Dat is fantastisch! Ik hoop op heul veul leuke kerstliedjes.quote:Op maandag 7 november 2016 20:01 schreef Fokker89 het volgende:
26 november is Gutter trouwens weer terug, dat vinden jullie vast allemaal goed nieuws.
Ik ook. Ga jij ook draaien?quote:Op maandag 7 november 2016 20:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is fantastisch! Ik hoop op heul veul leuke kerstliedjes.
Ik denk het wel, maar misschien niet.quote:Op maandag 7 november 2016 20:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Denk het niet, maar misschien wel.
d4v1d is ook uniek.quote:Op maandag 7 november 2016 20:41 schreef Specularium het volgende:
FHF / Dagje Efteling gezocht M/V
Nou David, grijp je kans.
Nouja ik heb er niet op gelet, ben vast wel over een rioolput heengereden.quote:Op maandag 7 november 2016 21:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan ben je een beetje blind denk ik.
Even dimmen nu.quote:Op maandag 7 november 2016 21:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja ik heb er niet op gelet, ben vast wel over een rioolput heengereden.
Die vervelende negerdwerg komt uit hetzelfde nest als Jandino. Walgelijk.quote:Op maandag 7 november 2016 20:25 schreef Specularium het volgende:
Mani en ik vonden dit een geweldige film.
[ afbeelding ]
Haha, Trigger is gewoon een ordinaire racist.quote:Op maandag 7 november 2016 23:29 schreef Triggershot het volgende:
Waarom staat mijn naam er niet bij?
Ik sla jou.quote:Op maandag 7 november 2016 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Haha, Trigger is gewoon een ordinaire racist.
Als je aan LTVDK komt kom je aan mij vriend.quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jou is niet om je mening gevraagd.
Dus als ik LTVDK neem, neem ik jou?quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je aan LTVDK komt kom je aan mij vriend.
Ieuw.quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus als ik LTVDK neem, neem ik jou?
Laat maar weten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ben nu aan het denken of ik er toch maar vanaf zie.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je aan LTVDK komt kom je aan mij vriend.
Draai je er ook vlechtjes in?quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijf met je poten van mijn lange lokken af.
Misschien moet je het specificeren, dat je zegt van 'Als je LTVDK slaat dan sla ik jou vriend'.quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben er nog niet helemaal over uit eigenlijk.
Ja voor de volgende keer zal ik dat wel doen ja.quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moet je het specificeren, dat je zegt van 'Als je LTVDK slaat dan sla ik jou vriend'.
Nee dat blijkt. Smerige hipsterquote:Op dinsdag 8 november 2016 11:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Krijg het maar niet in balans.
Que?quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die van jou 'Nederlander met een migratieachtergrond'
Noem hem anders gewoon buitenlander.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Flauw he. Dat Nederlander met migratie achtergrond bekt ook niet lekker.
Beter afkorten; NMMA
Dat mag ook niet meer.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem hem anders gewoon buitenlander.
Ja hoe moeten we hem dan noemen?quote:
Ohja dat kan ook nog, al noemde die zichzelf laatst klapturk, dat kan ook wel.quote:
Vind ik te aardig.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja dat kan ook nog, al noemde die zichzelf laatst klapturk, dat kan ook wel.
Dan ga ik je gewoon een maand lang Mani noemen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan neem ik een maand een Trump-UI.
O jawel hoor, net als een walvis met van die kleine visjes op hem draait alles gewoon door.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan het mij haast niet voorstellen.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
O jawel hoor, net als een walvis met van die kleine visjes op hem draait alles gewoon door.
Wij kleine visjes denken altijd dat we heel belangrijk zijn maar dat valt allemaal reuze mee.
We hebben een match.quote:
Sorry, ik ben al geclaimd.quote:
CaBuvquote:
Ik heet Yasmin.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:48 schreef Fokker89 het volgende:
Gun Yasmijn ook eens haar minute of fame.
Ja ik roep d'r al genoeg op een dag hoor, blijf niet bezig, dan gaat ze naast d'r schoenen lopen.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik roep d'r al genoeg op een dag hoor, blijf niet bezig, dan gaat ze naast d'r schoenen lopen.
quote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:53 schreef YokiKater het volgende:
Goedemorgen, wat een spannende dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |