51% kans volgens nytimesquote:Op woensdag 9 november 2016 03:37 schreef Jimbo het volgende:
gvd trump begint gewoon kans te maken
#youcantstumpthetrump #maga
54quote:
Het ging hier in delen over 'Trump loopt in op de peilingen' er al over...en heb deel 4 maar overgeswitched naar zoietsquote:Op woensdag 9 november 2016 03:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Had dat begin van de avond geopend was ik hier heen gegaan.
Werd al beschimpt en beledigd in dat topic in POL namelijk.
Die personen zijn daar nu niet meer gelukkig, dus zit al weer uren daar.
(Overigens gaat met dat beschimpen en beledigen wel wat verkeerd op FOK! momenteel hoor).
ghehehequote:Op woensdag 9 november 2016 03:39 schreef Physsic het volgende:
Die arme Frutsel kan nog steeds niet gaan slapen.
quote:Op woensdag 9 november 2016 03:39 schreef Jimbo het volgende:
ik denk dat het niet uitmaakt wie er wint. binnen een jaar zijn ze geliquideerd
O, dat topic idd, ja, ik dacht al hoe kan ineens topic 4 in mijn pg staan. ja, nou ja, ga nog even door in POL, de hyena's (zoals Bram_van_Loon het terecht noemde) zijn er niet meer.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het ging hier in delen over 'Trump loopt in op de peilingen' er al over...en heb deel 4 maar overgeswitched naar zoiets
#sensatiequote:
uraniumwerend pakkie is misschien ook wel handigquote:Op woensdag 9 november 2016 03:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
#sensatie
Ik pak de popcorn vast, haal jij twee grote cola ?
nee johquote:Op woensdag 9 november 2016 03:42 schreef aleco99 het volgende:
[..]
uraniumwerend pakkie is misschien ook wel handig
XDquote:Op woensdag 9 november 2016 03:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee joh
die bouwt een muur en je hoort er nooit meer iets van![]()
spanning en sensatie!quote:Op woensdag 9 november 2016 03:45 schreef aleco99 het volgende:
[..]
XD
fack, wat is dit spannend. En ik woon er niet eens
hoe je daar nou blij van kan worden..quote:Op woensdag 9 november 2016 03:46 schreef Jimbo het volgende:
degene die cali pakt die wint dit gewoon.
schijnt dat ohio al 60 jaar de winnaar ook voorspelt , en dr was een ander stukje land die nog nooit er naast heeft gezeten en nu ook al in het trump kamp zat.
ik zie liever trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 03:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe je daar nou blij van kan worden..
beide zijn niet echt geweldige keuzes, maar dan liever iemand met nog een beetje ervaring..
Ben ik met je eens, maar er zit ergens een stem in mn hoofd die benieuwd is hoe slecht Trump het kan gaan doen .quote:Op woensdag 9 november 2016 03:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe je daar nou blij van kan worden..
beide zijn niet echt geweldige keuzes, maar dan liever iemand met nog een beetje ervaring..
dit ook vooral, het kan ķf helemaal goed komen en trump is de baas die alles fixt.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:48 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar er zit ergens een stem in mn hoofd die benieuwd is hoe slecht Trump het kan gaan doen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |