versus corruptie en bloed dan neem ik aan?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
xenofoben en racisten gun weinig...
Geen wonder dat je het niet aan zag komenquote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:36 schreef kawotski het volgende:
[..]
Geen wonder dat je het niet aan zag komen
Nederland handelt al een hele tijd met Amerika, landen waarmee hij het goed kan vinden en geen probleem zijn blijft hij mee handelen. Echter producten die veel goedkoper gemaakt worden, wat bijna niet in Europa is meer in China etc. gaat hij onder de loop nemen.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, misschien "beter" voor Amerika, maar gaat het ook beter uitvallen voor ons hier in Europa?
Ik maak me daar wel zorgen over met Trump, die zover hij tot nu toe heeft laten weten de banden met Europa wat losser gaat laten, Poetin meer vrij spel gaat geven. Dat kan voor ons hier weleens erg ongunstig uit gaan vallen.
Dat irritante mens is mw Kaine.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:37 schreef OpslugtAfMorket het volgende:
Wat is dat voor overdreven klappende gnoom rechts?
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:41 schreef kawotski het volgende:
Tot nu toe een mooie speech van Clinton
Pepequote:Op woensdag 9 november 2016 17:42 schreef Morendo het volgende:
Wie is die grapjas die 'lock her up' roept?
Moeite waard om terug te kijken dus.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:44 schreef hpeopjes het volgende:
Het gejank van alle DWDDeugdebielen is werkelijk nog heftiger dan ik verwacht had! Dit is écht prachtig, écht genieten, een heerlijke dag.
En dan moet het heerlijk avondje NPO nog beginnenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:44 schreef hpeopjes het volgende:
Het gejank van alle DWDDeugdebielen is werkelijk nog heftiger dan ik verwacht had! Dit is écht prachtig, écht genieten, een heerlijke dag.
Dat waren achttien goed besteedde maanden ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:43 schreef kawotski het volgende:
Iemand Wassila Hachi nog in het publiek gespot?
Precies, wat heeeeerlijk is dit gewoonquote:Op woensdag 9 november 2016 17:44 schreef hpeopjes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |