whehehe oh ja dat is vandaag of een dezer dagen toch?quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je nog verkiezingsshow draaien?
quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
I was alive all along, but sleeping through my life
Heeeejquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
wat wat? Hier gaat het om 14:50 regenen
Ow, je noemt het slapenquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
I was alive all along, but sleeping through my life
hoe noem jij het dan?quote:
Volgens mij gaat het vandaag gebeuren en dan nog paar maanden ruzie maken wie gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe oh ja dat is vandaag of een dezer dagen toch?
Geen idee joh, heb me er niet zo mee bezig gehouden
Ik zal het nummer een andere keer nog eens draaienquote:Op dinsdag 8 november 2016 09:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Mogguh
Ik heb Electronic gemist, ben vroeg gaan slapen. Ik hoop dat ik nu eindelijk na bijna 2 weken uitgeziekt ben, ik ben het spuugzat.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
wat wat? Hier gaat het om 14:50 regenen
Komende nacht.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe oh ja dat is vandaag of een dezer dagen toch?
Geen idee joh, heb me er niet zo mee bezig gehouden
Elfquote:
Dingen doenquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alweer weggetrokken achter de PC.
nee, achterstallig huiswerkquote:
dingen doen dit dat allesquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe is het? Je bent wel een beetje erg weinig aanwezig geweest, de laatste weken
Komende nacht is typisch zo'n nacht dat ik wakker blijf. Ik herinner me de verkiezingsnachten van 2008 en 2012 nog feilloos. De tijd vliegt.quote:
Moet ook nodig keer gaan opruimen hier, volgend voorjaar denk ik.quote:
Ik moet mijn computerkamer nodig uitmesten. Sinds ik draai op Radio 49, is het hier een soort mini-Manhattan geworden, met hoge stapels cd'squote:Op dinsdag 8 november 2016 15:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet ook nodig keer gaan opruimen hier, volgend voorjaar denk ik.
As we speak ben ik inspiratie aan het opdoen met oude oude showsquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alle begrip hoor.Maarre... wanneer mogen we ons weer verheugen op een Knokkels-show?
Mijn grootste probleem zijn de platen die niet meer in de goede hoes zitten na wat draai avonturen ermee.quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet mijn computerkamer nodig uitmesten. Sinds ik draai op Radio 49, is het hier een soort mini-Manhattan geworden, met hoge stapels cd's
Ik heb ook weer allerlei ideeënquote:Op dinsdag 8 november 2016 16:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
As we speak ben ik inspiratie aan het opdoen met oude oude showsUit de archieven van DJ Knokkels
![]()
Back to my roots, myself, Nog een ander idee in de pijplijn, beetje spelen met herzen
Ik mis hier en daar ook een cd of juist een hoesje.quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn grootste probleem zijn de platen die niet meer in de goede hoes zitten na wat draai avonturen ermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |