Pijnlijk hoe je er onderuit probeert te komen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb van meet af aan gezegd dat ze allebei lood om oud ijzer zijn.
Dus ik snap je punt niet zo
Is niet zo 1 op 1 dit keer. Velen uit de Republikeinse partij steunen Trump niet. Zullen wellicht uit stil protest niet als vanzelfsprekend alles van hem door het huis jagen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo door het establishment? Alles is Republikeins. Al zijn wetten gaan easy doorgang vinden.
als hij feyenoorder was ging hij nu choken.quote:
Ik ga hier geeneens op in. Zoek eens op voor de gein hoe vaak ik lood & oud ijzer heb gebruikt omtrent deze 2 kandidaten.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pijnlijk hoe je er onderuit probeert te komen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is niet zo 1 op 1 dit keer. Velen uit de Republikeinse partij steunen Trump niet. Zullen wellicht uit stil protest niet als vanzelfsprekend alles van hem door het huis jagen.
Maar op veel tegenstand hoeft hij ook niet te rekenen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is niet zo 1 op 1 dit keer. Velen uit de Republikeinse partij steunen Trump niet. Zullen wellicht uit stil protest niet als vanzelfsprekend alles van hem door het huis jagen.
Trump zou geen schijn van kans maken. Mensen die dachten dat trump zou winnen voerden een act op.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga hier geeneens op in. Zoek eens op voor de gein hoe vaak ik lood & oud ijzer heb gebruikt omtrent deze 2 kandidaten.
denk het ook niet al heb ik geen idee wat hij van plan is, Obamacare zal wel de kast in gaanquote:Op woensdag 9 november 2016 07:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar op veel tegenstand hoeft hij ook niet te rekenen.
Oh daar ben ik niet verbaasd over. We praten over het land dat George W. een 2e termijn gaf.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net zoals een hele hoop mensen niet op hem zouden stemmen?
k had het niet meer verwacht.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Trump zou geen schijn van kans maken. Mensen die dachten dat trump zou winnen voerden een act op.
En terecht dat laatste.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het ook niet al heb ik geen idee wat hij van plan is, Obamacare zal wel de kast in gaan
Ik had ook niet gedacht dat hij zou winnen maar wel dat het close zou worden, maar dat is het ook niet eensquote:Op woensdag 9 november 2016 07:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Trump zou geen schijn van kans maken. Mensen die dachten dat trump zou winnen voerden een act op.
Terwijl dit de beste optie is voor europa. Eindelijk rust met Rusland en het MO.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef opperkleurder het volgende:
Servaes van de pvda spreekt over een horrorscenario. Ten broeke baart het grote zorgen.
Zat er echt aan te komen hoor als je door de mediaberichten heen prikt.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
k had het niet meer verwacht.
[..]
En terecht dat laatste.
alleen daarom is het al leukquote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef opperkleurder het volgende:
Servaes van de pvda spreekt over een horrorscenario. Ten broeke baart het grote zorgen.
MO? Lijkt me nietquote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terwijl dit de beste optie is voor europa. Eindelijk rust met Rusland en het MO.
Buitenlands beleid is een zege voor de wereld ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terwijl dit de beste optie is voor europa. Eindelijk rust met Rusland en het MO.
Dat had ik ook niet gedacht.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel bestaat de PVDA straks niet meer. Wat denk je dat dit straks in Nederland kan doen? Heel veel mensen in de VS zeiden dus dat ze niet gingen stemmen of dat ze in ieder geval niet op Trump gingen stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:45 schreef opperkleurder het volgende:
Yep. Alleen voor het lang Amerika zal Trump een ramp zijn. Maar dat is onze zorg niet. Alle Yanks weg uit alle brandhaarden in de wereldquote:Op woensdag 9 november 2016 07:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Buitenlands beleid is een zege voor de wereld ja.
Wilders wordt groot, maar geen premier.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel bestaat de PVDA straks niet meer. Wat denk je dat dit straks in Nederland kan doen? Heel veel mensen in de VS zeiden dus dat ze niet gingen stemmen of dat ze in ieder geval niet op Trump gingen stemmen.
Maar Amerika heeft gesproken. Wat men tegen vrienden op social media of in de camera zegt te gaan doen staat haaks op datgene wat er in het stemhokje gebeurt.
#GEERTGOD #WILDERS4PRESIDENT
Het kan zomaar.
Wij Geertje, Brexitje.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:49 schreef DonRaja het volgende:
Nu Frankrijk Sarkozy nog terug en in Italië ome Berlus. Dan wordt het nog leuk om naar politiek te kijken met de fantastic 4: Poetin, Trump, Sarkozy, Berlusconi.
Unibet oidquote:
nee zeker niet, ze hadden al die dictators moeten laten zitten maar nu je handen er vanaf trekken kan ook nietquote:Op woensdag 9 november 2016 07:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen grotere onrust. Of wil je zeggen dat het ingrijpen in o.a. Syrië goed is geweest?
Melkwegfeestje is ook al afgelopenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:51 schreef napoleonfour het volgende:
Bij het feestje bij Clinton staan de schermen uit
Hebben die een feestje?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:51 schreef napoleonfour het volgende:
Bij het feestje bij Clinton staan de schermen uit
Nee, die had ook al gezegd tegen TTIP te zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of dat het wel gered had met Clinton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |