Wat een huilies allemaal toch. Er gaat niets voor ze veranderen. Wat is dat voor slachtofferrol-drang.quote:
Dank uquote:
Ze kunnen Hillary in een dwangbuis, de pest en schoenmaatje 48, om de NAVO uitgeschopt te worden, krijgen.quote:Turkije feliciteert Donald Trump met zijn verkiezingsoverwinning, maar vraagt hem meteen om de geestelijke Fethullah Gülen uit te leveren.
Er zal inderdaad weinig veranderen. In de regering Trump komen natuurlijk allemaal oud-gediende nutjobs van de GOP. Carson, Gingrich, Giuliani en Christie. Niks 'de bezem erdoor heen' en 'tegen de gevestigde orde in'.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat een huilies allemaal toch. Er gaat niets voor ze veranderen. Wat is dat voor slachtofferrol-drang.
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:37 schreef Sylv3se het volgende:
Prima reactie van Rutte, felicitaties en hoopt op een goede samenwerking.
Dat waren ze al op het moment dat Trump en Clinton verkozen werden als presidentskandidaat.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:39 schreef Odaiba het volgende:
America is fucked and the American people are stupid.
Ja en?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:40 schreef warp995 het volgende:
[..]En een jaar geleden zei hij nog 'Ik kan me niet voorstellen dat ze deze man daar gaan kiezen'
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:41 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat waren ze al op het moment dat Trump en Clinton verkozen werden als presidentskandidaat.
Waarom?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:09 schreef Nielsch het volgende:
In denk dat vooral homo's last krijgen van Trump. Niet eens zozeer latino's en negerts.
The tears of unfathomable sadness are yummiequote:Op woensdag 9 november 2016 11:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat een huilies allemaal toch. Er gaat niets voor ze veranderen. Wat is dat voor slachtofferrol-drang.
Zou dat serieus een kans maken straks?quote:Turkije feliciteert Trump en ziet onder zijn leiding nieuwe relaties.
Relaties die goed kunnen beginnen door de uitlevering van Gülen
Radio 1 is wel aan het janken hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:50 schreef Frutsel het volgende:
Radio 1
[..]
Zou dat serieus een kans maken straks?
De opmars van de gutmensch is een halt toegeroepen, ook Merkel zal van het toneel verdwijnen, Zweden zal terugveroverd worden, Zwarte Piet zal blijvenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:51 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Zo kennen we de gutmenschen weer.
Wat een hysterie op facebook,twitter,forums etc..
^quote:Op woensdag 9 november 2016 11:51 schreef Dos37 het volgende:
En ook de gokmarkten hadden het massaal weer verkeerd net als bij Brexit. Meer van deze scenario's graag waarbij de odds worden bepaald op de onbetrouwbare peilingen
Help het je hopenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De opmars van de gutmensch is een halt toegeroepen, ook Merkel zal van het toneel verdwijnen, Zweden zal terugveroverd worden, Zwarte Piet zal blijven
Waarom die fascinatie voor mensen die moeten lachen om de overdreven reacties van huilebalken. Hebben ze jou iets misdaan?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom die fascinatie voor het verdriet van anderen? Hebben zij jou iets misdaan?
Nee, ik vraag me gewoon af waar de rancune vandaan komt.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom die fascinatie voor mensen die moeten lachen om de overdreven reacties van huilebalken. Hebben ze jou iets misdaan?
Dat is elk jaar hetzelfde liedje hoor. En het is meer comedy dan rancune.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me gewoon af waar de rancune vandaan komt.
Leedvermaak is het beste soort vermaak.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom die fascinatie voor het verdriet van anderen? Hebben zij jou iets misdaan?
Ik kan me aan de toon van de reacties niet aan de indruk onttrekken dat sommigen hier meer dan gezond is van "genieten", alsof ze jarenlang onderdrukt zijn door deze willekeurige mensen die toevallig een ander politiek ideaal hebben.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is elk jaar hetzelfde liedje hoor. En het is meer comedy dan rancune.
Mwoah, ik ben gewoon netjes opgevoed dus als iets wat mijn voorkeur heeft zou gebeuren voel ik niet zo de noodzaak om andere mensen daar met hun neus in te wrijven.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef DrDentz het volgende:
Andersom hadden al die feministen natuurlijk een dikke vinger gemaakt naar Trumpeteers
Ja nadat ie daarvoor had gezegd dat ie zich niet kon voorstellen dat iemand op Trump zou stemmenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:37 schreef Sylv3se het volgende:
Prima reactie van Rutte, felicitaties en hoopt op een goede samenwerking.
Ik kan dat wel. Misschien speelt er bij jou een zekere rancune mee?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan me aan de toon van de reacties niet aan de indruk onttrekken dat sommigen hier meer dan gezond is van "genieten", alsof ze jarenlang onderdrukt zijn door deze willekeurige mensen die toevallig een ander politiek ideaal hebben.
Ach, het is meer de verbazing dat mensen zich zo kunnen laten meeslepen door politiek dat zij er zelfs om moeten janken. Ik heb helemaal niks met dat soort types, dus dan is een beetje leedvermaak wel op zijn plaatsquote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan me aan de toon van de reacties niet aan de indruk onttrekken dat sommigen hier meer dan gezond is van "genieten", alsof ze jarenlang onderdrukt zijn door deze willekeurige mensen die toevallig een ander politiek ideaal hebben.
Is er al een topic met dit soort reacties?quote:
Nee, ik vind het een naar idee dat mensen elkaar naar het leven willen staan over een politieke voorkeur.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik kan dat wel. Misschien speelt er bij jou een zekere rancune mee?
Goed idee, is er nog niet vgm.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:10 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Is er al een topic met dit soort reacties?
WTF reallyquote:Op woensdag 9 november 2016 12:11 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Goed idee, is er nog niet vgm.
Dan mag die van Kim Feenstra er ook bij, die vergelijkt de winst van Trump met 11 september
En iedere keer is het 'rechts' dat wint.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:11 schreef Loekie1 het volgende:
Dat de peilingen ernaast zaten geeft aan dat mensen niet durven te zeggen wat ze in het stemhokje gaan doen. Dat was met de Brexit ook al zo.
Of die peilingen zijn gewoon niet goed.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:11 schreef Loekie1 het volgende:
Dat de peilingen ernaast zaten geeft aan dat mensen niet durven te zeggen wat ze in het stemhokje gaan doen. Dat was met de Brexit ook al zo.
Ach, alleen door mensen die er niet toe doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je wordt als direct en massaal als ridicuul en mensonwaardig neergezet als je er voor uit komt dat je rechts bent.
Ik merk dat helemaal niet zo, volgens mij kun je dat prima zeggen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:13 schreef Red_85 het volgende:
Je wordt als direct en massaal als ridicuul en mensonwaardig neergezet als je er voor uit komt dat je rechts bent.
Je kan hier in Nederland nog net zeggen dat Hilary ook niet geweldig is maar meer wordt niet getolereerd. Dat zal in Amerika ook wel zo zijn. Een normale discussie is niet te voeren bij de koffietafel. Bijv. aanvoeren dat mensen bang zijn voor terrorisme etc en dat ze een sterke leider willen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik merk dat helemaal niet zo, volgens mij kun je dat prima zeggen.
Een beetje het argument dat "je dingen niet zou mogen zeggen" terwijl iedereen ze ondertussen gewoon zegt.
Deze bedoel je?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jup. Zie Twitter. Ik weet niet hoe ik dat hier kan posten helaas
twitter:kimfeenstra twitterde op woensdag 09-11-2016 om 10:18:09...... https://t.co/ahQtbLd3AH reageer retweet
Ja, dank je!quote:Op woensdag 9 november 2016 12:18 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Deze bedoel je?[ afbeelding ]twitter:kimfeenstra twitterde op woensdag 09-11-2016 om 10:18:09...... https://t.co/ahQtbLd3AH reageer retweet
Goed artikel. Hartelijk dank voor de linkquote:Op woensdag 9 november 2016 12:07 schreef wolkentoetje het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)o-gek-nog-niet.dhtml
Die 'bepaalde mening' wordt dominant gemaakt door de media die hysterisch schreeuwt dat iedereen die het niet met ze eens is een racist is.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:11 schreef Loekie1 het volgende:
Dat de peilingen ernaast zaten geeft aan dat mensen niet durven te zeggen wat ze in het stemhokje gaan doen omdat een bepaalde mening dominant is. Dat was met de Brexit ook al zo.
Extra zuurquote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef MichaelScott het volgende:
Ben vooral benieuwd hoe zuur DWDD vanavond zal zijn.
Wie houdt jou tegen dan om dat te zeggen? Is er dan censuur? Worden jouw reacties verwijderd? Als je het op je werk zegt, word je dan ontslagen?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Je kan hier in Nederland nog net zeggen dat Hilary ook niet geweldig is maar meer wordt niet getolereerd. Dat zal in Amerika ook wel zo zijn.
Nee maar je voelt dat het niet kan, je wilt niet de hele club over je heen krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wie houdt jou tegen dan om dat te zeggen? Is er dan censuur? Worden jouw reacties verwijderd? Als je het op je werk zegt, word je dan ontslagen?
Het valt allemaal wel mee met de politiek correcte onderdrukking. Die leeft vooral in de hoofden van mensen die denken dingen niet te mogen zeggen. Je kunt gewoon elke mening kwijt, en je krijgt voor bijna elke mening ook voldoende bijval, als je maar met een goede onderbouwing komt.
Je voelt je niet prettig dat niet iedereen het met je eens zal zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:20 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Nee maar je voelt dat het niet kan, je wilt niet de hele club over je heen krijgen.
Precies. Maar gelukkig blijken veel mensen nog wel over gezond verstand te beschikken om hun eigen keuzes te maken. En zich niet te laten leiden door dat linkse gezwets.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die 'bepaalde mening' wordt dominant gemaakt door de media die hysterisch schreeuwt dat iedereen die het niet met ze eens is een racist is.
Set fire to the rain! Revolutie is begonnen, net als die van Karskens denk ikquote:Anti Trump protesters set fire in California
Protests against Donald Trump broke out in California's Bay Area late on Tuesday after the Republican candidate won the U.S. presidential election, a Reuters witness and local media reported.
Demonstrators set fire to a likeness of Trump, smashed store front windows and set garbage and tires on fire in downtown Oakland, across the bay from San Francisco. A few miles away, University of California, Berkeley students protested on campus.
A demonstration also unfolded at the University of California, Davis where students blocked streets as they marched and chanted anti-Trump slogans and "You are not America, we are America," according to Twitter posts.
Genieten!!quote:Op woensdag 9 november 2016 12:20 schreef H0D3NPYL het volgende:
DWDD ga ik voor de verandering eens kijken
Tja lastig democratiequote:Op woensdag 9 november 2016 12:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Set fire to the rain! Revolutie is begonnen, net als die van Karskens denk ik
twitter:DeSpeld twitterde op woensdag 09-11-2016 om 11:30:18Kiezersbedrog: Trump-aanhangers woedend over verzoenende speech - 'Op deze man heb ik niet gestemd'… https://t.co/2YfoUbTMgH reageer retweet
Klopt, maar de zoute tranen van de verliezers zin verrukkelijk. Zeker de reacties van BN'ers.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat maak je jezelf wijs want echt veel uitmaken doet t niet.
Die kun je sowieso al uitlachen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Klopt, maar de zoute tranen van de verliezers zin verrukkelijk. Zeker de reacties van BN'ers.
Op zich heel gewoon.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:28 schreef Sylv3se het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op woensdag 09-11-2016 om 11:30:18Kiezersbedrog: Trump-aanhangers woedend over verzoenende speech - 'Op deze man heb ik niet gestemd'… https://t.co/2YfoUbTMgH reageer retweet
Aldus Jack Morton.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:28 schreef Sylv3se het volgende:
Mooi? Eerst maar eens zien of Trump zijn beloftes na gaat komen. Zijn verzoenende woorden beloven niet veel goeds.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:46 schreef La_Moustache het volgende:
Ook mooi dat in Amerika dus ook bijna niemand ene fuck geeft om al die aandachtzoekende beroemdheden die vuistdiep in de aars in Hillary zaten. Lady Gaga was al aan het protesteren bij de Trump Tower, jankwijf.
Die "beloftes" was gewoon aandachtstrekkerij om de macht te grijpen (en zo de wereld te redden van Hillary)quote:Op woensdag 9 november 2016 12:49 schreef Megumi het volgende:
[..]
Mooi? Eerst maar eens zien of Trump zijn beloftes na gaat komen. Zijn verzoenende woorden beloven niet veel goeds.
Om eerlijk te zijn moet ik geen van beide.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die "beloftes" was gewoon aandachtstrekkerij om de macht te grijpen (en zo de wereld te redden van Hillary)
Die gaat hij ook niet nakomen. Hillary gaat hij echt geen tijd meer aan verspillen en die muur gaat er never nooit komen. Maar doet niks af aan het feit dat ik het wel mooi vindt dat al die beroemdheden gewoon genegeerd zijn. Die zijn altijd uit op eigen gewin zoals aandacht.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:49 schreef Megumi het volgende:
[..]
Mooi? Eerst maar eens zien of Trump zijn beloftes na gaat komen. Zijn verzoenende woorden beloven niet veel goeds.
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:51 schreef matigeuser het volgende:
Hier een geinig artikel over de huilerds. Spijker op zijn kop.
http://dekritischenood.nl(...)llennials-verliezen/
Dat zijn politici ook. Dus dat past prima bij elkaar denk ik zo.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:54 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Die gaat hij ook niet nakomen. Hillary gaat hij echt geen tijd meer aan verspillen en die muur gaat er never nooit komen. Maar doet niks af aan het feit dat ik het wel mooi vindt dat al die beroemdheden gewoon genegeerd zijn. Die zijn altijd uit op eigen gewin.
Prima blog, kan ik me ook behoorlijk in vindenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:51 schreef matigeuser het volgende:
Hier een geinig artikel over de huilerds. Spijker op zijn kop.
http://dekritischenood.nl(...)llennials-verliezen/
Het zou een open deurartikel zijn ware het niet dat die deur om merkwaardige redenen nog dicht was.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:18 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Goed artikel. Hartelijk dank voor de link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |