Ik had een leukequote:
Sascha is willigquote:
Ja doeg he?quote:
hulde! net geīntroduceerd bij de Aap want South Park fan!quote:
Die hangt alleen maar in het dorpscafequote:Op zondag 6 november 2016 21:21 schreef Karzai het volgende:
sacha heeft de postbode al die heeft ervaring met gleuven
Compenseert het met door de lapo te posten, heldinquote:Op zondag 6 november 2016 21:21 schreef Karzai het volgende:
ga je mij voordragen voor een lintje?quote:Op zondag 6 november 2016 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Compenseert het met door de lapo te posten, heldin
Een sticker op je harsesquote:Op zondag 6 november 2016 21:26 schreef sacha het volgende:
[..]
ga je mij voordragen voor een lintje?
ik denk dat je eerder een lintworm krijgtquote:Op zondag 6 november 2016 21:26 schreef sacha het volgende:
[..]
Bronstig. Krijg je door zo'n natuurgebied.quote:
Huub houd je inquote:
En die deliverce twicequote:Op zondag 6 november 2016 21:21 schreef Karzai het volgende:
quote:
Dat wordt Hans mijn participerende buurmanquote:Op zondag 6 november 2016 21:26 schreef sacha het volgende:
[..]
dat wordt vechtenquote:Op zondag 6 november 2016 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat wordt Hans mijn participerende buurman
Is er een ander dan Huub Stapel ?quote:
Frank Stapel ?quote:
Samen met Kobus of met Pigmeat ?quote:
Ooit heb ik idd wel een drumstel gehad jaquote:
Er wordt gebeld: "ok mijn modem is stuk er brandt een gek lampje". Gaat u er naar toe op de fiets?quote:
Alle lampjes die je op je modem hebt zijn gewone lampjes.. Ja ik fiets indien mogelijkquote:Op zondag 6 november 2016 23:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Er wordt gebeld: "ok mijn modem is stuk er brandt een gek lampje". Gaat u er naar toe op de fiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |