Heb toevallig 2 flessen fanta thuis staan.quote:Op maandag 7 november 2016 00:56 schreef Xetran het volgende:
[..]
In Spanje is Fanta al helemaal anders. Ten minste, vroeger. Ook niet zo goed verkrijgbaar.
Ik voel negativiteitquote:
Lul nietquote:Op woensdag 9 november 2016 23:52 schreef Andros het volgende:
Of het mag betwijfel ik. In België bestaat er een suikertaks waardoor frisdranken er duurder zijn dan in andere landen. Door deze import wordt de suikertaks ontdoken. Als ik een tankwagen vol benzine gooi in Luxemburg en dat in een ander land doorverkoop ontduik ik ook accijnzen. Mij lijkt dat er hiermee hetzelfde probleem speelt.
Verhaal kan trouwens niet kloppen, er zijn geen Polen met nachtwinkels. Elke nachtwinkel hier in België wordt gerund door Pakistanen die overdag de Colruyt leeg kopen om 's avonds die rommel tegen hoger tarief door te verkopen. Ik betwijfel of die lui uberhaupt de BTW terug vragen, volgens mij wordt de BTW gewoon dubbel betaald omdat ze hun inkoop zelf in een andere winkel doen.
Correct!quote:
Zelfde product met andere naam en of verpakking doet heel veel mensen er heilig van overtuigd zijn dat het compleet anders is.quote:Op maandag 14 november 2016 12:28 schreef female81 het volgende:
Ik moet opeens denken aan de Duitse versie van Herbal Essences-shampoo die Kruidvat tegenwoordig verkoopt.
De Nederlandse was altijd goed, terwijl van die Duitse je haar nog net niet uit valt. Griezelig spul. Ondanks dat op beide flessen beweerd wordt dat ze voor alle haartypen zijn.
Blijkbaar kan het heel veel uit maken of iets uit land a of land b komt, bij hetzelfde merk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |