SPOILER: zw versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aantal stemmen over (post-samensmelting):
Dio - 5 stemmen
Thomas - 5 stemmen
Anna - 5 stemmen
Jessie - 5 stemmen
Koos - 4 stemmen
Suzanne - 4 stemmen
Jalou - 4 stemmenSilence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Daarom Bertie moet deze editie winnen. Zij laat op alle fronten zien dat ze een Robison is.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:36 schreef zoem het volgende:
Koos
Suzanne
Jalou
Waarom blijven altijd de minst ER-waardige kandidaten over?
Ik vind juist alleen Koos ER-waardigquote:
Van mij alleen Thomas of Dio.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:38 schreef Max23 het volgende:
Dan mag alleen Anna of Thomas nog winnen van mij
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:36 schreef zoem het volgende:
Koos
Suzanne
Jalou
Waarom blijven altijd de minst ER-waardige kandidaten over?
Ditquote:Op donderdag 10 november 2016 20:38 schreef thijsz92 het volgende:
Ik vind Jalou wel robinsonwaardig hoor, alleen ze is schijnheilig
Fysiek en mentaal wel, maar op sociaal vlak niet te pruimen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:38 schreef thijsz92 het volgende:
Ik vind Jalou wel robinsonwaardig hoor, alleen ze is schijnheilig
Ze heeft wel een punt, maar het is wel naiefquote:Op donderdag 10 november 2016 20:39 schreef Nizno het volgende:
waarbij iedereen heeft afgesproken.... blabla... Nee meid het is ER wat nou afspraak... bullshit
ja de laatste jaren al helemaalquote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:41 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ken mensen achter de schermen, Bertie wint.
Juistquote:Op donderdag 10 november 2016 20:41 schreef NoNickOne het volgende:
ik ken ook mensen achter de schermen. Anna wint.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:41 schreef NoNickOne het volgende:
Je staat 's ochtends op, moet eten verzamelen etc. en gaat 's avonds slapen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:41 schreef Nizno het volgende:
je hebt een dagplanning........ ja bertie jij hebt wel een planning nodig zagen we in BzV
Dat heb ik ook heel vaak.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:42 schreef Prisha het volgende:
Gaby kan niks...gaat ze slapen wordt ze wakkerrrr....
Eens met Koos, Jalou heeft zich hypocriet gedragen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:43 schreef Waterdrinker het volgende:
Wat een gezeik. Koos heeft gewoon gelijk.
gelukkig welquote:
Idd.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:44 schreef Waterdrinker het volgende:
Schijnheilig gezeik ook altijdmakkelijk praten als je zelf wel safe dacht te zitten en de rest er gewoon één voor één uit wil knikkeren.
ik begin hem steeds grappiger te vindenquote:
die vogel he....eens komt er een keer dat die vogel in beeld is...en geen reclame...zouden we dan van slag zijnquote:
Ja , en bij de salamander gaan we weer verderquote:Op donderdag 10 november 2016 20:44 schreef F1gamer het volgende:
ah, vogel in beeld
betekent reclametijd
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
die vogel he....eens komt er een keer dat die vogel in beeld is...en geen reclame...zouden we dan van slag zijn
ja true...hopelijk over heel veel jaren..ben nog te druk met genieten van het levenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Er komt een keer dat je niet meer wakker word...
iks iksquote:
en hebben zij een extra hapje etenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:46 schreef thijsz92 het volgende:
Kan iemand die vogel niet eens een keer afschieten? Dan hebben we misschien gen reclame meer
vind je haar zo erg?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou het heel vervelend vinden om met Suus op een eiland te moeten zitten.
Inderdaad,dan nog liever met de vogel op 1 eiland.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou het heel vervelend vinden om met Suus op een eiland te moeten zitten.
Vanwege succes verlengdquote:Op donderdag 10 november 2016 20:50 schreef Prisha het volgende:
Goffer is dat nog niet afgelopen, die Bodyguard?
Heh?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:36 schreef Sked het volgende:
Komende drie afleveringen zijn best saai, normaal gesproken gaan Jalou, Koos en Suzanne één voor één exit
De wiele van de bus gaan rond en rond... rond en rond rond en rond de wielen van de bus gaan rond en rond als de bus gaat rijden.quote:
Ik denk dat die groep er nu echt van overtuigd is dat zij het fair zouden spelen en moreel superieur zijn. Prachtige kwaliteit van mensenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:45 schreef thijsz92 het volgende:
Koos heeft voor het eerst wel gelijk, Dio probeert gewoon hun de schuld te geven om hun zo een voor een eruit te kunnen vegen. Dio weet toch zelf ook dat hij een plannetje had met Dave.
Echter, dit was wel voordat Gaby zei dat ze er wel eruit gestemd zou willen worden.
Net weer dat heel naar.quote:
kwaliteit tieviequote:Op donderdag 10 november 2016 20:53 schreef Nizno het volgende:
daar lig je dan ladderzat tussen de bedden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |