Maar ik douwde hem in mijn dvd en na 10 minuutjes werd ik al ziek van de reclame gadver de gadver die hele film is dus bij elkaar gesponserd)
Puma
redbull
motorola
evian water
kodak
sega
advil
en ga zo maar door maar dan ook echt overdreven !!
bah
quote:Ja duhhhh,
Op donderdag 5 december 2002 12:17 schreef Jack-Black het volgende:
dan heb je niet echt de film begrepen. Die ging namelijk over het belachelijk maken van dit soort reclames..
quote:Verhaal is inderdaad wat minder
"If you're happy and you know it, clap your hands, clap your hands!" *pakt zeepje weer op* "If you're happy and you know it, clap your hands, clap your hands!"
___edit_______
en om de reclame erin kijk jij al geen film meer?? Djeez, wat doe jij in een videotheek?
Ik vind het een van de leukere comedies die er zijn. Leuke muziek, leuke personages en een lekker lomp (ok, niet egt origineel) verhaal. OK... hij wordt nogal gesponsort, but who cares
"If You Happy And You Know It Clap Your Hands"
quote:Echt niet.
Op donderdag 5 december 2002 12:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ohohoh. Dwerg zal je wel eens uitleggen hoe het WEL zit.
Nou, nog één keer dan:
quote:Overdreven reclame zuigt
Op donderdag 5 december 2002 12:30 schreef Neejoh het volgende:
om de reclame erin kijk jij al geen film meer?? Djeez, wat doe jij in een videotheek?
Mischien had ik eerst een krat leeg moeten drinken ofzo
quote:
Op donderdag 5 december 2002 12:35 schreef dwerg het volgende:[..]
Echt niet.
Nou, nog één keer dan:
quote:Gelukkig is de topicopener uiteindelijk de enige die het niet heeft begrepen. En ja, de soundtrack is ook geweldig.
Op donderdag 5 december 2002 23:58 schreef -Frankie- het volgende:
Dan heb je het dus echt niet gesnapt.
quote:Ik kan me voorstellen hij er niet van houdt, ik hou er ook niet van die reclame, maar ik zet echt niet snel een film uit om dat iets me niet bevalt.
Op vrijdag 6 december 2002 13:09 schreef dwerg het volgende:[..]
Gelukkig is de topicopener uiteindelijk de enige die het niet heeft begrepen. En ja, de soundtrack is ook geweldig.
quote:Over de soundtrack heb ik ook nixs tezeiken ik vind die reclame er in alleen niet tof
Op vrijdag 6 december 2002 13:09 schreef dwerg het volgende:[..]
Gelukkig is de topicopener uiteindelijk de enige die het niet heeft begrepen. En ja, de soundtrack is ook geweldig.
quote:dat heb ik ook niet gedaan ik heb hem wel afgekeken hoor
Op vrijdag 6 december 2002 13:27 schreef Neejoh het volgende:[..]
Ik kan me voorstellen hij er niet van houdt, ik hou er ook niet van die reclame, maar ik zet echt niet snel een film uit om dat iets me niet bevalt.
quote:Duhuh die reclame was onderdeel van een grap.
Op vrijdag 6 december 2002 13:27 schreef Neejoh het volgende:
Ik kan me voorstellen hij er niet van houdt, ik hou er ook niet van die reclame, maar ik zet echt niet snel een film uit om dat iets me niet bevalt.
And if so, GO GIRL! We want more
quote:Kay Hanley, van Letters to cleo zingt alle nummers.
Op dinsdag 14 januari 2003 17:17 schreef Neejoh het volgende:
He vraagje, wie heeft de nummers ingezongen? Is dat Rachel Leigh Cook zelf? Stem heeft er echt wel wat van weg namelijk....And if so, GO GIRL! We want more
quote:En die heeft de Pussycats bijgebracht hoe instrumenten te spelen en de zang en acts te acteren.
Op dinsdag 14 januari 2003 17:47 schreef ranja het volgende:[..]
Kay Hanley, van Letters to cleo zingt alle nummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |