Ja zet jezelf er ook maar op dan...quote:Op zondag 13 november 2016 03:33 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ga door, alsjeblieft. Echt prachtig hoe jij hier de islam bij weet te halen. Ik zal je een geheimpje verklappen; mijn beste mattie is een Turk en is moslim. Ik ben zelf half Portugees en ik vind alle geloven per definitie achterlijk.
Echt prachtig hoe je zelf discrimineert in je posts en dat anderen gaat verwijten. "Blanke niet-moslim", hoe verzin je het.
Nou en wat heb ik daar mee te schaften?quote:Op zondag 13 november 2016 03:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik heb hier zovaak met digitale pesterijen/bedreigingen te maken gehad, waarbij men specifiek mijn geloof erbij haalt als reden (scheldwoorden als; moslimhoer, ISslet etc.). V
Het was zo'n fantastische post die moest ik gewoon quoten!quote:Op zondag 13 november 2016 03:40 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja zet jezelf er ook maar op dan...
Ik zei het nog zo..![]()
Je neemt de mening van een moslimhater als waarheid aan en werkt daarmee indirect mee mee aan die heksenjacht.quote:Op zondag 13 november 2016 03:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nou en wat heb ik daar mee te schaften?
Neuh, ik was al heel lang van mening dat je te dom bent om te schijten.quote:Op zondag 13 november 2016 03:46 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je neemt de mening van een moslimhater als waarheid aan en werkt daarmee indirect mee mee aan die heksenjacht.
Terwijl jij glimlacht zit ik te huilen. Moge Allah swt jou op een pijnlijke wijze bestraffen, jou en andere fokleden die mij constant blijven lastigvallen met hun digitale pesterijen (en monddood proberen te maken mbt bespreken van mijn religie, waar jij in dit geval niks mee te maken hebt).quote:Op zondag 13 november 2016 03:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Neuh, ik was al heel lang van mening dat je te dom bent om te schijten.
Ik zit hier met een big smile dat mag je best weten. Wat maak jij jezelf belachelijk niet te filmen gewoon.
Heb je weer last van die psychose?quote:Op zondag 13 november 2016 03:54 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Terwijl jij glimlacht zit ik te huilen. Moge Allah swt jou op een pijnlijke wijze bestraffen, jou en andere fokleden die mij constant blijven lastigvallen met hun digitale pesterijen (en monddood proberen te maken mbt bespreken van mijn religie, waar jij in dit geval niks mee te maken hebt).
Psychose? Omdat ik daarnet gewoon mn ding deed en plots (just out of nowhere) een topic zie waarin iemand mij beledigd, voor de zoveelste keer.quote:Op zondag 13 november 2016 03:58 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Heb je weer last van die psychose?
Jij begon hier over de islam en niemand anders. Ga dan nu niet lopen janken als je domme aannames niet werken en je zelf loopt te discrimineren.
En mijn aannames kloppen gewoon, jij wilt het gewoon niet toegeven.quote:Op zondag 13 november 2016 03:58 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Heb je weer last van die psychose?
Jij begon hier over de islam en niemand anders. Ga dan nu niet lopen janken als je domme aannames niet werken en je zelf loopt te discrimineren.
Ik heb net mijn gezicht gewassen, ben al uitgehuildquote:Op zondag 13 november 2016 04:20 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik ben nog steeds aan het lachen...
Nee ik neem het niet terug, ik sta er nog steeds achter. Ik verwijderde het omdat ik wist dat je dan plots wel zou reageren.quote:Op zondag 13 november 2016 04:38 schreef Zolderkamer het volgende:
Ach neem je het terug dat:
"je het gek vind dat ik niets met jouw soort te maken wilt hebben"?
Want dat stond er net nog.. voordat je het heel snel verwijderde..
En dat je me direct daarna per dm gaat lopen uitschelden siert je ook nogal...
Je bent dus zelfs zo dom dat je niet weet dat er een blokkeerknop op dm zit voor mensen zoals jij...
Ik denk dat de tijd gekomen is om maar eens op de TR tour te gaan.. Ik ben jouw insinuaties en gescheld meer dan zat namelijk..quote:Op zondag 13 november 2016 04:49 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee ik neem het niet terug, ik sta er nog steeds achter. Ik verwijderde het omdat ik wist dat je dan plots wel zou reageren.
Ik wil inderdaad niks meer met jouw soort te maken hebben. Ongelovigen hebben geen moraal, dat hebben jullie toch echt zelf bewezen. Mensen kwetsen is hier de norm, geeft iemand aan dat hij/zij er niet van gediend is, dan wordt het probleem bij hem/haar neergelegd. Erger nog, uitgelachen. Rijp voor het Hellevuur.
Daarnaast zijn er nog talloze voorbeelden waarom ik mezelf van jouw soort wil distantiėren. Jullie losbandigheid mbt seks/schuin taalgebruik, discriminerende 'grappen' over andere groepen etc. Vind jullie maar vieze beesten, sorry.
En dat ik niet op de hoogte zou zijn van een dmblokkade is een aanname van jouw kant. Ik heb jou 1 dm gestuurd om je precies te vertellen wat je bent.
Sukkel, dat laatste nog toevoegen om mij te kwetsen. Ben al uitgehuild hoor --> The Messenger of Allah (SAW) said to Mua'ad Ibn Jabal (RA), 'Beware of the supplication of the unjustly treated, because there is no shelter or veil between it (the supplication of the one who is suffering injustice) and Allah (SWT)' [Sahih Al-Bukhari and Muslim]quote:Op zondag 13 november 2016 04:38 schreef Zolderkamer het volgende:
Ach neem je het terug dat:
"je het gek vind dat ik niets met jouw soort te maken wil hebben"?
Want dat stond er net nog.. voordat je het heel snel verwijderde..
En dat je me direct daarna per dm gaat lopen uitschelden siert je ook nogal...
Net als die posts in dat topic wat ik hier verderop linkte dat je me voor nazi, moslimhater en weet ik het wat uitmaakt.. Toppertje jij hoor.. applaus!
Je bent dus zelfs zo dom dat je niet weet dat er een blokkeerknop op dm zit voor mensen zoals jij...
Dat je weet hoe een toetsenbord werkt vind ik echt al heel wat..
Mad?quote:
Hoe selectief kan je zijnquote:Op zondag 13 november 2016 04:52 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik denk dat de tijd gekomen is om maar eens op de TR tour te gaan.. Ik ben jouw insinuaties en gescheld meer dan zat namelijk..
Bij deze heb je de eerste te pakken..
Probeer je immoraliteit vooral niet goed te pratenquote:Op zondag 13 november 2016 05:06 schreef Zolderkamer het volgende:
Mensen die denken een ander te kunnen verleiden tot hun eigen lage gedrag zijn best wel dom...
Helemaal als ze dan uit zichzelf over religie beginnen...
Duidelijk mad en te dom om te schijten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |