Najah, die dachten dat het al binnen was natuurlijk.quote:
dat ding kan niet nonstop naar AMSquote:Op woensdag 9 november 2016 08:03 schreef napoleonfour het volgende:
wacht, ons koninklijk paar heeft een eigen vliegtuig, welke al in Australie staat, om vervolgens te gaan vliegen met Emirates?
Tussenstopje ergens joh.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ding kan niet nonstop naar AMS
Het vliegtuig is van een type dat het 5 tussenstops nodig heeft om naar Australië te gaan. Dat vonden ze te veel van het goede qua reistijd. Piloten zijn nu boos dat ze niet met KLM zijn gegaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:03 schreef napoleonfour het volgende:
wacht, ons koninklijk paar heeft een eigen vliegtuig, welke al in Australie staat, om vervolgens te gaan vliegen met Emirates?
Gewoon buiten stemstation:quote:Op woensdag 9 november 2016 08:04 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
hoe ze aan deze gegevens komen, god mag het weten.
Beetje terecht wel, al zou ik zelf ook voor emirates kiezen.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het vliegtuig is van een type dat het 5 tussenstops nodig heeft om naar Australië te gaan. Dat vonden ze te veel van het goede qua reistijd. Piloten zijn nu boos dat ze niet met KLM zijn gegaan.
Als het waar is dat hij 5x moet stoppen mwah. Maar ik dacht dat KLM in twee delen vloog.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik bedenk me net dat emirates ook niet nonstop gaat
zit wat inquote:Op woensdag 9 november 2016 08:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het vliegtuig is van een type dat het 5 tussenstops nodig heeft om naar Australië te gaan. Dat vonden ze te veel van het goede qua reistijd. Piloten zijn nu boos dat ze niet met KLM zijn gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |