abonnement Unibet Coolblue
pi_166639151
Ah, babygeur snuiven! Bij dochter was dat zo heerlijk O+ Had me er weer enorm op verheugd bij zoonlief. Viel tegen, maar dat was omdat hij in vruchtwater had gepoept. Vond hem helaas niet zo lekker ruiken _O- Dus die heeft sneller een lekkere wasbeurt gehad.
Ben benieuwd of ik nog een keer lekkere nieuwe babygeur mag snuiven.
pi_166641505
Ik heb nog steeds niet onder de knie hoe een spoiler werkt.

Maar kan iemand me een prive bericht sturen. Is een beetje prive en een beetje offtopic. Maar heb echt raadt nodig. :+
pi_166642041
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 22:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ja, die ligt klaar voor morgen of overmorgen geloof ik O+ *O*.
Naam mag per DM :).
Leuk om het pakje bij jullie te zien!!! Hij is al bij zoveel Fok kindjes geweest O+
pi_166643278
S werd ook niet gewassen (O wel geloof ik, weet ik niet meer). We hebben hem pas thuis op dag 4 of 5 ofzo gewassen. Zo zacht als hij was, en hij rook niet veel maar ik bleef maar aan hem snuffelen. Sowieso, dat pasgeboren, gladde zachte huidje als ze net uit je buik komen O+
pi_166643386
*O* yeah... de poezendroom kwam hier vannacht voorbij :')
pi_166643491
:D Ik blijf die toch zo bizar vinden...
Ik droomde dat vriend een ander had; dan droom ik liever ook over de kat :+
pi_166643693
Ik droomde vannacht dat ik naast geschiedenis ook scheikunde moest geven. Op de een of andere manier had ik daar niet tegen geprotesteerd. Het werd niet echt een succes. :') . _O- .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_166643728
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2016 08:49 schreef Franny_G het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik naast geschiedenis ook scheikunde moest geven. Op de een of andere manier had ik daar niet tegen geprotesteerd. Het werd niet echt een succes. :') . _O- .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166643755
Ugh Fazz naar wakker worden is dat he?
  maandag 14 november 2016 @ 08:55:45 #210
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_166643777
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2016 08:49 schreef Franny_G het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik naast geschiedenis ook scheikunde moest geven. Op de een of andere manier had ik daar niet tegen geprotesteerd. Het werd niet echt een succes. :') . _O- .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn persoonlijke ervaring: ja trek hier voor nu aan de bel. (Ook omdat het even kan duren voordat je hulp kan krijgen, ik had dat in dezelfde stad als jij nodig toen).
Ik hoop zo voor je dat de grijze wolken snel optrekken :*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_166643785
Franny ik ga mee met Bloesem en lazi
Hoop dat je je snel weer lekkerder voelt :*
pi_166643836
Franny ik ga ook met met lazi en bloesem. En laat je partner vechten voor je voor echt goede hulp. Anders schiet je er niks mee op.
pi_166643940
+1 op voorgaande Fran!
Liever te vroeg dan laat, en wie weet gaat het beter als je je fysiek beter voelt - dan kan je hulp altijd weer afzeggen. :*

Ik heb me er tijdens de zwangerschap bij neergelegd dat ik zwanger zijn gewoon niet leuk vond. En dat hoeft ook niet. Het enige wat ik fijn vond, waren de schopjes - verder had ik vooral last van eea. Er is veel focus op genieten tijdens de zwangerschap, maar dat gaat lang niet voor iedereen op. Dat besef heeft mij erg geholpen.
Maar als je weinig voelt met het feit dat er een baby'tje groeit, dan is dat mi wel reden om aan de bel te trekken ja. :*
pi_166643978
Franny
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder voel ik me inmiddels zwanger genoeg om mee te posten :') Vermoeidheid en misselijkheid: check! En allerlei geurtjes waar ik onpasselijk van word. Dezelfde dingen als de vorige keer, dat dan weer wel :P
pi_166644205
Bedankt voor het meedenken en meeleven allemaal. Het scheelt wel enorm om het uit te spreken. Gisteren ook een lang gesprek met mijn vriend gehad erover, en die zegt dan heel lieve en relativerende dingen, maar dat helpt toch ook niet echt want het punt als je je zo voelt is nu juist dat je het zo moeilijk kunt relativeren. Alles lijkt dan ineens zo moeizaam en grijs en grauw en je ziet gewoon geen licht aan het eind van de tunnel.

(Toevallig keken wij van de week op Netflix naar 'Dag', briljante serie, kan ik iedereen aanraden. Maar daarin zei iemand: Dat licht aan het einde van de tunnel is meestal een aanstormende trein. _O- .)

Ik ga het even laten bezinken en bedenken wat ik precies ga doen hiermee. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 14 november 2016 @ 09:38:35 #216
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_166644234
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 23:17 schreef missbrunette het volgende:
Ik heb nog steeds niet onder de knie hoe een spoiler werkt.

Maar kan iemand me een prive bericht sturen. Is een beetje prive en een beetje offtopic. Maar heb echt raadt nodig. :+
Goede uitleg :)

http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_posten
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_166644253
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2016 09:34 schreef Franny_G het volgende:
Bedankt voor het meedenken en meeleven allemaal. Het scheelt wel enorm om het uit te spreken. Gisteren ook een lang gesprek met mijn vriend gehad erover, en die zegt dan heel lieve en relativerende dingen, maar dat helpt toch ook niet echt want het punt als je je zo voelt is nu juist dat je het zo moeilijk kunt relativeren. Alles lijkt dan ineens zo moeizaam en grijs en grauw en je ziet gewoon geen licht aan het eind van de tunnel.

(Toevallig keken wij van de week op Netflix naar 'Dag', briljante serie, kan ik iedereen aanraden. Maar daarin zei iemand: Dat licht aan het einde van de tunnel is meestal een aanstormende trein. _O- .)

Ik ga het even laten bezinken en bedenken wat ik precies ga doen hiermee. :* .
Ik herken dat wel, dat je er even zo diep in zit dat het allemaal maar grijs is. En nu met medicatie merk ik dat ik daar niet meer ben. Ik geniet op een zo ander niveau van S dan me lukte met O. Ik zie nu pas in hoe grijs en moeilijk het toen allemaal was. :'( Edit: waarmee ik overigens niet wil zeggen dat jouw situatie gelijk de mijne is, uiteraard M)

Dag is tof! Extra tof omdat hij in onze oude flat woont! :D We hebben regelmatig opnames gezien uit het raam. Dat was zo'n fijn appartement in het centrum, met uitzicht over de hele stad <3
  maandag 14 november 2016 @ 09:49:28 #218
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_166644305
Poezendroom voor Blue *O*
Scheikundedroom..of was het nachtmerrie.. voor Fran ;) (En wat fijn dat je er goed met je vriend over kan praten.
Kazy lekker mee posten! Welke geuren kan je niet hebben? Ik heb het met de geur van in de pan gebakken vlees :P (al was het in de 1e zwangerschap 10x erger).
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_166644521
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 09:10 schreef Roomsnoes het volgende:

Ik heb me er tijdens de zwangerschap bij neergelegd dat ik zwanger zijn gewoon niet leuk vond. En dat hoeft ook niet. Het enige wat ik fijn vond, waren de schopjes - verder had ik vooral last van eea. Er is veel focus op genieten tijdens de zwangerschap, maar dat gaat lang niet voor iedereen op.
Zo herkenbaar dit!
Dat is nu nogsteeds waar ik me aan vasthoud, de verbouwingen in mijn buik hoe ongemakkelijk die soms ook zijn, ik koester die momenten en de rest vind ik gewoon ruk :@
pi_166644591
Liefs voor Franny, hoop dat je je snel een heel stuk fijner gaat voelen.

quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 09:10 schreef Roomsnoes het volgende:

Ik heb me er tijdens de zwangerschap bij neergelegd dat ik zwanger zijn gewoon niet leuk vond.
Ik ben dus toch niet de enige. :@ Ik vind er niks aan, maar heb het gevoel dat het 'not done' is om het uit te spreken.

Vandaag 14 weken, dus ik mag ook nog even :D
Je raekt an de dinge geweun.
pi_166644594
Jammer dat je je zo voelt, Fran. Ik sluit me aan bij de dames voor mij.

En rare dromen: check! Dat ik was bevallen met een keizersnede, het was zo real, ik werd echt met een kater wakker. Tegelijk wel een goede reality-check. Dat kan gewoon gebeuren. Na 2 vaginale bevallingen was dat gewoon nog geen optie in m'n hoofd... En dat ik zelf een ander had, inclusief hele realistische s*ks. Fijn hoor...
pi_166644753
Franny ;( dikke knuffel!

En begrijp het (denk ik) wel een beetje qua gevoel, ik heb ook nog niet het geniet gevoel dat ik altijd had.. maar met zoveel fysieke ellende is dat misschien ook wel logisch?
Ieg heel veel sterkte :* :* :*

En Dag, geniale serie is dat!!

Hier ook al meerdere vreemdga dromen, incl het eerste uur na wakker zijn boze gevoelens richting partner :')

Hier morgen het vloeistof onderzoek en 2e biopt.. ben stiekem wel heel erg zenuwachtig ondanks dat ik weet dat ik daarna nog 2wk op de uitslag moet wachten :{

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2016 10:21:46 ]
pi_166644756
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:08 schreef Messina het volgende:
Liefs voor Franny, hoop dat je je snel een heel stuk fijner gaat voelen.

[..]

Ik ben dus toch niet de enige. :@ Ik vind er niks aan, maar heb het gevoel dat het 'not done' is om het uit te spreken.

Vandaag 14 weken, dus ik mag ook nog even :D
Ik heb me zo verzet tegen dat gevoel, en zo hard gezocht naar het genieten wat iedereen me toewenste. Tevergeefs. Ik hoop dat je snel getrappel voelt, want dat is wel echt heel bijzonder :*
pi_166645673
Franny, er is al veel gezegd, maar ik zou inderdaad ook nu aan de bel trekken, desnoods alleen laagdrempelig bij de ha, gewoon om je gehoord te voelen. :*

Kazy. :W

Ik vind ook niet zoveel aan het hele zwanger zijn. Ja, ik vind het concept en het gespartel bijzonder, maar dat was het wel zo'n beetje. Ik zeg ook bewust bijzonder ipv fijn, want nu ik de 30 weken bijna aantik vind ik het gedraai enz. best pijnlijk worden. Mijn ribbenkast is gewoon echt te smal om fijn een baby te kunnen huisvesten. :( Verder heb ik alleen wat last van maagzuur en af en toe wat harde buiken, dus ik mag niet te hard klagen van mezelf, maar zwanger zijn is niet mijn hobby zeg maar. :+
pi_166646425
Franny, herkenbaar hoor. Ondanks dat het me de tweede keer fysiek beter afging dan de eerste, en dan bedoel ik qua pijn in mijn rug/mobiliteit etc, vond ik de tweede keer hormonaal en gevoelsmatig zwaarder.
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder, de tweede keer buffel je door met kind1 en ben je blij als de dag er weer op zit. Niemand ziet je, rusten gaat niet, genieten? *gnorf*. :') Ik heb ook last gehad van donkere dagen deze zwangerschap, voelde me niet tof, moe, meh over alles, zag op tegen de eindsprint en het babybegin (je weet deze keer immers waar je aan begint qua slaapgebrek..) en bevallen was ook nog een puntje :'). Wat mij heel erg hielp is om het gewoon ok te vinden dat zwanger zijn niet mijn lievelings is, en het niet te persoonlijk te nemen als ik verdrietig was. Het is namelijk niet persoonlijk in mijn geval, ik weet van mezelf dat ik straks met baby en fit en alles, ik heel gelukkig ga zijn (ben :+ ) Dit zijn hormonen, die moet je niet onderschatten. Maar spreek het uit, zodat het niet zwaarder wordt :) er zijn zat mensen die het snappen. Straks voel je schopjes en plopjes en komen de kerstversieringen weer uit de kast O+
pi_166646690
Wat vervelend dat je je zo rot voelt Franny! Hopelijk gaat het gauw weer wat beter.

Wel herkenbaar, het niet altijd genieten van de zwangerschap. Hoewel ik het qua kwaaltjes de vorige keer en tot nu toe juist heel makkelijk heb gehad.
Bij mij roept het soms een eenzamer gevoel op. Wel raar aangezien je met zn tweetjes bent eigenlijk :p. Soms eenzaam om dat je niet alles kan doen wat je graag zou doen. & dan vooral als anderen (man of vriendinnen) dat wel doen.

& ik mis zelf ook wel het echt genieten van eten en een wijntje. Uit eten durf ik bijv niet zo goed. & bij alles nadenken of het wel mag of bang zijn dat voorverpakt voedsel listeria of toxoplasmose kan veroorzaken. En je extra schuldig voelen tov de baby als het eens niet zo gezond is.
Eten vind ik misschien ook wel bovenmatig belangrijk. Normaal kan ik er dan ook heel erg van genieten, maar nu veel minder.
Maaaar ik voel me dan ook wel super egoïstisch als ik dat zo belangrijk vind en dat een reden is Dat ik minder geniet. Vooral omdat ik ook weet dat er voor anderen misschien veel kwaaltjes een rol spelen of depressieve gevoelens. & omdat ik ook weet dat zwanger zijn / raken voor sommige mensen ook heel moeilijk kan zijn.

& verder vind ik de plopjes en bewegingen in je buik superbijzonder ♡. Ik kan niet wachten tot ik dat weer zal voelen! & ik heb het idee dat ik meer energie heb in vergelijking met vorige zwangerschap dus daar ben ik heel dankbaar voor : ). & verder geniet ik er ook van dat de omgeving zo lief is en met je meeleeft! Zo bijzonder als mensen er zo voor je zijn.
  maandag 14 november 2016 @ 13:26:22 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_166647697
Och Franny, wat vervelend toch ;( Hulp vragen is geen schande he... al weet ik van mezelf dat ik het ook pas doe als ik al zes keer over mijn toeren gedraaid ben dus in dat opzicht ben ik eigenlijk een slechte raadgever :') Ik hoop voor jou en voor de anderen die er mee worstelen dat het iig draaglijk blijft tot de veertig weken voorbij zijn. Verplicht genieten bestaat sowieso niet :*

Ik vind het zwangeren tot nu toe best prima gelukkig. Okee, ik kan niet meer zo lang fietsen of lopen want dan worden mijn banden spontaan 20 cm te kort :') en ik durf niet met mijn peuter naar de supermarkt zonder de buggy want op de terugweg besluit ze altijd krijsend de andere kant op te rennen en ik kan haar niet meer dragen samen met 15 kilo boodschappen, maar verder kan ik alles nog best goed.

Wel ben ik nog steeds het "OMG ik ben een vies vet slagschip" gevoel aan het bestrijden, iets wat ik voorheen altijd maar moeilijk kon begrijpen bij anderen. Maar nu ben ik zelf veel afgevallen, ben ik daar alom om geprezen en nu word ik weer dik en er zijn zoveel mensen die zeggen "KIJK UIT DAT JE NIET WEER ZOVEEL AANKOMT WAT DAT IS ZONDE JE HEBT ZO HARD GEWERKT!!11"
Ondertussen ben ik dus alweer 20 kilo aangekomen en ik vecht heel hard met mijn eigen zelfbeeld want dat was nogal gebaseerd op dat afgevallen zijn, merk ik :@ :') ik durf er ook niet zo goed over te praten. Maar ik hou me vast aan de gedachte dat ik de vorige keer ook succesvol afgevallen ben. Ik weet nu hoe het moet O-)
disclaimer
pi_166648845
SQ, hier voor de zwangerschap 45 kilo afgevallen. Tijdens zwangerschap 30+ aangekomen. Paniek alom, want ik-zou-NOOIT-meer-dik-worden. Ze zijn er inmiddels allemaal weer vanaf. Heel herkenbaar gevoel, maar echt, je kan dat. Dat heb je al eens bewezen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_166648856
:* voor SQ. Das ook niet fijn om je zo te voelen. Vervelend dat mensen zich er goedbedoeld tegenaan bemoeien ook -O-. Herkenbaar gevoel. Gelukkig tijdelijk! :7
pi_166649248
Roomsnoes, wat gaaf! Ik vind dat hele appartement ook al zo tof, wat inrichting betreft. Die serie is echt 'my cup of tea', van de aankleding tot de humor en de absurde situaties. Ik herken me ook best in de hoofdpersoon, al weet ik niet of dat een goed teken is. :D . Dat zul jij misschien ook wel hebben. ;) .

SQ, ja zo ben ik ook wel. Als ik een goede dag of een paar goede dagen hebt, dan schiet ik ook meteen door in het 'zie je wel, het gaat allemaal heel goed eigenlijk.'
Lullig hoor, die opmerkingen. Dat gezeur over gewicht ook altijd. Het is echt gek he, hoe je zelfbeeld erdoor bepaald kan worden? Ik hoop dat je het kunt loslaten voor nu. Als ik laatst zo je lijstje zag, eet je echt heel gevarieerd en gezond. Daar kunnen veel mensen nog van leren!

Bedankt ook allemaal voor het benadrukken dat het zwanger zijn nu eenmaal niet altijd zo fijn is. Mijn vriend kan dat ook goed. Ik geloof dat ik een toch wel erg rooskleurig beeld voor mezelf heb gemaakt van mijn eerste zwangerschap en dat ik ook teveel in mijn hoofd aan het vergelijken ben, dat is gewoon niet slim. Maar dan heb ik het eigenlijk voornamelijk over de laatste drie maanden, toen was het ook heel leuk en fijn en voelde ik me goed.

Bovendien had ik toen het geluk dat de zware weken waarin ik nu zit (van week 10 tot en met 16 ongeveer), als die klachten rond ziek, zwak, misselijk zijn maar niet overgaan en het duurt inmiddels al een tijdje, precies in de zomervakantie vielen. Dus toen lag ik ook vaak op bed of op de bank, maar dat maakte allemaal niet uit, en het was mooi weer, ik was vrij en was superblij met mijn zwangerschap. Ik kon gewoon overdag een boek lezen of een serie kijken zonder me lullig te voelen naar een ander kind toe. Nu is dat anders, en volgens mij worstel ik daar voornamelijk mee. Ik ben echt een heel actieve moeder met I, ren met haar door het bos, en hang ondersteboven aan het klimrek, heb altijd zin om er iets leuks van te maken met haar. En ik heb er geloof ik erg veel moeite mee dat het nu al twee maanden niet zo gaat en dat I nu zo vaak hoort dat mama niet lekker is. Ook het feit dat ik snel een irritatiegrens heb bereikt, vind ik lastig. Want ik hoor mezelf soms iets snauwen tegen I, en dan is het net alsof ik mijn eigen moeder hoor. ;( . Ik ben niet blij met mezelf momenteel, en dat heeft dus heel veel met acceptatie te maken.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_166650283
Ik zit One Born Every Minute te kijken op TLC (peuter slaapt zowaar lang *O* )
Echt ik verbaas me soms over hoever vrouwen al zijn soms qua cm's en hoe fris en fruitig ze er nog bij zitten, beetje grapjes maken en kletsen en doen.
Als ik refereer naar mijn bevalling van F had ik zodra ik de 3 cm overheen ging alleen maar pijn en kwam er nauwlijks meer wat uit me en kon ik echt niks anders dan liggen en met moeite een keer een draai maken voor een vk voor check hoever ik was. (Oke oke, ik heb al die tijd in een weeënstorm gezeten maar toch)
Zo wil ik ook wel heel graag die eerste cm's doorkomen!
  maandag 14 november 2016 @ 15:37:13 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_166650317
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 15:35 schreef BlueEyes het volgende:
Ik zit One Born Every Minute te kijken op TLC (peuter slaapt zowaar lang *O* )
Echt ik verbaas me soms over hoever vrouwen al zijn soms qua cm's en hoe fris en fruitig ze er nog bij zitten, beetje grapjes maken en kletsen en doen.
Als ik refereer naar mijn bevalling van F had ik zodra ik de 3 cm overheen ging alleen maar pijn en kwam er nauwlijks meer wat uit me en kon ik echt niks anders dan liggen en met moeite een keer een draai maken voor een vk voor check hoever ik was. (Oke oke, ik heb al die tijd in een weeënstorm gezeten maar toch)
Zo wil ik ook wel heel graag die eerste cm's doorkomen!
Hebben die niet allemaal een infuus uit hun rug steken? :')
disclaimer
pi_166650380
Dit is de UK versie.
Die van USA is niet representatief :D
  maandag 14 november 2016 @ 15:40:33 #234
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_166650386
Nou ik vond die ene net wel heel erg hysterisch doen bij het toucheren :')

Maar ik kan er verder niet over mee praten.. ben nooit verder gekomen dan 3 cm's en dat vond ik al de hel :P
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_166650438
Dat jonge grietje ja, omg ze toucheren alleen nog maar en dan al gillen alsof het hoofdje staat :')
pi_166650475
Obem UK O+

Oh en blue, een normaal verloop is ook echt totaal anders dan een storm :D. Hoop dat jij dat ook krijgt!
pi_166650637
Het anders ervaren van de zwangerschap nu bij nr 2 tov van nr 1 herken ik ook erg. Er is en minder tijd om bij stil te staan, plus dat het ergens ook niet meer zo 'mysterieus' is want je weet al (ongeveer) wat er gaan komen :+

:* SQ Stomme opmerkingen :N

Over cm's even een succes verhaal voor iedereen die nog voor de eerste keer moet. Toen mijn vk kwam zat ik al op 8 cm zonder dat ik daar nou heel veel voor heb moeten zuchten & kreunen... (ik zeg niets over wat er daarna gebeurde :'))

Vandaag de 20 weken echo gehad *O* Alles zit er op en er aan en doet het O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 14 november 2016 @ 15:54:11 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_166650660
Jeetje Fazz wat ee prachtig plaatje :o O+
Ze lijkt op F O+
disclaimer
pi_166650670
Fazz fijn O+
  maandag 14 november 2016 @ 15:55:29 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_166650684
EN HOEZO BEN JIJ ALWEER 20 WEKEN
disclaimer
  maandag 14 november 2016 @ 15:55:55 #241
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_166650690
Wauw fazz!!! *O*
Echt een mooie scherpe echo! :Y
En +1 op Sq d'r caps :P
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_166650708
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
EN HOEZO BEN JIJ ALWEER 20 WEKEN
Omdat jij alweer bijna 30 weken bent ja :6
pi_166650731
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2016 15:56 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Omdat jij alweer bijna 30 weken bent ja :6
Ho effe want als Sq zover is zit ik bijna op de THT en dat ben ik nog lang niet :(
  maandag 14 november 2016 @ 15:58:43 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_166650739
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2016 15:56 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Omdat jij alweer bijna 30 weken bent ja :6
Hoax, ik ben vandaag pas 25 weken :{w
disclaimer
pi_166650740
Ik dacht ook dat ze wel op F leek, als ik ze zo boven elkaar zet hebben ze wel hetzelfde neusje O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166650760
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 15:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hoax, ik ben vandaag pas 25 weken :{w
:o Ik dacht dat jij al veel langer zwanger was dan ik! Solly o|O
  maandag 14 november 2016 @ 16:00:38 #247
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_166650768
Nog zo'n knap kindje O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  maandag 14 november 2016 @ 16:01:47 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_166650785
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2016 16:00 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

:o Ik dacht dat jij al veel langer zwanger was dan ik! Solly o|O
Ja dat dacht ik dus ook, maar dat is heul niet :D O+
disclaimer
pi_166650795
Ooh idd ze lijkt op F qua profiel O+
pi_166650807
Top van de goede echo. Wauw wat een gaaf plaatje Fazz!!

Blue, ik kan me daar ook niks bij voorstellen. Geen storm gehad behalve bij de laatste twee cm toen de vliezen waren gebroken. Maar daarvoor had ik al mijn concentratie nodig om de weeën goed op te vangen. De ontsluitingsweeen duurden twaalf uur en daarvan heb ik de meeste tijd soort van mediterend doorgebracht. Ik vond dat juist heel prettig.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')