Racisme is alleen te gebruiken voor "donkeren" zeker?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo racistisch. Hij is aangevallen vanwege zijn stemgedrag. Of geldt dat nu ineens niet.
Nee hoor. Ook witte huilebalkjes mogen de term gebruiken.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Racisme is alleen te gebruiken voor "donkeren" zeker?
Die kaart gebruiken ze in Amerika mij iets te vaak.
Dat politieke correcte goede is echt om te huilen.
Verkeerde situatie.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sorry, moest even die spiegel voor haar neus zetten.
Vind jij. Het is een uitstekende situatie. Voor die man wat minder uiteraard.quote:
Ok.. nu zijn het dus ook gelijk weer 'witte' huilebalkjes.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ook witte huilebalkjes mogen de term gebruiken.
Klopt, net als jij moslims huilebalkjes vindt. En donkere mensen die racisme roepen. Of werkt het één kant op?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ok.. nu zijn het dus ook gelijk weer 'witte' huilebalkjes.
Dit is geen 'uitstekende' situatie. Je snapt er ook gewoon geen moer van, maar goed, had ik ook niet verwacht.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vind jij. Het is een uitstekende situatie. Voor die man wat minder uiteraard.
Blank mag je tegenwoordig ook niet meer zeggen.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ok.. nu zijn het dus ook gelijk weer 'witte' huilebalkjes.
Ik noem ze dan nog geen zwarten, witten of bruinen. Gele...quote:Op donderdag 10 november 2016 15:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, net als jij moslims huilebalkjes vindt. Of werkt het één kant op?
Jonge, dit is precies wat jij wil. Dit is de toekomst. Dat iedereen elkaar de hersenen in gaat slaan omdat ze eerst elkaar aan de lopende band voor rotte vis uitmaken. Ik probeer je dat al jaren uit te leggen, maar dat dringt niet door tot je botte kop.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is geen 'uitstekende' situatie. Je snapt er ook gewoon geen moer van, maar goed, had ik ook niet verwacht.
Dit is wat ik wil? Waaruit blijkt dat ik het een goed idee zou vinden om iedereen en elkaar de moeder de hersens in gaat slaan dan?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jonge, dit is precies wat jij wil. Dit is de toekomst. Dat iedereen elkaar de hersenen in elkaar gaat slaan omdat ze eerst elkaar aan de lopende band voor rotte vis uitmaken. Ik probeer je dat al jaren uit te leggen, maar dat dringt niet door tot je botte kop.
Dus de naam Zwarte Piet moeten we ook maar laten varen. Of is het dan anders?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik noem ze dan nog geen zwarten, witten of bruinen. Gele...
Gebruik zelf die termen dan ook niet als dat als 'racistisch' gezien wordt, of werkt dat ook opeens maar 1 kant op?
ZP er bij halen, we hebben het hier over Trumpdemo's. Ander topic.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus de naam Zwarte Piet moeten we ook maar laten varen. Of is het dan anders?
Omdat jij één van die lieden bent die dagelijks kankert op bevolkingsgroepen. En het gevolg is nu eenmaal dat dagelijks op elkaar kankeren niet sfeerbevorderlijk is in een samenleving.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit is wat ik wil? Waaruit blijkt dat ik het een goed idee zou vinden om iedereen en elkaar de moeder de hersens in gaat slaan dan?
Te makkelijk dit. Weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ZP er bij halen, we hebben het hier over Trumpdemo's. Ander topic.
ZP er bij halen? Ja, dat is te makkelijk.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Te makkelijk dit. Weet je zelf ook wel.
Dan moet je niet gaan janken over terminologie. Want dat is ook te makkelijk.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
ZP er bij halen? Ja, dat is te makkelijk.
Nope, sfeerbevorderend is een ander uitmaken voor kuffar en daar naar handelen ook niet. Maar ik roep nergens op tot het in elkaar meppen.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat jij één van die lieden bent die dagelijks kankert op bevolkingsgroepen. En het gevolg is nu eenmaal dat dagelijks op elkaar kankeren niet sfeerbevorderlijk is in een samenleving.
Waarom? Het is vrij normaal dat donkeren gaan lopen janken als ze 'zwart' worden genoemd. Doe een ander dat dan ook niet aan, mutant 'anousha nzume' 01.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan janken over terminologie. Want dat is ook te makkelijk.
Denk je nou echt dat jij mij de mond gaat snoeren. Volgens mij geldt hier vrijheid van meningsuiting - en daar zal ik ook gebruik van maken. Als een individu iemand uitmaakt voor kuffar, dan ageer je tegen die persoon die dat doet. Vrij simpel. Maar die nuance ken je niet - en dat geldt ook voor een deel van de Trump-aanhangers. En dan krijg je simpelweg mot. Verder stel ik nergens dat je tot geweld oproept, ik constateer slechts dat je houding en wijze van lullen wel voor escalatie kan zorgen. Simpel.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope, sfeerbevorderend is een ander uitmaken voor kuffar en daar naar handelen ook niet. Maar ik roep nergens op tot het in elkaar meppen.
Als je dat anders ziet, zie ik de quotes waar ik oproep tot geweld graag tegemoet. Anders moet je gewoon je waffel houden.
Ik ben benieuwd naar een voorbeeld van een partij die zijn 'concrete standpunten' heeft gerealiseerd zonder concessies te doen.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het gaat niet om idealen maar om concrete standpunten. Daarin heeft Wilders vooralsnog vrij weinig weten te bereiken, in tegenstelling tot andere partijen. Dus de vlieger van flink inzetten en door onderhandelen leidt tot meer resultaat lijkt toch meer gebaseerd op feitenvrij denken.
Maar zorg wel dat je argumenten gefundeerd zijn, sylvanatje. Wat wat je lult klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat jij mij de mond gaat snoeren. Volgens mij geldt hier vrijheid van meningsuiting - en daar zal ik ook gebruik van maken.
Je krijgt al mot met figuren zoals jij als je zegt over een moslim die net een juwelier heeft overvallen dat het een kutfiguur is. Dan ben je opeens al vergelijkbaar met een hitler ofso en moet je je smoel houden.quote:Als een individu iemand uitmaakt voor kuffar, dan ageer je tegen die persoon die dat doet. Vrij simpel. Maar die nuance ken je niet - en dat geldt ook voor een deel van de Trump-aanhangers. En dan krijg je simpelweg mot.
Je zegt letterlijk doelend op de situatie uit dat filmpje:quote:Verder stel ik nergens dat je tot geweld oproept, ik constateer slechts dat je houding en wijze van lullen wel voor escalatie kan zorgen. Simpel.
Zeg je om maar lekker jezelf in te dekken. Uit jou posthistorie blijkt echter wat anders omdat je overal tussen zit om je 'broedertjes' te beschermen. Ook als ze echt fout zijn.quote:En dat geldt evengoed voor die extremisten aan de andere kant die de grenzen opzoeken.
Gelukkig heb je de hele dag de tijd om te lachen terwijl die deugdebielen je uitkering ophoesten.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:24 schreef hpeopjes het volgende:
Hahahaha, je kon erop wachten, natuurlijk.
Kijk die deugdebielen eens hard deugen, met z'n allen!
Je krijgt ook hard vanalles naar je hoofd toe. Zelfs als je niet eens had gewild dat die trump gewonnen had.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:24 schreef hpeopjes het volgende:
Hahahaha, je kon erop wachten, natuurlijk.
Kijk die deugdebielen eens hard deugen, met z'n allen!
Je plaatje doet het niet?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar zorg wel dat je argumenten gefundeerd zijn, sylvanatje. Wat wat je lult klopt gewoon niet.
[..]
Je krijgt al mot met figuren zoals jij als je zegt over een moslim die net een juwelier heeft overvallen dat het een kutfiguur is. Dan ben je opeens al vergelijkbaar met een hitler ofso en moet je je smoel houden.
[..]
Je zegt letterlijk doelend op de situatie uit dat filmpje:
Jonge, dit is precies wat jij wil.
En nu trek jij je dus weer terug. Heb het al meerdere keren tegen je gezegd (uit mijn herinnering) je bent gewoon een stuk laf. Kom dan niet met je botte beweringen zonder te checken, sylvanatje.
[..]
Zeg je om maar lekker jezelf in te dekken. Uit jou posthistorie blijkt echter wat anders omdat je overal tussen zit om je 'broedertjes' te beschermen. Ook als ze echt fout zijn.
Verder hoor jij hier ook bij. Want jij bent ook door alles en overal en zn moeder door 'offended'
[ afbeelding ]
Als we onze media moesten geloven zal dat alleen gebeuren als Trump verloor. Nu Trump wint is er op straat niks aan de hand zoals ik vanochtend op de radio hoorde.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:21 schreef Knipoogje het volgende:
Een onwijs gepolariseerde campagne waar iedereen stront naar elkaar gooit, een 50-50 uitslag waarin de verliezer meer stemmen had en mensen kijken raar op dat er gedemonstreerd wordt of dat linksen zuur zijn
Wat denk je zelf? Wie er ook had gewonnen, de verliezer was massaal de straat opgegaan. De winnaar is de duivel(in) zelf immers.
Raar... bij mij wel in ieder geval, maar hier:quote:
Helemaal met je eens. Dit is het ware gezicht van het linkse geteisem.quote:Op donderdag 10 november 2016 07:57 schreef Szikha2 het volgende:
Ronduit belachelijk. Maar de Amerikanen zijn raar.
De media speelt hierin een belangrijke rol vind ik : anti anti anti trump en schetsen hem neer als een racist , duivels
Ook de bekenden in Hollywood
Al met al een walgelijke vertoning geweest. En Links laat nu zijn ware aard zien
thnx!quote:Op donderdag 10 november 2016 15:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Raar... bij mij wel in ieder geval, maar hier:
http://www.dumpert.nl/med(...)_heeft_gewonnen.html
Dat dus. Deugmensen zijn gewoon labiel.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Je had het niet verwacht. Deugende progressieven houden alleen van democratie zolang alles naar hun zin is.
quote:
Blijkbaar niet want:quote:Op donderdag 10 november 2016 15:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als een individu iemand uitmaakt voor kuffar, dan ageer je tegen die persoon die dat doet. Vrij simpel.
quote:Nee hoor. Ook witte huilebalkjes mogen de term gebruiken.
Je wil niet dat het klopt, dat is wat anders. Maar wat dat betreft is er niks nieuws onder de zon wat jou betreft.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:23 schreef Red_85 het volgende:
Maar zorg wel dat je argumenten gefundeerd zijn, sylvanatje. Wat wat je lult klopt gewoon niet.
Oh werkelijk, laat maar eens zien dan, Wildersje?quote:Je krijgt al mot met figuren zoals jij als je zegt over een moslim die net een juwelier heeft overvallen dat het een kutfiguur is. Dan ben je opeens al vergelijkbaar met een hitler ofso en moet je je smoel houden.
Ik zeg inderdaad dat je uit bent op die situatie. Ik heb nergens gezegd dat je letterlijk tot geweld oproept. Dat zijn ook twee verschillende dingen. Je hoeft niet letterlijk tot geweld op te roepen om geweld te veroorzaken. Dat lijkt niet tot je door te dringen. Je kan ook gewoonweg haat zaaien of geweld op een andere manier uitlokken. Voorbeeld: loop door een winkelstraat en scheld mensen uit, even kijken hoe groot de kans is dat je een knal voor je kanis krijgt.quote:Je zegt letterlijk doelend op de situatie uit dat filmpje:
Jonge, dit is precies wat jij wil.
En nu trek jij je dus weer terug. Heb het al meerdere keren tegen je gezegd (uit mijn herinnering) je bent gewoon een stuk laf. Kom dan niet met je botte beweringen zonder te checken, sylvanatje.
Nou dat kan je dan onderbouwen met voorbeelden toch, Wilders?quote:Zeg je om maar lekker jezelf in te dekken. Uit jou posthistorie blijkt echter wat anders omdat je overal tussen zit om je 'broedertjes' te beschermen. Ook als ze echt fout zijn.
Je bent al net zo'n faalhaas als Trump - zelfs een plaatje werkend krijgen is moeilijk.quote:Verder hoor jij hier ook bij. Want jij bent ook door alles en overal en zn moeder door 'offended'
[ afbeelding ]
Dit noem ik geen deugdebielen meer. Dit zijn gewoon beesten. Een nekschot is nog te goed voor dergelijke lieden.quote:
Het feit dat het machtigste land ter wereld twee randdebielen als presidentskandidaat had - is nogal apart ja. Is dit het neusje van de zalm van de Amerikaanse populatie?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:38 schreef Yasmin23 het volgende:
We moeten het maar met Trump doen. Ik ben vooral verbaast dat dit de 2 grootste kanshebbers waren. :p
1 dingetje voor je:quote:Op donderdag 10 november 2016 15:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je wil niet dat het klopt, dat is wat anders. Maar wat dat betreft is er niks nieuws onder de zon wat jou betreft.
[..]
Oh werkelijk, laat maar eens zien dan, Wildersje?
[..]
Ik zeg inderdaad dat je uit bent op die situatie. Ik heb nergens gezegd dat je letterlijk tot geweld oproept. Dat zijn ook twee verschillende dingen. Je hoeft niet letterlijk tot geweld op te roepen om geweld te veroorzaken. Dat lijkt niet tot je door te dringen. Je kan ook gewoonweg haat zaaien of geweld op een andere manier uitlokken. Voorbeeld: loop door een winkelstraat en scheld mensen uit, even kijken hoe groot de kans is dat je een knal voor je kanis krijgt.
[..]
Nou dat kan je dan onderbouwen met voorbeelden toch, Wilders?
[..]
Je bent al net zo'n faalhaas als Trump -
Moet je misschien een betere pc kopen. Bij mij werkt ie op 2 computers en een mobiel.quote:zelfs een plaatje werkend krijgen is moeilijk.
Vrees van wel ja.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het feit dat het machtigste land ter wereld twee randdebielen als presidentskandidaat had - is nogal apart ja. Is dit het neusje van de zalm van de Amerikaanse populatie?
Op dit soort figuren moet je gewoon met scherp schieten.quote:
Je bedoelt te zeggen dat je een halve ambtstermijn nodig had - en wat feedback van andere users voordat je doorhad dat je plaatje in eerste instantie niet werkte. Geeft niet hoor, kan de beste persoon overkomen. Ohnee, het ligt altijd aan de ander. Verder vooral lekker geilen op de Sylvana-rage en Trump-rage. Ga je ver mee komen in het leven.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1 dingetje voor je:
[..]
Moet je misschien een betere pc kopen. Bij mij werkt ie op 2 computers en een mobiel.
Verder, doet wel zeer he, aan je kontje, zo'n 23 inch brede butthurtdildo.
Hij werkt nu wel bij je?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat je een halve ambtstermijn nodig had - en wat feedback van andere users voordat je doorhad dat je plaatje in eerste instantie niet werkte.
quote:Geeft niet hoor, kan de beste persoon overkomen. Ohnee, het ligt altijd aan de ander.
Vreemd he! Het ligt waarschijnlijk aan mijn komaf, zelfde geldt voor Yasmine, want die had hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij werkt nu wel bij je?
Raar, zo opeens, heb er niets aan veranderd.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |