SPOILER: zw versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aantal stemmen over (post-samensmelting):
Dio - 5 stemmen
Thomas - 5 stemmen
Anna - 5 stemmen
Jessie - 5 stemmen
Koos - 4 stemmen
Suzanne - 4 stemmen
Jalou - 4 stemmenSilence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Daarom Bertie moet deze editie winnen. Zij laat op alle fronten zien dat ze een Robison is.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:36 schreef zoem het volgende:
Koos
Suzanne
Jalou
Waarom blijven altijd de minst ER-waardige kandidaten over?
Ik vind juist alleen Koos ER-waardigquote:
Van mij alleen Thomas of Dio.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:38 schreef Max23 het volgende:
Dan mag alleen Anna of Thomas nog winnen van mij
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:36 schreef zoem het volgende:
Koos
Suzanne
Jalou
Waarom blijven altijd de minst ER-waardige kandidaten over?
Ditquote:Op donderdag 10 november 2016 20:38 schreef thijsz92 het volgende:
Ik vind Jalou wel robinsonwaardig hoor, alleen ze is schijnheilig
Fysiek en mentaal wel, maar op sociaal vlak niet te pruimen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:38 schreef thijsz92 het volgende:
Ik vind Jalou wel robinsonwaardig hoor, alleen ze is schijnheilig
Ze heeft wel een punt, maar het is wel naiefquote:Op donderdag 10 november 2016 20:39 schreef Nizno het volgende:
waarbij iedereen heeft afgesproken.... blabla... Nee meid het is ER wat nou afspraak... bullshit
ja de laatste jaren al helemaalquote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:41 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ken mensen achter de schermen, Bertie wint.
Juistquote:Op donderdag 10 november 2016 20:41 schreef NoNickOne het volgende:
ik ken ook mensen achter de schermen. Anna wint.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:41 schreef NoNickOne het volgende:
Je staat 's ochtends op, moet eten verzamelen etc. en gaat 's avonds slapen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:41 schreef Nizno het volgende:
je hebt een dagplanning........ ja bertie jij hebt wel een planning nodig zagen we in BzV
Dat heb ik ook heel vaak.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:42 schreef Prisha het volgende:
Gaby kan niks...gaat ze slapen wordt ze wakkerrrr....
Eens met Koos, Jalou heeft zich hypocriet gedragen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:43 schreef Waterdrinker het volgende:
Wat een gezeik. Koos heeft gewoon gelijk.
gelukkig welquote:
Idd.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:44 schreef Waterdrinker het volgende:
Schijnheilig gezeik ook altijdmakkelijk praten als je zelf wel safe dacht te zitten en de rest er gewoon één voor één uit wil knikkeren.
ik begin hem steeds grappiger te vindenquote:
die vogel he....eens komt er een keer dat die vogel in beeld is...en geen reclame...zouden we dan van slag zijnquote:
Ja , en bij de salamander gaan we weer verderquote:Op donderdag 10 november 2016 20:44 schreef F1gamer het volgende:
ah, vogel in beeld
betekent reclametijd
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
die vogel he....eens komt er een keer dat die vogel in beeld is...en geen reclame...zouden we dan van slag zijn
ja true...hopelijk over heel veel jaren..ben nog te druk met genieten van het levenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Er komt een keer dat je niet meer wakker word...
iks iksquote:
en hebben zij een extra hapje etenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:46 schreef thijsz92 het volgende:
Kan iemand die vogel niet eens een keer afschieten? Dan hebben we misschien gen reclame meer
vind je haar zo erg?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou het heel vervelend vinden om met Suus op een eiland te moeten zitten.
Inderdaad,dan nog liever met de vogel op 1 eiland.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou het heel vervelend vinden om met Suus op een eiland te moeten zitten.
Vanwege succes verlengdquote:Op donderdag 10 november 2016 20:50 schreef Prisha het volgende:
Goffer is dat nog niet afgelopen, die Bodyguard?
Heh?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:36 schreef Sked het volgende:
Komende drie afleveringen zijn best saai, normaal gesproken gaan Jalou, Koos en Suzanne één voor één exit
De wiele van de bus gaan rond en rond... rond en rond rond en rond de wielen van de bus gaan rond en rond als de bus gaat rijden.quote:
Ik denk dat die groep er nu echt van overtuigd is dat zij het fair zouden spelen en moreel superieur zijn. Prachtige kwaliteit van mensenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:45 schreef thijsz92 het volgende:
Koos heeft voor het eerst wel gelijk, Dio probeert gewoon hun de schuld te geven om hun zo een voor een eruit te kunnen vegen. Dio weet toch zelf ook dat hij een plannetje had met Dave.
Echter, dit was wel voordat Gaby zei dat ze er wel eruit gestemd zou willen worden.
Net weer dat heel naar.quote:
kwaliteit tieviequote:Op donderdag 10 november 2016 20:53 schreef Nizno het volgende:
daar lig je dan ladderzat tussen de bedden.
Ja ze moeten slowmo doen kan je beter in die kijkdoos kijkenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:53 schreef Nizno het volgende:
Je kan toch zeggen dat je gestemd hebt, terwijl je gewoon de stemmen in je zak houdt? Als ze het na gaan tellen per persoon zeg je gewoon dat je wel gestemd hebtquote:Op donderdag 10 november 2016 20:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heh?Waarschijnlijk gaat één van de drie eruit en gebruiken de andere twee zoveel stemmen, dat ze ongevaarlijk zijn. De volgende aflevering zijn ze de ruzie weer vergeten en focussen ze zich op mensen met veel stemmen.
Zo gaat het elke keer in seizoenen met zoveel stemmen. Te veel stemmen bewaren is niet tactisch.
Met je blote poes op de camera.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:53 schreef Nizno het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:54 schreef Nizno het volgende:
ja Dio tuulk zij zijn begonnen...... jullie hadden geen plannetje....... kleutertje.
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:55 schreef Urb het volgende:
[..]Ze waren 6 tegen 3 meen ik, en nu nog maar 4 tegen 3.
gewoon inzetten? Voor het stemmen vertellen?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:56 schreef F1gamer het volgende:
wanneer mogen ze de immuuniteitsstem inzetten?
Alleen na samensmelting, maar hoe dan?
voor het bekend maken van de stemmen na het stemmen zelf zullen ze wel moeten melden dat ze de immuniteit dinges willen gebruiken.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:56 schreef F1gamer het volgende:
wanneer mogen ze de immuuniteitsstem inzetten?
Alleen na samensmelting, maar hoe dan?
er na is leuker.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
gewoon inzetten? Voor het stemmen vertellen?
haha ja...weer stemmen die verloren gaan danquote:
en over die drie van het andere kamp, want nee hun plannetje was er ineens niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:57 schreef Prisha het volgende:
Dio gaat maar door en door over Gaby
pcies!quote:Op donderdag 10 november 2016 20:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
haha ja...weer stemmen die verloren gaan dan
jaquote:Op donderdag 10 november 2016 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
JJ en Bertie mogen van mij allebei naar de finale.
geduldquote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef Inca het volgende:
Gaan ze nog wat doen daar? Al half uur om![]()
Ze hebben netjes gewacht tot ik er ook was.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef Inca het volgende:
Ja! Nog meer de sfeer verzieken!quote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef Inca het volgende:
Dat is geen accent, dat is haar karakter.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef Chai het volgende:
Vind Jalou een vervelend accent hebben, heel grof en hard.
Jij hebt er wel verstand van zo te horen, wil je ook wat opbiechten?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef luxerobots het volgende:
Jay Jay moet zich compenseren vanwege zijn kleine penis.
Tot zoverre psycholoog luxerobots.
Niet fijn om naar te luisteren inderdaad.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef Chai het volgende:
Ik ben juist verlegen omdat ik zo'n grote heb.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Jij hebt er wel verstand van zo te horen, wil je ook wat opbiechten?
Haar intonatie is ook gewoon bot.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef Chai het volgende:
Grote mond?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben juist verlegen omdat ik zo'n grote heb.
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goed camerabeeld bij Anna.
Topsport mentaliteitquote:Op donderdag 10 november 2016 21:02 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Haar intonatie is ook gewoon bot.
Urb maakt hele mooiequote:
Wat, had je het gemist?quote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:03 schreef Prisha het volgende:
jaaaaaaaaaaaaa een proef Inca waar ben je![]()
het houdt niet opquote:
wut?!quote:
Ja, mn tv staat net buiten het perifere zicht als ik naar mn monitor kijk.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat, had je het gemist?
Ik kan geen screenshots maken van de tv.
Met laxeermiddel is nog leukerquote:Op donderdag 10 november 2016 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
winnaarseiland met pittig veel eten
Is dit jouw eerste seizoen? een ER virginquote:Op donderdag 10 november 2016 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
winnaarseiland? Wat is dat?
jaquote:Op donderdag 10 november 2016 21:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is dit jouw eerste seizoen? een ER virgin
ik ookquote:
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:07 schreef Chai het volgende:
Die oude verlepte zit nog in de kleine kinderen?
oeh...dan ik het niet verklappen, je merkt het vanzelf wel wat winnaarseiland isquote:
Ok.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
oeh...dan ik het niet verklappen, je merkt het vanzelf wel wat winnaarseiland is
owww ja die zijn leukquote:Op donderdag 10 november 2016 21:09 schreef zoem het volgende:
Moet opeens denken aan die draaitafel waar ze een balletje door een doolhof moesten laten vallen.
Dat was een finaleopdracht toch?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:09 schreef zoem het volgende:
Moet opeens denken aan die draaitafel waar ze een balletje door een doolhof moesten laten vallen.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:09 schreef Prisha het volgende:
Anna: ik kijk gewoon continue naar deze scheur
quote:
quote:
zenuw slopendquote:Op donderdag 10 november 2016 21:09 schreef thijsz92 het volgende:
Dit is wel een vreselijke proef, ook om naar te kijken
We liggen in een scheur.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]het spreekt tot onze verbeelding
Toen Kay won meen ik (2 jaar terug alweer?)quote:Op donderdag 10 november 2016 21:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat was een finaleopdracht toch?
deukquote:
De enige die genoeg hersens heeft om die dingen schuin neer te zettenquote:Op donderdag 10 november 2016 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
zoals gezegd Koos gaat winnen
Dan staat de tafel gelijk schuinquote:Op donderdag 10 november 2016 21:12 schreef Waterdrinker het volgende:
Ik zal mijn onderdeel eens op d'r tafeltje leggen. Oh wacht.
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:13 schreef Inca het volgende:
[..]
Welnee joh hij krijgt hem er niet eens op
Rare knips inderdaad.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
say what? ik dacht dat Koos zo goed ging? en nu gaat het tussen anna en jalou?
ik snap het ook nietquote:Op donderdag 10 november 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
Kijkersbedrogquote:Op donderdag 10 november 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:13 schreef bombmannl het volgende:
Mag je eigenlijk ook ineens keihard gaan schreeuwen?
Geldklopperijquote:Op donderdag 10 november 2016 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand hier al gebeld voor die reis?
verliezer krijgt zwarte stemquote:Op donderdag 10 november 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
Nee, je wint toch nietquote:Op donderdag 10 november 2016 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
ow dat wist ik niet. En wat heeft dit te maken met de strijd tussen koos anna en jalou?quote:
Nee, kans is groter dat perongelijk iemand vliegtickets in mijn brievenbus gooit dan dat je die prijs wint.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Elke 10e sms maakt kans staat er. Net zoals die belspelletjes. Het is maar de vraag of je er uberhaupt doorheen komt, laat staan winnen.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vroeger met die belspelletjes en dergelijke dingen van programma's zo vaak 10e beller geworden, en echt nog nooit wat gewonnenquote:Op donderdag 10 november 2016 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
Elke 10e sms maakt kans staat er. Net zoals die belspelletjes. Het is maar de vraag of je er uberhaupt doorheen komt, laat staan winnen.
toeval...misschienquote:Op donderdag 10 november 2016 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel grappig dat Dave exit is en van de buis gaat als net zijn rechtzaak weer opkomt.
Rechtzaak?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel grappig dat Dave exit is en van de buis gaat als net zijn rechtzaak weer opkomt.
Als het geen toeval is hadden ze daar op moment van opnemen al rekening mee moeten houden.quote:
Dat is een linke zaakquote:
En hij is nog niet weg.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als het geen toeval is hadden ze daar op moment van opnemen al rekening mee moeten houden.
1/10 kans dat je in het systeem komt inderdaad.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
Elke 10e sms maakt kans staat er. Net zoals die belspelletjes. Het is maar de vraag of je er uberhaupt doorheen komt, laat staan winnen.
Misschien is die wel onschuldig...quote:Op donderdag 10 november 2016 21:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat is een linke zaakDave blijkt een ordinaire dief te zijn. Z'n ER credits weer down the drain.
Jawel, Zijn soap is ook ingekort met twee afleveringen staat op de frontpage.quote:
die vogel kon je niet laten heyquote:Op donderdag 10 november 2016 21:22 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
me likequote:
Ik vond dat ook discutabel ja.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hij viel toch voor het plafond stond?
Ja, maar ze was al bij het platformquote:Op donderdag 10 november 2016 21:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hij viel toch voor het plafond stond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |