Stond je serieus op 4 sites ingeschreven?quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Uitgeschreven van Paiq, OKC, RP en Lexa. Het werkt niet voor me.
Nu gewoon genieten van andere dateverhalen
Gratis accounts. Sommige echt van jaren geleden al.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stond je serieus op 4 sites ingeschreven?
Ga je nu gewoon vrouwen in het openbaar aanspreken?
Omdat soms tikkie onzeker. Zoals iedereen. Het is meer een brainfart eigenlijk.quote:
Ik sta ook op meerdere dingen hoor: Happn, Tinder, OKC, Knuz, Badoo, Paiq.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stond je serieus op 4 sites ingeschreven?
Ga je nu gewoon vrouwen in het openbaar aanspreken?
waarom zou je daar niet naarmate je elkaar meer spreekt langzaamaan achter kunnen komen?quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik sta ook op meerdere dingen hoor: Happn, Tinder, OKC, Knuz, Badoo, Paiq.
Kansen spreiden.
Net overigens te horen gekregen na 2 weken chatten op paiq dat een date er niet in zit want ik ben haar type niet...Tja, en dat weet je nu pas?
Laatste dagen trouwens geen matches meer op tinder..
Dat soort sites zijn niks voor mij, dus 1 site of 5 sites zal voor mij geen verschil maken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik sta ook op meerdere dingen hoor: Happn, Tinder, OKC, Knuz, Badoo, Paiq.
Kansen spreiden.
Net overigens te horen gekregen na 2 weken chatten op paiq dat een date er niet in zit want ik ben haar type niet...Tja, en dat weet je nu pas?
Laatste dagen trouwens geen matches meer op tinder..
Jij hebt toch al een relatie?quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat soort sites zijn niks voor mij, dus 1 site of 5 sites zal voor mij geen verschil maken.
Heb gewoon weinig te zoeken in een vleeskeuring.
Huh? Geen Lokje meer? Of was het meer als voorbeeld.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat soort sites zijn niks voor mij, dus 1 site of 5 sites zal voor mij geen verschil maken.
Heb gewoon weinig te zoeken in een vleeskeuring.
Wat werkt er niet? Je hebt wel succesvolle dates gehad toch?quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Jawel.quote:
Een voorbeeld.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huh? Geen Lokje meer? Of was het meer als voorbeeld.
eten?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:14 schreef Droopie het volgende:
Paiq..man man.
Misschien lag het aan mijn interesses, maar onder de 100 kg ben ik niet gematched..
Dank.quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een internetdating-maagd.
Je zou als eerste de meer standaard datingsites/apps kunnen proberen, Tinder, Paiq, OkCupid. Bijvoorbeeld.
Ikzelf vind Tinder wel een fijne app.
Gewoon een leuke, vrijblijvende date.quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:15 schreef K44S het volgende:
Zoals gezegd: Een dating-app kan leuk zijn.
Is maar net waar je naar "opzoek" bent.
Je wist dat dat tot de mogelijkheden behoorde, toch? Jammer, maar volgende keer beterquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Lunch van morgen gaat hem niet worden.
Ooit.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat werkt er niet? Je hebt wel succesvolle dates gehad toch?
Jij toch ook?quote:
En toen liep je morgen op straat ineens zomaar tegen de liefde aan. Ik zou het je zo gunnen gozer, maar begrijpelijke stap wel.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh zekerquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je wist dat dat tot de mogelijkheden behoorde, toch? Jammer, maar volgende keer beter.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Weer op weg naar huis van een geslaagde date.
Burgers eten, bier drinken en beetje als pubers bij de tramhalte zoenen.
Morgen de buren horen klagen dat je zingend thuis kwamquote:Op dinsdag 8 november 2016 21:57 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Helemaal goed toch?quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Weinig te klagen voor een eerste date in een maand of 6, allebei nogal druk de komende tijd maar er is iig al een vervolg in de planning.quote:
Je bent haar type niet, waarom is daar een verdere uitleg bij nodig? Jij geeft hier zo vaak aan dat een meid je type niet is. Waar je dan precies wel op valt kun je ook niet zeggen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:13 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ah: 'ik kan het niet echt uitleggen wat mijn type is, is meer een gevoelskwestie'.
Top, kan ik wat mee
Kijk, das goed nieuwsquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weinig te klagen voor een eerste date in een maand of 6, allebei nogal druk de komende tijd maar er is iig al een vervolg in de planning.
Heb je al geprobeerd je profiel op te leuken met tekst?quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:11 schreef Elvi het volgende:
Nu ik op okcupid zit bekijk ik paiq met hele andere ogen. Daar had ik tenminste nog gesprekken. Rare gesprekken, maar je sprak iemand nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |