?quote:
Zou je hier alsjeblieft geen buitenlands weer willen posten? Dat heeft nadelige gevolgen voor de autistische trekjes van sommige users. Bij voorbaat dank.quote:
mag natuurlijk maar ik begreep de connectie gewoon niet zo goedquote:Op zondag 13 november 2016 10:05 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Laat mij ook een keer met mooi buitenlands weer patsen
Yes! In het prachtige Barcelonaquote:Op zondag 13 november 2016 10:13 schreef Dven het volgende:
[..]
mag natuurlijk maar ik begreep de connectie gewoon niet zo goedJij zit daar nu of?
Dat motiveerde niet om straks het vliegtuig in te stappenquote:Op maandag 14 november 2016 10:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo damn, het is gewoon waterkoud!
*herfstperiodequote:Op maandag 14 november 2016 15:47 schreef Blik het volgende:
Ik ga vanavond naar Helsinki, vorige week was het weerbericht nog -2 met sneeuw. Maar nu valt vannacht de dooi in en gaat het regenen morgen
Al de 5de keer dat ik in de winterperiode naar Helsinki ga, en de 5de keer dat het niet eens vriest. Alsof ik standaard warmte meeneem ofzo
Ik zie er niks van.quote:Op maandag 14 november 2016 21:29 schreef Igen het volgende:
Gaaf die supermaan. Eergisteren 's nachts had ik al het idee dat het wel erg licht buiten was. Je merkt het echt!
P.s. hierTM de afgelopen twee dagen strakblauwe lucht en dikke nachtvorst![]()
Winters weer in de herfst maakt het niet meer of minder de herfstperiode.quote:Op maandag 14 november 2016 23:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Gewoon winter als je naar de afgelopen 2 weken kijkt. Veel sneeuw en vorst al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |