Bij mij op de School met de Bijbel werd geen Sinterklaas gevierdquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, toen ik klein was, werden die dingen gewoon over het schoolplein heengeflikkerd. Beetje zand erop, ach..
Dat is nu lastiger
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij op de School met de Bijbel werd geen Sinterklaas gevierd
hel en verdoemenisquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Politie optreden vandaagquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Meende zonet te lezen, dat hij weer opgepakt is.
datquote:
Ik geloof dat we die wel hadden, verrassend genoeg. Maar was wel even schrikken toen ik op die school kwam na een verhuizing, dat men geen Sinterklaas vierde.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:49 schreef Tuned22 het volgende:
[..]kerstboom mocht ook niet zeker?
Onze advocaat zegt dat we mogen lopen. Volgensmij moet je altijd de instructies van oom agent opvolgen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef StephanL het volgende:
Stokken in de aanslagAnti-pieten demonstranten worden tegen gehouden
twitter:
Serieus, wij hadden wel Sinterklaas maar geen kerstman. misschien bang dat dequote:Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar. De kerstman hadden wij inderdaad ook niet. Kerst ging helemaal om het Jezusverhaal.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Serieus, wij hadden wel Sinterklaas maar geen kerstman. misschien bang dat de
De kerstman populairder zouden worden dan Jezus. Vanuit christelijk oogpunt wel logisch.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Afvoeren met de arrestantenbusquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef Tuned22 het volgende:
Wel gaaf dat die bussen tegengehouden zijn in Rotterdam
twitter:MarjanBoelsma twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 12:47:38De arrestantenbus. ....#ntocht https://t.co/ARcXFPQWmw reageer retweet
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:40 schreef StephanL het volgende:
Stokken in de aanslagAnti-pieten demonstranten worden tegen gehouden
twitter:
quote:Gaat regelmatig en vol overtuiging op te lange tenen staan.Meestal MLK maar soms Malcolm X.
Christelijke basisschool hier.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar. De kerstman hadden wij inderdaad ook niet. Kerst ging helemaal om het Jezusverhaal.
Straks op een veewagon.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Afvoeren met de arrestantenbusInladen maar!
twitter:MarjanBoelsma twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 12:47:38De arrestantenbus. ....#ntocht https://t.co/ARcXFPQWmw reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |