Het kan de kinderen echt geen zier schelen. Als ouder zeg je gewoon 'ja, zo zien ze er nu uit, alleen sinterklaas weet waarom' en je bent klaar.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Regenboogpieten is gewoon ongeloofwaardig.
Gewoon Pieten schminken van licht naar donker en vervolgens nog wat vegen aanbrengen. Dat past het beste bij het verhaal van de schoorstenen.
Je mag kinderen niet vet mestenquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:45 schreef iBenny het volgende:
Ik zie de Pieten trouwens nauwelijks met pepernoten strooien trouwens
Gewoon....Zoals het hoort..quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:46 schreef F1gamer het volgende:
Ik zie alleen maar zwarte pieten tot nu toe
Ja, toen ik klein was, werden die dingen gewoon over het schoolplein heengeflikkerd. Beetje zand erop, ach..quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:45 schreef iBenny het volgende:
Ik zie de Pieten trouwens nauwelijks met pepernoten strooien trouwens
Al die vaders boos kijken.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, toen ik klein was, werden die dingen gewoon over het schoolplein heengeflikkerd. Beetje zand erop, ach..
Dat is nu lastiger
Goed voor de weerstandquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, toen ik klein was, werden die dingen gewoon over het schoolplein heengeflikkerd. Beetje zand erop, ach..
Dat is nu lastiger
Deze is volgens mij vaker op tv gezien. Vind het allemaal geen probleem, maar Rasta mensen zijn ook tofquote:
Ik snap ook niet waarom alle smurfen een muts op hebben... zo zullen ze er wel gewoon uitzienquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:46 schreef mootie het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom elke Piet, met uitzondering van Dick van der Toorn, een afropruik heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |