Over die Deense journalist die was gegijzeld door IS.quote:
Oh ja. Die wil ik wel van je lenen als je 'm uit hebt.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Over die Deense journalist die was gegijzeld door IS.
Het boek heet dan ook gegijzeld door IS.
Kim Holland doet het bij jou niet?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:37 schreef onlogisch het volgende:
Er is trouwens echt geen kut op tv
Top boek. Die lees ik nu voor aan mijn dochtertje. Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.quote:
Hueueueueuequote:Op donderdag 10 november 2016 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Kim Holland doet het bij jou niet?
Op Meiden van Holland Hard wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:37 schreef onlogisch het volgende:
Kijk de herhaling van Pauwquote:Op donderdag 10 november 2016 20:37 schreef onlogisch het volgende:
Als ik hem voor Manchester uit heb neem ik hem voor je mee.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja. Die wil ik wel van je lenen als je 'm uit hebt.
Caland is een stuk sneller.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Op Meiden van Holland Hard wel.
Ik heb mijn laptop aangesloten op de TV voor een extra bureaublad. Lekker filmpjes kijken.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:37 schreef onlogisch het volgende:
Nice. Zit jij nou in hetzelfde appartement als ik?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik hem voor Manchester uit heb neem ik hem voor je mee.
Prince of Persia is begonnen op Net5quote:Op donderdag 10 november 2016 20:37 schreef onlogisch het volgende:
Wat voor filmpjes kijk je?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mijn laptop aangesloten op de TV voor een extra bureaublad. Lekker filmpjes kijken.
Gay.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prince of Persia is begonnen op Net5
Waarom kijk je NET5? Geen idee...
Nee dat ga ik niet kijken.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prince of Persia is begonnen op Net5
Waarom kijk je NET5? Geen idee...
Ik ben gelijktijdig bezig met je moeder. Dus dat in acht nemende is het alsnog knap wat ik klaarspeel.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland is een stuk sneller.
(Dit zei mijn moeder ook al)
Die GIFjes.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat voor filmpjes kijk je?
Ja.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Zit jij nou in hetzelfde appartement als ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |