Was denk ik ook de goedkoopste keuze.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beetje terecht wel, al zou ik zelf ook voor emirates kiezen.
Laat dat ding dan ook niet naar Australië komenquote:Op woensdag 9 november 2016 08:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als het waar is dat hij 5x moet stoppen mwah. Maar ik dacht dat KLM in twee delen vloog.
Thxquote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 08:09 schreef Scrummie het volgende:
NU break pushmelding: Clinton geeft niet op
Die fokker kan maar 3000 km vliegen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als het waar is dat hij 5x moet stoppen mwah. Maar ik dacht dat KLM in twee delen vloog.
nee, ze wil niet haar laatste speech nu al geven.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
Clinton is gebroken. Geen toespraak. Ligt waarschijnlijk aan de zuurstof en hartbewaking.
wat een afgang, laat jezelf op z'n minst zienquote:Op woensdag 9 november 2016 08:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
Clinton is gebroken. Geen toespraak. Ligt waarschijnlijk aan de zuurstof en hartbewaking.
Ja die kerel gaf net een toespraak dat de mensen naar huis moesten gaan, morgenvroeg zou er meer bekend zijn (onze middag tijd) en ze geven niet op bla bla. Klonk als; Election is rigged, we gaan recounten etc.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:09 schreef Scrummie het volgende:
NU break pushmelding: Clinton geeft niet op
Ja, net als Brexit.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Thx
Free money, zei het weer toch
Genot genot.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja die kerel gaf net een toespraak dat de mensen naar huis moesten gaan, morgenvroeg zou er meer bekend zijn (onze middag tijd) en ze geven niet op bla bla. Klonk als; Election is rigged, we gaan recounten etc.
Podesta kan die mensen beter een mailtje sturen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja die kerel gaf net een toespraak dat de mensen naar huis moesten gaan, morgenvroeg zou er meer bekend zijn (onze middag tijd) en ze geven niet op bla bla. Klonk als; Election is rigged, we gaan recounten etc.
Gewoon een Amber Alert: HAVE YOU SEEN THIS WOMAN?!quote:Op woensdag 9 november 2016 08:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Podesta kan die mensen beter een mailtje sturen.
Nee, ging over het referendum.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Maar, wat nou als de brexit afgeketst wordt? Wordt dat geld dan teruggehaald?
Aah kijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, ging over het referendum.
Natuurlijk. Blaffende honden bijten niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:12 schreef napoleonfour het volgende:
Toch denk ik dat Trump liberaler is dan wij denken.
Hij is liberaler dan Inso.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:12 schreef napoleonfour het volgende:
Alleen al dat de relaties met Rusland niet erger gaan worden doet mij deugdquote:Op woensdag 9 november 2016 08:12 schreef napoleonfour het volgende:
zo moeilijk is dat dan ook niet.quote:
wat kijk je?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:15 schreef opperkleurder het volgende:
Hoe lang blijft die dikke vrouw nog zingen denken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |