De opmars van de gutmensch is een halt toegeroepen, ook Merkel zal van het toneel verdwijnen, Zweden zal terugveroverd worden, Zwarte Piet zal blijvenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:51 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Zo kennen we de gutmenschen weer.
Wat een hysterie op facebook,twitter,forums etc..
^quote:Op woensdag 9 november 2016 11:51 schreef Dos37 het volgende:
En ook de gokmarkten hadden het massaal weer verkeerd net als bij Brexit. Meer van deze scenario's graag waarbij de odds worden bepaald op de onbetrouwbare peilingen
Help het je hopenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De opmars van de gutmensch is een halt toegeroepen, ook Merkel zal van het toneel verdwijnen, Zweden zal terugveroverd worden, Zwarte Piet zal blijven
Waarom die fascinatie voor mensen die moeten lachen om de overdreven reacties van huilebalken. Hebben ze jou iets misdaan?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom die fascinatie voor het verdriet van anderen? Hebben zij jou iets misdaan?
Nee, ik vraag me gewoon af waar de rancune vandaan komt.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Waarom die fascinatie voor mensen die moeten lachen om de overdreven reacties van huilebalken. Hebben ze jou iets misdaan?
Dat is elk jaar hetzelfde liedje hoor. En het is meer comedy dan rancune.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me gewoon af waar de rancune vandaan komt.
Leedvermaak is het beste soort vermaak.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom die fascinatie voor het verdriet van anderen? Hebben zij jou iets misdaan?
Ik kan me aan de toon van de reacties niet aan de indruk onttrekken dat sommigen hier meer dan gezond is van "genieten", alsof ze jarenlang onderdrukt zijn door deze willekeurige mensen die toevallig een ander politiek ideaal hebben.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is elk jaar hetzelfde liedje hoor. En het is meer comedy dan rancune.
Mwoah, ik ben gewoon netjes opgevoed dus als iets wat mijn voorkeur heeft zou gebeuren voel ik niet zo de noodzaak om andere mensen daar met hun neus in te wrijven.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef DrDentz het volgende:
Andersom hadden al die feministen natuurlijk een dikke vinger gemaakt naar Trumpeteers
Ja nadat ie daarvoor had gezegd dat ie zich niet kon voorstellen dat iemand op Trump zou stemmenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:37 schreef Sylv3se het volgende:
Prima reactie van Rutte, felicitaties en hoopt op een goede samenwerking.
Ik kan dat wel. Misschien speelt er bij jou een zekere rancune mee?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan me aan de toon van de reacties niet aan de indruk onttrekken dat sommigen hier meer dan gezond is van "genieten", alsof ze jarenlang onderdrukt zijn door deze willekeurige mensen die toevallig een ander politiek ideaal hebben.
Ach, het is meer de verbazing dat mensen zich zo kunnen laten meeslepen door politiek dat zij er zelfs om moeten janken. Ik heb helemaal niks met dat soort types, dus dan is een beetje leedvermaak wel op zijn plaatsquote:Op woensdag 9 november 2016 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan me aan de toon van de reacties niet aan de indruk onttrekken dat sommigen hier meer dan gezond is van "genieten", alsof ze jarenlang onderdrukt zijn door deze willekeurige mensen die toevallig een ander politiek ideaal hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |