Ik heb de zon nauwelijks gezien, in Zeeland.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag was prima, op de regenachtige ochtend na.
Linkje? Bij voorkeur een linkje waar ik neit de afgrijselijke layout hoef te ontcijferen.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Een topic over storm op weerwoord. 2 post over de daadwerkelijke storm en direct weer gezever over setting en wintergodsamme man.
https://www.weerwoord.be/(...)=2236057&tid=2236057quote:Op woensdag 16 november 2016 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Linkje? Bij voorkeur een linkje waar ik neit de afgrijselijke layout hoef te ontcijferen.
Dat is één postquote:Op woensdag 16 november 2016 21:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
https://www.weerwoord.be/(...)=2236057&tid=2236057
JA HOE DANquote:
Ja ik zie het, maar hoe link ik die crap danquote:
Is het überhaupt wel mogelijk om meerdere posts tegelijk te zien?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja ik zie het, maar hoe link ik die crap danwat een baggersite. control f GFS 12z geeft storm op de Noordzee zondag
Wowww, echt een mooi plaatjequote:Op woensdag 16 november 2016 21:27 schreef INViCTuS het volgende:
Tijdens "supermaan" genomen op de vers gevallen sneeuw in de Zwitserse Alpen. Plaatje, hoor...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 november 2016 21:27 schreef INViCTuS het volgende:
Tijdens "supermaan" genomen op de vers gevallen sneeuw in de Zwitserse Alpen. Plaatje, hoor...
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op woensdag 16 november 2016 21:27 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenplaatjequote:Op woensdag 16 november 2016 21:27 schreef INViCTuS het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Kun je ook iets minder catastrofaal denken?quote:Op donderdag 17 november 2016 11:52 schreef Frutsel het volgende:
Dat de dijken maar mogen breken dan
Okay Meneer Worteltjestaartquote:Op donderdag 17 november 2016 12:02 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
[..]
Kun je ook iets minder catastrofaal denken?
Lijkt GeenStijl wel.
Ik waai weg hier. Zit hier in de auto op iemand te wachten. Af en toe stevige windvlagen.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:28 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
and we have YELLOWWWWWWwwww
twitter:Kachelmannwettr twitterde op donderdag 17-11-2016 om 16:30:11Heute Abend in den Niederlanden Schauer und Gewitter möglich, vereinzelte Tornados nicht ausgeschlossen: https://t.co/ygs9tjpLwh #wetter /TS reageer retweet
Nederlanders zijn echt tering tyfus slechte schaperige gierige teringmongolen in de autoquote:Op donderdag 17 november 2016 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het regent weer een beetje en meteen half Nederland staat in de file
+100quote:Op donderdag 17 november 2016 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nederlanders zijn echt tering tyfus slechte schaperige gierige teringmongolen in de auto
Je bent in de meest saaie provincie gaan wonen en durft te klagen?quote:Op donderdag 17 november 2016 18:41 schreef Rabieluh het volgende:
Gaat alle pret zeeland nou gewoon missen? Wat zijn dit voor fratsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |