Blowjob op afwerkplaatsquote:Op woensdag 9 november 2016 19:44 schreef YazooW het volgende:
Asher stond met vrachtwagenchauffeurs langs de A4.
He, bah.
En die vrachtwagenchauffeurs zijn Asscher nu dankbaar en stemmen niet meer PVV, maar PvdA.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:44 schreef YazooW het volgende:
Asher stond met vrachtwagenchauffeurs langs de A4.
He, bah.
Je denkt dat iedereen die op Trump stemt laagopgeleid is?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:44 schreef PSVCL het volgende:
hou ons es
[..]
je voelt je aangesproken ?
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken, flopmod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 9 november 2016 19:45 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Je denkt dat iedereen die op Trump stemt laagopgeleid is?
als ze haar mond houdt welquote:Op woensdag 9 november 2016 19:47 schreef onlogisch het volgende:
In ander nieuws. Wie zou Barbara doen?
Ik, maar moet ze wel de bek houwuh.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:47 schreef onlogisch het volgende:
Alsof Hillary geen mislukking zou zijn geweest. Maarten ziet het weer erg zwart-wit.quote:
Analquote:Op woensdag 9 november 2016 19:47 schreef onlogisch het volgende:
Beetje oud.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:47 schreef onlogisch het volgende:
Met een paar goede biertjes achter de kiezen. Zeker.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik ook wel nuchterquote:Op woensdag 9 november 2016 19:48 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Met een paar goede biertjes achter de kiezen. Zeker.
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:47 schreef onlogisch het volgende:
Dan moet je naar dat domme gelul luisteren. Dan haak ik wel af.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
De discussie afbreken zodat een groepje minderheden een riedeltje mag zingen.
lolquote:Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Neh, zodat een groepje zwakzinnige minderheden het NOS journaal kan zien.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:50 schreef superniger het volgende:
Op naar Oemberto Tan en Jeroen Pauw
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Vanwaar deze muziek opeens? Dit is geen Trump-muziek jongens.
Die schakelen om 8 uur allemaal over naar Rtl 4,quote:Op woensdag 9 november 2016 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Neh, zodat een groepje zwakzinnige minderheden het NOS journaal kan zien.
nee want het was een prankquote:Op woensdag 9 november 2016 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Nu denken er dus bejaarden dat Donald dood is, jammer weer!
PaparazziGODquote:Op woensdag 9 november 2016 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Nu denken er dus bejaarden dat Donald dood is, jammer weer!
Ja weten zij veel wat een prank is.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nee want het was een prank
ze zat namleijk bij nos pranks haha
of haal gewoon die citroen uit je bek hahaquote:Op woensdag 9 november 2016 19:53 schreef asco het volgende:
Echt, stop toch met deze shit te financieren. Gewoon HELEMAAL.
quote:
Madquote:Op woensdag 9 november 2016 19:53 schreef asco het volgende:
Echt, stop toch met deze shit te financieren. Gewoon HELEMAAL.
Ah GMTA zie ikquote:
Jensen sprak met een professor die voorspelde dat Trump zou winnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:54 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
Jensengod, de enige die een programma heeft gemaakt over de verkiezingen in het echte Amerika.
https://www.facebook.com/(...)os/1805886373014572/quote:Op woensdag 9 november 2016 19:54 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
Jensengod, de enige die een programma heeft gemaakt over de verkiezingen in het echte Amerika.
Ah cool! Heb je ook een gele?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 9 november 2016 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een bijna gele...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wishful thinking..quote:Op woensdag 9 november 2016 20:17 schreef Pino0 het volgende:
Wat een kut 'prank'. Zeggen dat Donald Trump is vermoord.. WTF?
Wat een trieste, linkse bende is dat DWDD toch. Stelletje boomknuffelaars/low lands hippies
Hey wacht, dat is mijn oude youtubekanaal trouwensquote:
Baasquote:Op woensdag 9 november 2016 20:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hey wacht, dat is mijn oude youtubekanaal trouwens![]()
Ik heb nog ergens een USB-stick liggen met tig fragmenten die nog niet op youtube staan, binnenkort maar even opzoeken.
Ja, ben ik ook tijden naar op zoek geweest. Had destijds alles geript van jensenindemiddag.nlquote:Op woensdag 9 november 2016 20:23 schreef luckass het volgende:
[..]
Baas. Heb je de Reinout-imitaties? Die vind ik nergens meer terug
.
Je wordt op je wenken bediendquote:Op donderdag 10 november 2016 19:09 schreef Windhapper het volgende:
Doe ff een relevant voorbeeld. Ik herinner me gister nog een dame bij dat andere VARA programma.
Dan kan het nooit over jou zijn gegaan.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:11 schreef GGMM het volgende:
WTF, maar ze zei toch dat ze bewegend beeld had gezien? :S
Uh.. oke?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kan het nooit over jou zijn gegaan.
Kut wijfquote:Op donderdag 10 november 2016 19:11 schreef Tagliano het volgende:
Ook vooral de social media verwijten dat je zelf geen gedegen onderzoek doet
Genot
Vandaar dat je zo'n 10 jaar achterlooptquote:Op donderdag 10 november 2016 19:14 schreef hafcfan het volgende:
Ik haal mijn bronnen altijd van hyves
Ah vandaar. Begrijpelijk.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Weinig zin om te starten met een serie. Heb het aardig druk
quote:Op donderdag 10 november 2016 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Bij Boeijen doet de tekst er eigenlijk nooit toe aangezien hij toch onverstaanbaar is.
GMTAquote:
Ik luister nu. Moet wel lachen. Ik houd van zijn stem, en probeer nu echt eens te luisteren of ie verstaanbaar is. Ik kan de helft ontleden.quote:
En terecht Mart had en heeft verstand van muziek.quote:Op vrijdag 11 november 2016 04:50 schreef JayHovah het volgende:
Leonard Cohen is vannacht overleden, ik voorspel MartGOD Smeets in de uitzending vanavond...
Leo Blokhuis denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2016 04:50 schreef JayHovah het volgende:
Leonard Cohen is vannacht overleden, ik voorspel MartGOD Smeets in de uitzending vanavond...
Doen!quote:Op woensdag 9 november 2016 20:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hey wacht, dat is mijn oude youtubekanaal trouwens![]()
Ik heb nog ergens een USB-stick liggen met tig fragmenten die nog niet op youtube staan, binnenkort maar even opzoeken.
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:23 schreef luckass het volgende:
[..]
Baas. Heb je de Reinout-imitaties? Die vind ik nergens meer terug
.
Bedoel je niet andersom?quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:09 schreef Pedroso het volgende:
Wel een eer voor Herman van Veen dat de grote Leonard Cohen zijn Suzanne gecoverd heeft.
En het origineel van Lisa natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:10 schreef alors het volgende:
Ik vind de versie van Jeff Buckley beter.
lijkt wel een popquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:12 schreef tralalala het volgende:
Wauw dat blonde meisje achter haar...
Iris Hond.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:15 schreef Snowsquall het volgende:
Hoe heet die dame eigenlijk met dat goddelijk mooie lange haar? (ik heb haar naam gemist in het begin)
ok thanx! Toeval: ik hou van hondenquote:
Dus je bent ook fan van Maurice?quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:17 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ok thanx! Toeval: ik hou van honden
iris hond dus, absurd knapquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Wie is die prachtige gazelle aan tafel?
Nee niet van reu's, alleen teefjesquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:18 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dus je bent ook fan van Maurice?
Ik heb een prachtige gazelle in de schuur staan met 24 versnellingen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Wie is die prachtige gazelle aan tafel?
quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige gazelle in de schuur staan met 24 versnellingen.
Impala?quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige gazelle in de schuur staan met 24 versnellingen.
>lul niet zo domquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat is er gevaarlijk aan? Lul niet zo dom Marc marie
Moet het nog maar zien als de tripjes van Sanders naar Cuba breed uitgemeten werden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:26 schreef Martinello het volgende:
Als alles was gelopen zoals het had moeten lopen hadden we nu president Sanders gehad.
Dit dus.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Alle niet blanken moeten gewoon hun bek houden.
Jij wil zeker de ariërverklaring ook herinvoeren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Alle niet blanken moeten gewoon hun bek houden.
Ik vind 5 mei in Den Haag al een aantal jaar leuker dan bijvoorbeeld Koningsdag.quote:
Maar het is geen feestdag.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:32 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik vind 5 mei in Den Haag al een aantal jaar leuker dan bijvoorbeeld Koningsdag.
Klaver gelooft heilig in de maakbare samenleving.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:33 schreef Achterhoker het volgende:
Waarom moet het Sinterklaasfeest voor iedereen worden? Het is ons feest en bemoei je er niet mee. Wil je het vieren? Prima maar wel in de huidige vorm. Kunnen suikerziekte patiënten ook wel gaan zeiken over het Suikerfeest.
Niemand is vrij op de feestdag.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:34 schreef Windhapper het volgende:
[..]
http://www.wettelijke-feestdagen.nl/
Hij staat er wel tussen.
Eens in de 5 jaar zie ik inderdaad. Dat is wel een beetje krom ergens ja.quote:
Zelfs dat niet, officieel wel maar niemand doet het.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:39 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Eens in de 5 jaar zie ik inderdaad. Dat is wel een beetje krom ergens ja.
bij jou misschien nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, officieel wel maar niemand doet het.
Jouw wereldje is niet de hele wereld.quote:
behalve over sylvanaquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Giel was ooit een rebel, tegenwoordig een policor.
serieus? Kut.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
tuurlijk wel, vorig jaar nog
Ik luister ook geen radio, ben ik nu ook elite?quote:
ik luister wel Radio, radio1 2 en bnr.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik luister ook geen radio, ben ik nu ook elite?
Ligt aan je inkomenquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik luister ook geen radio, ben ik nu ook elite?
Het Lagerhuis is terug. Vind ik uiterst vermakelijke radio.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
ik luister wel Radio, radio1 2 en bnr.
Ja dat hoorde laatst ja volgens mij. Is wel tofquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:48 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Het Lagerhuis is terug. Vind ik uiterst vermakelijke radio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |