Weer TRquote:Op zondag 13 november 2016 05:18 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Duidelijk mad en te dom om te schijten.
Ja, ik moet leren die TR knop vaker te gebruiken ipv mezelf te laten uitlokkenquote:Op zondag 13 november 2016 05:19 schreef Zolderkamer het volgende:
En zo lost het probleem zichzelf op..
Denk niet dat veel mods dit serieus nemen. Misschien moet je een keer goed serieus genomen worden.quote:Op zondag 13 november 2016 05:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja, ik moet leren die TR knop vaker te gebruiken ipv mezelf te laten uitlokken
Bedankt voor de herinnering
Wel een opvallende uitspraak. Mag ik daarmee concluderen dat je niet denkt dat ze mijn klachten serieus nemen omdat ze mij als persoon niet mogen vanwege mijn religieuze opvatting? Dat zou ze namelijk niet echt objectief maken en dat is wat net wel hoort bij een moderator.quote:Op zondag 13 november 2016 05:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Denk niet dat veel mods dit serieus nemen. Misschien moet je een keer goed serieus genomen worden.
Je praat over een zogenaamd hellevuur, wenst anderen een pijnlijke straf. Is dat waar de islam voor staat?
Neuh, maar jij haalt de islam erbij, doet allerlei domme aannames en gaat dan janken. Daarbij komt nog dat dit ONZ is en je het bij een paar mods goed hebt verkloot met je gelul over de sharia.quote:Op zondag 13 november 2016 05:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wel een opvallende uitspraak. Mag ik daarmee concluderen dat je niet denkt dat ze mijn klachten serieus nemen omdat ze mij als persoon niet mogen vanwege mijn religieuze opvatting? Dat zou ze namelijk niet echt objectief maken en dat is wat net wel hoort bij een moderator.
Zo ver gezocht zijn mijn aannames niet, de fokker die jou mij als suggestie gaf heb ik vaker mee gediscussieerd, daarin kwamen zijn anti-Islam sentimenten duidelijk naar voren. Jij ging meteen met zijn suggestie mee.quote:Op zondag 13 november 2016 05:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Neuh, maar jij haalt de islam erbij, doet allerlei domme aannames en gaat dan janken. Daarbij komt nog dat dit ONZ is en je het bij een paar mods goed hebt verkloot met je gelul over de sharia.
Als ik een moslim zou zijn zou ik me de ogen uit de kop schamen voor jou. Mijn turkse - moslim - mattie zit ook op FOK! En die zegt dat jij een nep-moslim bent.
Waar jij je voor moet schamen is iemand beledigen die je niks misdaan heeft. Waarom open je zo'n topic? Voelt het goed om mensen naar beneden te halen?quote:Op zondag 13 november 2016 05:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Neuh, maar jij haalt de islam erbij, doet allerlei domme aannames en gaat dan janken. Daarbij komt nog dat dit ONZ is en je het bij een paar mods goed hebt verkloot met je gelul over de sharia.
Als ik een moslim zou zijn zou ik me de ogen uit de kop schamen voor jou. Mijn turkse - moslim - mattie zit ook op FOK! En die zegt dat jij een nep-moslim bent.
Ik ken die hele user niet verder en aangezien je mij al een DM stuurde met 'moslimhater' is jouw mening nogal gekleurd en kun je niet meer objectief naar dingen kijken. Geeft niet, daarom ben je ook te dom om te schijten.quote:Op zondag 13 november 2016 05:57 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Zo ver gezocht zijn mijn aannames niet, de fokker die jou mij als suggestie gaf heb ik vaker mee gediscussieerd, daarin kwamen zijn anti-Islam sentimenten duidelijk naar voren. Jij ging meteen met zijn suggestie mee.
De Islamitische wetgeving is geen gelul, daarbij zal het mij een worst wezen of moderators mij daarom niet mogen. Mijn geloof is voor mij belangrijker dan de goedkeuring van ongelovigen.
Wat jouw vriend betreft; waarom denkt hij dat ik een nep moslim ben?
Wo niveau bby, kun je van de meeste fokkers niet zeggenquote:Op zondag 13 november 2016 06:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ken die hele user niet verder en aangezien je mij al een DM stuurde met 'moslimhater' is jouw mening nogal gekleurd en kun je niet meer objectief naar dingen kijken. Geeft niet, daarom ben je ook te dom om te schijten.
Al het geloof ter wereld is gelul, maar mensen moeten het recht hebben hun geloof uit te oefenen. Er bestaat echter geen god en geen Allah, ook geen Jezus of wat dan ook. Het is bullshit en bedacht om de mens dom te houden.
Een goede moslim wil geen sharia maar democratie. Een goede moslim wenst mensen geen dingen toe als een 'hellevuur'. Een goede moslim wil geen tweede beeldenstorm houden. Moet ik doorgaan?
Je neemt het nogal serieus. Goud ditquote:Op zondag 13 november 2016 06:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wo niveau bby, kun je van de meeste fokkers niet zeggen![]()
Allah swt bestaat, Hij was er voor het ontstaan van het universum en Hij zal er daarna ook zijn.
Ongeloof is bedacht om mensen af te leiden van hun doel van bestaan, het kweekt de meest arrogante, egoïstische, narcistische, hebberige, laag bij de grond schepsels. Een dergelijk volk is makkelijk te controleren: de overheid is jouw god, allerlei vormen van vermaak (voetballers, muziekanten etc.) zijn jouw godheden etc.
Een goede moslim erkend het woord van Allah swt compleet, niks meer en niks minder. Daar hoort de Islamitische wetgeving (dat uit Islamitische bronnen bestaat) ook bij. Jij als niet-moslim bent al helemaal niet gemachtigd om voor mij als moslim te definiëren wat een goede en wat een slechte moslim is.
Een moslim heeft het recht om de ander te wensen wat hij wil (binnen bepaalde lijnen dan). Daar zijn smeekbedes voor bedoeld. Jij hebt mij onrecht gedaan en ik heb mijn Heer kenbaar gemaakt wat ik wil.
WO en dan zo Nederlands typen? Ik geloof er geen zak van, opleiding zegt ook weinig over intelligentie. Als ik concludeer dat je te dom bent om te schijten doe ik je onrecht aan ja? En daarom moeten ongelovigen maar in de hel branden, ik gun jou hetzelfde. Karma is a bitch. En als jij wil geloven in vliegende ezels, tovenaars en luchtkastelen dan moet je dat lekker doen maar val anderen daar niet mee lastig.quote:Op zondag 13 november 2016 06:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Allah swt bestaat, Hij was er voor het ontstaan van het universum en Hij zal er daarna ook zijn.
Ongeloof is bedacht om mensen af te leiden van hun doel van bestaan, het kweekt de meest arrogante, egoïstische, narcistische, hebberige, laag bij de grond schepsels. Een dergelijk volk is makkelijk te controleren: de overheid is jouw god, allerlei vormen van vermaak (voetballers, muziekanten etc.) zijn jouw godheden etc.
Een goede moslim erkend het woord van Allah swt compleet, niks meer en niks minder. Daar hoort de Islamitische wetgeving (dat uit Islamitische bronnen bestaat) ook bij. Jij als niet-moslim bent al helemaal niet gemachtigd om voor mij als moslim te definiëren wat een goede en wat een slechte moslim is.
Een moslim heeft het recht om de ander te wensen wat hij wil (binnen bepaalde lijnen dan). Daar zijn smeekbedes voor bedoeld. Jij hebt mij onrecht gedaan en ik heb mijn Heer kenbaar gemaakt wat ik wil.
Ik maak mijn jonge heer zo vaak kenbaar wat ik wil. Het is echter een stijfkop. Een eikel. Hoe ik ook doe, hij reageert met slap gelul. Noemt me altijd spuit elf. Terwijl daar nu juist het probleem ligt. Kruis me er niet op vast, hang me er niet aan op en veroordeel me niet. Zou een moord doen om eens de andere kant te zien. Na het voetballen liet ik altijd m'n zeepje vallen, ze waren te beroerd om het voor me op te rapen.quote:Op zondag 13 november 2016 06:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Aan de hand van die reeks TR's heb ik het volgende lijstje voor dit topic opgesteld:quote:Op zondag 13 november 2016 05:05 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Heb ook aardig wat van je reacties moeten TR'en hoor
quote:Op zondag 13 november 2016 13:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Aan de hand van die reeks TR's heb ik het volgende lijstje voor dit topic opgesteld:
girlygirl8
Dan geloof je er toch niks van. Jij hebt sowieso een gebrek aan hersencellen als je de taalgebruik van een persoon relateert aan zijn/haar intellect. Bovendien hoor ik deze klachten pas recent, sinds ik wat impulsiever ben geworden bij het typen. Correctie, sinds ik wat meer waarde ben gaan hechten aan virtuele vriendschappen/omgang met niet-moslim fokkers. Dit is wel een goede wake-up call.quote:Op zondag 13 november 2016 06:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
WO en dan zo Nederlands typen? Ik geloof er geen zak van, opleiding zegt ook weinig over intelligentie. Als ik concludeer dat je te dom bent om te schijten doe ik je onrecht aan ja? En daarom moeten ongelovigen maar in de hel branden, ik gun jou hetzelfde. Karma is a bitch. En als jij wil geloven in vliegende ezels, tovenaars en luchtkastelen dan moet je dat lekker doen maar val anderen daar niet mee lastig.
De overheid is mijn god? Ik heb geen god, je bent geboren en je gaat dood dat is het enige wat we zeker weten. Ik ben opgegroeid met moslims en 'moslims' jij hoort bij de tweede groep, je bent nep, fake as hell. Een echte moslim zou nooit zo typen als jij. Je bent een schande voor de moslims. Zo eentje die voor de coffeeshop staat met een jonko op de lip tijdens ramadan.
Kind, begrijp het nou, het boeit niemand ene flikker wat wel en niet onderdeel uitmaakt van dat verdorven sprookje van je.quote:Op zondag 13 november 2016 14:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dan geloof je er toch niks van. Jij hebt sowieso een gebrek aan hersencellen als je de taalgebruik van een persoon relateert aan zijn/haar intellect. Bovendien hoor ik deze klachten pas recent, sinds ik wat impulsiever ben geworden bij het typen. Correctie, sinds ik wat meer waarde ben gaan hechten aan virtuele vriendschappen/omgang met niet-moslim fokkers. Dit is wel een goede wake-up call.
Denk je dat God gehoor zal geven aan de oproep van iemand die topics opent waarin hij anderen de grond in boort? Als moslim geloof ik niet in karma, wel dat God aan payback time doet. Je kunt pogingen blijven doen om mij als een slechte of neppe moslim af te schilderen in de hoop weg te kunnen komen met jouw immoreel gedrag, feit blijft dat jij dit topic hebt geopend met als doel anderen belachelijk te maken. Niet ik.
Ja natuurlijk neem ik dit serieus, overal op fok reacties tegenkomen waar niet-moslim blanke mannen jou voor van alles en nog wat uitmaken. Op een gegeven moment wordt het moeilijk om nog een goed beeld van dit volk te hebbenquote:Op zondag 13 november 2016 06:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je neemt het nogal serieus. Goud dit
Je zit in ONZ..quote:Op zondag 13 november 2016 14:37 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk neem ik dit serieus, overal op fok reacties tegenkomen waar niet-moslim blanke mannen jou voor van alles en nog wat uitmaken. Op een gegeven moment wordt het moeilijk om nog een goed beeld van dit volk te hebben
Ik nomineer jou ook maar, want je bent echt te dom om te schijten.quote:Op zondag 13 november 2016 14:37 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk neem ik dit serieus, overal op fok reacties tegenkomen waar niet-moslim blanke mannen jou voor van alles en nog wat uitmaken. Op een gegeven moment wordt het moeilijk om nog een goed beeld van dit volk te hebben
'zomaar'quote:Op zondag 13 november 2016 15:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je zit in ONZ..
Ga lekker naar F&L of KLB en open er een topic over zoals ik al eerder zei..
Dit topic gaat niet over geloof zoals jij graag ieder topic zou willen verdraaien.. maar het gaat over domme mensen... En mensen zomaar gaan lopen uitschelden is tegen de regels van FOK! dus ik ben van mening dat je beter helemaal van het forum kunt verdwijnen of wat minder agressief, discriminerend, en scheldend moet gaan posten...
Open maar eentje die over het onderwerp gaat waar je het over wil hebben en plaats maar een lokquote
Verder maak ik er hier geen woord meer aan vuil in dit topic..
Hoevaak is in dit topic de zin 'te dom om te schijten' getypt?quote:Op zondag 13 november 2016 15:10 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik nomineer jou ook maar, want je bent echt te dom om te schijten.
Jeetje wat een oeverloos gelul lees ik zeg.
Open er een topic over.
Lees de TT eens?quote:Op zondag 13 november 2016 15:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hoevaak is in dit topic de zin 'te dom om te schijten' getypt?
Dat is geen excuus. Als je de ander voor dom uitgaat maken, dan mag je zelf op z'n minst een beetje creatief zijn in je uitdrukkingsvermogen.quote:
Ja en dat is iets anders dan uitschelden, discrimineren en een topic willen verdraaien naar een religekkies topicquote:Op zondag 13 november 2016 15:27 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Als je de ander voor dom uitgaat maken, dan mag je zelf op z'n minst een beetje creatief zijn in je uitdrukkingsvermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |