
Jalou iig op Jessie en Jessie op Jalou
Ik had het bijgehouden tijdens het stemmen oplezen, maar bij die van Dio twijfel ik of het er nou 1 of 2 warenquote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef zoem het volgende:
Jalou lekker sportieve houding, en dat voor een sportster
Hoeveelheden zijn onduidelijk. Zo weten we niet of Koos of Jalou 2 stemmen op Jessie heeft gegooid.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik dacht 2, maar kan het mis hebben.
Jalou iig op Jessie en Jessie op Jalou
dio stemmen komen van winnaars eiland dus suusquote:Op donderdag 10 november 2016 21:58 schreef Moira. het volgende:
2 stemmen dio
7 stemmen jalou
Eentje zeker wetenquote:Op donderdag 10 november 2016 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had het bijgehouden tijdens het stemmen oplezen, maar bij die van Dio twijfel ik of het er nou 1 of 2 waren
ja van afvallers eiland zijn de hele tijd dezelfde proefquote:
Is dat altijd zo ja?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja van afvallers eiland zijn de hele tijd dezelfde proef
Dat waren er maar 3, dus er is juist niks veranderd.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:01 schreef zoem het volgende:
#teamJalou is nu wel lekker opgebroken. De kaarten zijn weer geschud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |