Zoiets zeiden de media met die Brexit ook. Viel dat even tegen.quote:Op maandag 7 november 2016 16:32 schreef VeX- het volgende:
Dit is al een gelopen race.
Clinton wint makkelijk.
1x Brexit zal wel gebeuren tja, 50x niet lijkt mequote:Op maandag 7 november 2016 19:09 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Zoiets zeiden de media met die Brexit ook. Viel dat even tegen.
Laten we hopen van wel.quote:Op maandag 7 november 2016 19:46 schreef Re het volgende:
[..]
1x Brexit zal wel gebeuren tja, 50x niet lijkt me
Ik snap echt niet hoe je kunt denken dat Clinton iets ten goede gaat veranderen. Ze heeft leuke praatjes, maar al haar daden tot nu toe wijzen op het tegendeel. Tenzij jij jezelf waant tot "de elite", het selecte clubje van zakkenvullers dat achter de schermen de dienst uitmaakt, maar ik vermoed dat dat wel meevalt.quote:
Het is nog altijd een betere optie dan Trump.quote:Op maandag 7 november 2016 20:26 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je kunt denken dat Clinton iets ten goede gaat veranderen. Ze heeft leuke praatjes, maar al haar daden tot nu toe wijzen op het tegendeel. Tenzij jij jezelf waant tot "de elite", het selecte clubje van zakkenvullers dat achter de schermen de dienst uitmaakt, maar ik vermoed dat dat wel meevalt.
Trump gaat hopelijk chaos betekenen. En chaos betekent verandering. Dat kan natuurlijk een verandering ten goede of ten kwade betekenen. Maar dat laatste krijg je met Clinton ook. Dus wat heeft de 'gewone' Amerikaan te verliezen?quote:Op maandag 7 november 2016 20:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is nog altijd een betere optie dan Trump.
Dat is inderdaad iets wat meespeelt. Clinton zinspeelt in alles op een confrontatie van de Russen en daar heb ik een hard hoofd in.quote:Op maandag 7 november 2016 20:34 schreef Zienswijze het volgende:
Zo slecht is Trump niet. Betere banden met Rusland is altijd goed.
En deze 'Koude Oorlog' zal in Europa worden gestreden. Rusland is juist je bondgenoot tegen ISIS.quote:Op maandag 7 november 2016 20:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad iets wat meespeelt. Clinton zinspeelt in alles op een confrontatie van de Russen en daar heb ik een hard hoofd in.
[ afbeelding ]
Zeker.quote:Op maandag 7 november 2016 20:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is nog altijd een betere optie dan Trump.
Vanuit Amerikaans perspectief is het logisch dat andere landen voor Amerikaanse bescherming zullen moeten gaan betalen.quote:Op maandag 7 november 2016 20:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Zeker.
Met Trump zouden we weer moeten gaan betalen voor onze eigen defensie, en we hebben nu al een enorm tekort
Daarom is Hillary beter voor Nederland en kunnen we blijven freeriden voorlopigquote:Op maandag 7 november 2016 20:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Vanuit Amerikaans perspectief is het logisch dat andere landen voor Amerikaanse bescherming zullen moeten gaan betalen.
Probleem is alleen dat Poetin schaak speelt en Trump Pim Pam Pet.quote:Op maandag 7 november 2016 20:34 schreef Zienswijze het volgende:
Zo slecht is Trump niet. Betere banden met Rusland is altijd goed.
Weer die angst. Boehoehoe we kunnen niet zonder de bescherming van de Amerikanen!!!quote:Op maandag 7 november 2016 20:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Zeker.
Met Trump zouden we weer moeten gaan betalen voor onze eigen defensie, en we hebben nu al een enorm tekort
Trump speelt Duke Nuke Emquote:Op maandag 7 november 2016 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat Poetin schaak speelt en Trump Pim Pam Pet.
Dan gebeurt er niks. Misschien een demonstratietje hier en daar. Maar niets waar de ordetroepen van de elite geen korte metten mee kunnen maken. Glas plas was.quote:Op maandag 7 november 2016 21:19 schreef Ringo het volgende:
Ik maak me geen zorgen om wat er gebeurt als Trump wint.
Ik maak me zorgen om wat er gebeurt als hij niet wint.
Laten we het hopen! Met wortel en tak uitroeien die bende.quote:Op maandag 7 november 2016 21:22 schreef hpeopjes het volgende:
Dan gebeurt er niks. Misschien een demonstratietje hier en daar. Maar niets waar de ordetroepen van de elite geen korte metten mee kunnen maken. Glas plas was.
Ja, ben je zo'n elitegeilertje, zo'n DWDD-binkie, bang voor enige verandering die tot meer gelijke kansen voor iedereen zou kunnen leiden? Mag hoor. Maar dat had ik niet achter je gezocht.quote:Op maandag 7 november 2016 21:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Laten we het hopen! Met wortel en tak uitroeien die bende.
Nee hoor, ik heb alleen weinig op met opgefokte pauperbendes die zich de wapenen in laten praten door een slecht verliezende populist.quote:Op maandag 7 november 2016 21:28 schreef hpeopjes het volgende:
Ja, ben je zo'n elitegeilertje, zo'n DWDD-binkie, bang voor enige verandering die tot meer gelijke kansen voor iedereen zou kunnen leiden? Mag hoor. Maar dat had ik niet achter je gezocht.
quote:Op maandag 7 november 2016 21:21 schreef Begripvol het volgende:
Hillary Clinton vind ik hypocriet. Daarom zeg ik tegen Trump: "At your Service!"
Hij doet mij denken aan Pim Fortuyn.
Ja, maar dan zijn harige kont.quote:Op maandag 7 november 2016 21:21 schreef Begripvol het volgende:
Hillary Clinton vind ik hypocriet. Daarom zeg ik tegen Trump: "At your Service!"
Ik denk wel dat je zo bent hoor. Zo kom je momenteel wel over in elk geval, i.t.t. vroeger. Lekker elke avond DWDD kijken en je aan laten praten dat de "pauperbendes" het kwaad vertegenwoordigen en de "linkse" elite vanzelfsprekend het goede. Zodat je weer rustig kunt slapen.quote:
quote:Op maandag 7 november 2016 21:21 schreef Begripvol het volgende:
Als ik jou was, schreef ik me in bij het Vreemdelingenlegioen.quote:Op maandag 7 november 2016 21:35 schreef hpeopjes het volgende:
Ik denk wel dat je zo bent hoor. Zo kom je momenteel wel over in elk geval, i.t.t. vroeger. Lekker elke avond DWDD kijken en je aan laten praten dat de "pauperbendes" het kwaad vertegenwoordigen en de "linkse" elite vanzelfsprekend het goede. Zodat je weer rustig kunt slapen.
Trump houdt ook van Marokkaanse schandknaapjes?quote:Op maandag 7 november 2016 21:21 schreef Begripvol het volgende:
Pim betaalde er nooit voor hoorquote:Op maandag 7 november 2016 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump houdt ook van Marokkaanse schandknaapjes?
1x was dan ook genoeg om er uit te stappen.quote:Op maandag 7 november 2016 19:46 schreef Re het volgende:
[..]
1x Brexit zal wel gebeuren tja, 50x niet lijkt me
Beledig Pim niet zo, die man was slim en wist wat hij aan het doen was.quote:Op maandag 7 november 2016 21:21 schreef Begripvol het volgende:
Jaaamuwrrrrr... Trump komt voor de gewonuh mensuh op man...quote:Op dinsdag 8 november 2016 04:29 schreef MMaRsu het volgende:
Beledig Pim niet zo, die man was slim en wist wat hij aan het doen was.
Trump raaskalt als een gek en heeft geen flauw idee waar hij het over heeft. Constant.
En zoniet dan doet Hillary dat welquote:Op dinsdag 8 november 2016 04:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jaaamuwrrrrr... Trump komt voor de gewonuh mensuh op man....
En anders jouw geliefde VVD wel. Smerige homosquote:Op maandag 7 november 2016 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump houdt ook van Marokkaanse schandknaapjes?
Vladimir zit nu te lachen.quote:Op maandag 7 november 2016 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat Poetin schaak speelt en Trump Pim Pam Pet.
Al rij je de verkeerde oprit op, dan nog kun je beter niet keren op de snelweg.quote:Op dinsdag 8 november 2016 08:07 schreef TheJanitor het volgende:
Het is een mooi gevecht geweest. Helaas gaat Hillary winnen, dus we gaan 4 jaar verder op dezelfde manier. Meer schuld, mee macht naar de corporations, meer rassenhaat en hopen dat WO3 niet uitbreekt.
Met Trump aan het roer lopen de VS dat risico natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 8 november 2016 08:07 schreef TheJanitor het volgende:
Meer schuld, mee macht naar de corporations, meer rassenhaat en hopen dat WO3 niet uitbreekt.
Ik las gisteren een interessant artikel over hoe Trump de afgelopen dertig jaar wel heel constant is geweest in zijn uitlatingen, met name over buitenlandbeleid. De man is lang niet achterlijk. De vraag is of het goed voor ons zou zijn als zijn buitenlandbeleid gevoerd zou worden. Hij heeft een heel imperialistische kijk op de wereldpolitiek, en dat lijkt me allerminst wenselijk.quote:Op dinsdag 8 november 2016 04:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Beledig Pim niet zo, die man was slim en wist wat hij aan het doen was.
Trump raaskalt als een gek en heeft geen flauw idee waar hij het over heeft. Constant.
Met trump is de kans op escalatie veel groterquote:Op dinsdag 8 november 2016 08:07 schreef TheJanitor het volgende:
Het is een mooi gevecht geweest. Helaas gaat Hillary winnen, dus we gaan 4 jaar verder op dezelfde manier. Meer schuld, mee macht naar de corporations, meer rassenhaat en hopen dat WO3 niet uitbreekt.
Dan mag je even uitleggen waarom.quote:Op dinsdag 8 november 2016 08:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met trump is de kans op escalatie veel groter
Diplomatie is hem vreemd. Heeft 0 politieke ervaring. Heel zijn leven alles alleen gedaan. Nooit geleerd te delegeren of toe te geven.quote:Op dinsdag 8 november 2016 08:20 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan mag je even uitleggen waarom.
Het had erger gekund, he?quote:Op dinsdag 8 november 2016 08:07 schreef TheJanitor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |