SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Euribob op 08-11-2016 23:57:29 ]Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:51 schreef Monopoly het volgende:
Mocht je je vervelen:
http://www.jetpunk.com/quizzes/how-many-states-can-you-name.php
Een spelletje om alle staten op te noemen die je kent. Alleen maar typen en soms kan je een spelfoutje maken, dan pakt ie hem alsnog.
Tof! Doe ik ook altijd, mooi ritme.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon van links naar rechts gegaan
Omdat het daar (nog) een definiërende factor is.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:53 schreef 6star6lord6 het volgende:
Waarom kijken Amerikanen zo naar ras?
Meer.... of minder?quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik zie nooit polls over kleur in NL.
Vol op Clinton.quote:
Dan zou ik die 1000 euro maar snel spenderen voordat die 1000 euro maar 1 euro waard is door inflatiequote:
4 jaar lang lachen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Vol op Clinton.
Wint ze = geld
verliest ze = geld weg, maar wel nog een week lachen op TV
Hehe.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:56 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Vol op Clinton.
Wint ze = geld
verliest ze = geld weg, maar wel nog een week lachen op TV
quote:
Heb je hier serieus nog nooit over nagedacht? Wie denk je dat Mark Rutte overneemt als hij plotseling komt te overlijden? Onze vice-premier natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
Stel Hillary wint en overlijd volgend jaar ofzo, wie neemt het dan over? Trump of opnieuw verkiezingen? Hoe werkt dat in het land van de viesdikke mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |