Kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 8 november 2016 09:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Mogguh
Ik heb Electronic gemist, ben vroeg gaan slapen. Ik hoop dat ik nu eindelijk na bijna 2 weken uitgeziekt ben, ik ben het spuugzat.
zolang Symph er geen problemen mee heeft dat je vreemd gaat, wie zijn wij dan om er over te oordelenquote:Op dinsdag 8 november 2016 11:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga deze week een beetje vreemd, ik zit veel bij radio5 ipv radio49, vanwege de Evergreen Top1000
Als je een winterslaap houdt van 2 maanden, dan is dat allemaal weer voorbijquote:Op dinsdag 8 november 2016 11:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Is het weer zover met de top zus en zo jaarlijsten? Word daar erg moe van soms.
Met Kerst ben ik altijd depressief.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je een winterslaap houdt van 2 maanden, dan is dat allemaal weer voorbij
quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met Kerst ben ik altijd depressief.
Ik zie het nut er ook niet van in, maar die plastic namaakdingen vind ik net zo min wat.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
De zinloze slachting van al die bomen, ik word daar treurig van.
Yo ToT, er komt geen kerstboom hier in huis en ook geen paard op het dak.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie het nut er ook niet van in, maar die plastic namaakdingen vind ik net zo min wat.
En hee folks!
quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yo ToT, er komt geen kerstboom hier in huis en ook geen paard op het dak.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier ook geen kerstboom of andersoortige kerstversiering
spuitsneeuw op de ramen zeker? Kerstster voor het raam,engelenhaar, linten over de ruiten gespannen, honeycomb kerstklokjes aan de lampen, de hele seventies reutemeteut.quote:
wat wat? Hier gaat het om 14:50 regenenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
wat wat? Hier gaat het om 14:50 regenen
Ga je nog verkiezingsshow draaien?quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
wat wat? Hier gaat het om 14:50 regenen
I was alive all along, but sleeping through my lifequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |