abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166552625
Of het mag betwijfel ik. In België bestaat er een suikertaks waardoor frisdranken er duurder zijn dan in andere landen. Door deze import wordt de suikertaks ontdoken. Als ik een tankwagen vol benzine gooi in Luxemburg en dat in een ander land doorverkoop ontduik ik ook accijnzen. Mij lijkt dat er hiermee hetzelfde probleem speelt.

Verhaal kan trouwens niet kloppen, er zijn geen Polen met nachtwinkels. Elke nachtwinkel hier in België wordt gerund door Pakistanen die overdag de Colruyt leeg kopen om 's avonds die rommel tegen hoger tarief door te verkopen. Ik betwijfel of die lui uberhaupt de BTW terug vragen, volgens mij wordt de BTW gewoon dubbel betaald omdat ze hun inkoop zelf in een andere winkel doen :P .
pi_166579666
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2016 00:56 schreef Xetran het volgende:

[..]

In Spanje is Fanta al helemaal anders. Ten minste, vroeger. Ook niet zo goed verkrijgbaar.
Heb toevallig 2 flessen fanta thuis staan.

Duidelijk een verschil haha
  Moderator zondag 13 november 2016 @ 17:39:48 #78
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_166629682
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 20:25 schreef Bieberrr het volgende:
België :')
Cola :')
Ik voel negativiteit :(
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_166632654
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 23:52 schreef Andros het volgende:
Of het mag betwijfel ik. In België bestaat er een suikertaks waardoor frisdranken er duurder zijn dan in andere landen. Door deze import wordt de suikertaks ontdoken. Als ik een tankwagen vol benzine gooi in Luxemburg en dat in een ander land doorverkoop ontduik ik ook accijnzen. Mij lijkt dat er hiermee hetzelfde probleem speelt.

Verhaal kan trouwens niet kloppen, er zijn geen Polen met nachtwinkels. Elke nachtwinkel hier in België wordt gerund door Pakistanen die overdag de Colruyt leeg kopen om 's avonds die rommel tegen hoger tarief door te verkopen. Ik betwijfel of die lui uberhaupt de BTW terug vragen, volgens mij wordt de BTW gewoon dubbel betaald omdat ze hun inkoop zelf in een andere winkel doen :P .
Lul niet
pi_166633199
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 23:43 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Vroeger wel.
Correct!
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_166635185
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 18:52 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Lul niet
Ah, en wat als ik het wel doe :) ?
  zondag 13 november 2016 @ 19:53:36 #82
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_166635342
Tussen poolse en belgische zal geen verschil zitten, maar tussen amerikaanse en eu cola wel, suiker vs high fuctose corn syrup
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_166646623
Ik moet opeens denken aan de Duitse versie van Herbal Essences-shampoo die Kruidvat tegenwoordig verkoopt.

De Nederlandse was altijd goed, terwijl van die Duitse je haar nog net niet uit valt. Griezelig spul. Ondanks dat op beide flessen beweerd wordt dat ze voor alle haartypen zijn.

Blijkbaar kan het heel veel uit maken of iets uit land a of land b komt, bij hetzelfde merk. -O-
pi_166647514
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 19:49 schreef Andros het volgende:

[..]

Ah, en wat als ik het wel doe :) ?
:')
  maandag 14 november 2016 @ 13:52:03 #85
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_166648277
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 12:28 schreef female81 het volgende:
Ik moet opeens denken aan de Duitse versie van Herbal Essences-shampoo die Kruidvat tegenwoordig verkoopt.

De Nederlandse was altijd goed, terwijl van die Duitse je haar nog net niet uit valt. Griezelig spul. Ondanks dat op beide flessen beweerd wordt dat ze voor alle haartypen zijn.

Blijkbaar kan het heel veel uit maken of iets uit land a of land b komt, bij hetzelfde merk. -O-
Zelfde product met andere naam en of verpakking doet heel veel mensen er heilig van overtuigd zijn dat het compleet anders is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_166649405
Ik was die shampoo juist gaan gebruiken met de illusie dat het slechts de verpakking zou zijn die anders is. Er zou toch ongeveer hetzelfde spul in de fles zitten? Wat zou het nou uit maken dat er nu Duitse tekst op de fles staat? Spullen uit Duitsland zijn toch vaak heel degelijk? Helaas, dit keer niet.

Nu ben ik dus weer terug bij Elvive, dat ik een jaar of 15 geleden altijd gebruikte (de herinneringen waren iig niet heel slecht). En dan de 'voor beschadigd haar'-versie. ;(

Vooralsnog gaat dat wél goed.
  Redactie Frontpage maandag 14 november 2016 @ 16:49:20 #87
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_166651617
Ik dacht dat AH ook net iets andere flessen heeft. Zo weet onze grootste grootgrutter dat ze geen flessen van de concurrent hoeven aannemen
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_166651731
Plus verkoopt ook wel eens Coke vanilla met duitse tekst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')