Grab them by the pussyquote:Op woensdag 9 november 2016 13:44 schreef TheJanitor het volgende:
Zoveel huilievrouwen op mijn facebook die doen alsof het het einde van de wereld is.
Dat merken we.quote:
Wat voor trieste redenering is dit. Man man man.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bewijs maar dat het niet zo is. Ik draai hem om. Kom je ook niet mee.
Al die mevrouwtjes nemen dit ook veel te serieus en persoonlijk. Doe eens een beetje luchtig ofzo.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:58 schreef YazooW het volgende:
http://www.telegraaf.nl/vrouw/26986802/___Ik_ben_in_shock___.html
Video skippen naar 01:30. Geweldig om te zien
pfff moeilijk wijf.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:58 schreef YazooW het volgende:
http://www.telegraaf.nl/vrouw/26986802/___Ik_ben_in_shock___.html
Video skippen naar 01:30. Geweldig om te zien
Gutmensch is geëxcommuniceerd.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Leeft Gutmensch eigenlijk nog?
Ja, die peilingen kloppen vrijwel nooit. Ook in Nederland. Voor de verkiezingen gaat het altijd om bepaalde partijen die dan meestal dicht bij elkaar zitten om te proberen het stemgedrag van mensen te beïnvloeden in de hoop dat ze strategisch gaan stemmen. Helaas trappen nog veel mensen daarin.quote:
Een ban? Nee toch?quote:
Soms wat meer, soms wat minder.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de hele dag de tijd.
Vroeg me ook al af waar EchovanBelgie is.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een ban? Nee toch?
Daar kunnen we nu dus niet 4 jaar lang van genieten? Samen met otto?
The betting odds voor Hillary waren net voor de eerste uitslagen nog 1.14.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:05 schreef Rattataki het volgende:
[..]
Ja, die peilingen kloppen vrijwel nooit. Ook in Nederland. Voor de verkiezingen gaat het altijd om bepaalde partijen die dan meestal dicht bij elkaar zitten om te proberen het stemgedrag van mensen te beïnvloeden in de hoop dat ze strategisch gaan stemmen. Helaas trappen nog veel mensen daarin.
Oh nee hoor, ik zal hier de rest van de week nog van genieten. Dit is geen bonbon, het is een hele fucking chocoladefondue met slagroom!quote:Op woensdag 9 november 2016 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
De rancune spat er trouwens wel af bij de Trump-supporters. Dat is ook een beetje treurig.
"Ja, ik wil alleen maar dat hij wint omdat mensen die ik haat dan gaan huilen." Dat lolletje is morgen ook weer voorbij, en dan?
Hoor net op CNN dat ze om 15:30 uur (onze tijd) gaat speechen.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is zo stil aan de Clinton zijde dat als je goed luistert je de email verwijderd hoort worden
Dat zal wel over de uitslag van een bepaalde staat zijn gegaan, gezien het tijdstip van posten.quote:
Die man zegt dat Trump waarschijnlijk wordt afgezet. Kan dat?quote:Op woensdag 9 november 2016 14:11 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
https://www.facebook.com/AT5NL/videos/10155418609254606/
Deze is wel grappig (vind ik).
Die kans is net zo groot als dat Hillary de gevangenis in moet.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die man zegt dat Trump waarschijnlijk wordt afgezet. Kan dat?
Vreemd, heel vreemd systeem.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:11 schreef Nia het volgende:
Laatste nieuws is dat Clinton in absolute termen meer kiezers achter zich heeft gekregen dan Trump. Clinton heeft volgens de laatste tellingen 47,6 procent van de stemmen, tegen 47,5 procent voor Trump. Ruim 90 procent van de stemmen is inmiddels geteld.
Maar wanneer kan een president afgezet worden dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 14:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die kans is net zo groot als dat Hillary de gevangenis in moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |