PSV lijkt me erger THUISquote:Op zondag 6 november 2016 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Op deze manier zet Ajax de minst gênante prestatie neer. Wat leuk.
Mwa PSV dan?quote:Op zondag 6 november 2016 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Mwah, AZ was uit vorm. Vind de prestatie van Ajax en PSV een beetje vergelijkbaar.quote:Op zondag 6 november 2016 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ speelde dan wel weer beter vandaag dan ze in weken gedaan hebben.quote:Op zondag 6 november 2016 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, AZ was uit vorm. Vind de prestatie van Ajax en PSV een beetje vergelijkbaar.
Kramerinho.quote:Op zondag 6 november 2016 18:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat het de 2-0 gaat worden
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 6 november 2016 18:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat het de 2-0 gaat worden
Ik vind dat Ajax een lastige tegenstander heeft gehad in de eerste helft. Van PSV vind ik het lastiger te zeggen aangezien die als elftal voor geen ruk kloppen.quote:Op zondag 6 november 2016 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, AZ was uit vorm. Vind de prestatie van Ajax en PSV een beetje vergelijkbaar.
Bilal is dan ook van het niveau Willem IIquote:Op zondag 6 november 2016 18:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een uur om voor te geven en dan zo'n bal
AZ moet je gewoon van winnen. Die zijn echt matig dit jaarquote:Op zondag 6 november 2016 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat Ajax een lastige tegenstander heeft gehad in de eerste helft. Van PSV vind ik het lastiger te zeggen aangezien die als elftal voor geen ruk kloppen.
Maar Hans, als alles en iedereen bij jou matig is, wat is Heracles dan?quote:Op zondag 6 november 2016 18:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
AZ moet je gewoon van winnen. Die zijn echt matig dit jaar
Nou ja als ik mag kiezen, doe dan maar alles.quote:Op zondag 6 november 2016 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom maak je niet gewoon een keuze?
Heb je de eerste helft gezien? In de tweede helft had Ajax het af moeten maken.quote:Op zondag 6 november 2016 18:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
AZ moet je gewoon van winnen. Die zijn echt matig dit jaar
Maar alles is voor Bassiequote:Op zondag 6 november 2016 18:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja als ik mag kiezen, doe dan maar alles.
Bij lange na niet matig zoals Vitesse.quote:Op zondag 6 november 2016 18:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar Hans, als alles en iedereen bij jou matig is, wat is Heracles dan?
zo matig alsquote:Op zondag 6 november 2016 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij lange na niet matig zoals Vitesse.
Slechtquote:Op zondag 6 november 2016 18:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar Hans, als alles en iedereen bij jou matig is, wat is Heracles dan?
Arme skedquote:Op zondag 6 november 2016 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij lange na niet matig zoals Vitesse.
OOOOOOHHHHHHHquote:Op zondag 6 november 2016 18:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als manager FP maak je veel typefouten, of kopieren jullie alleen maar berichten daar?
sowquote:Op zondag 6 november 2016 18:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als manager FP maak je veel typefouten, of kopieren jullie alleen maar berichten daar?
Dat wil ook niemand, vandaar...quote:Op zondag 6 november 2016 18:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Arm Arnhem. Fräser is nog erger dan Van de Looi qua aidsvoetbal spelen met een reuzetoffe selectie.quote:
Aan de spelers ligt het nietquote:Op zondag 6 november 2016 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arm Arnhem. Fräser is nog erger dan Van de Looi qua aidsvoetbal spelen met een reuzetoffe selectie.
Zei het je. Laffe hond is dat. Lult ook alleen maar over mentaliteit blablaquote:Op zondag 6 november 2016 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Arm Arnhem. Fräser is nog erger dan Van de Looi qua aidsvoetbal spelen met een reuzetoffe selectie.
Wie moet hem opvolgen?quote:Op zondag 6 november 2016 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat komt omdat gewrichtspijn en gebrrkkige hand-oogcoordinatie me belet mijn dikke duimen goed over de kleine toetsjes te manourvrerenquote:Op zondag 6 november 2016 18:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee aangezien het hele Nederlands trainersgilde intens treurig is.quote:
Misschien moet Sked dan maar zelf voor de groep gaan staan.quote:Op zondag 6 november 2016 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee aangezien het hele Nederlands trainersgilde intens treurig is.
Langeler misschien, maar die gaat midden in het seizoen niet weg dunkt mij.
Van Gaal is vrij, Frank ook.quote:Op zondag 6 november 2016 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee aangezien het hele Nederlands trainersgilde intens treurig is.
Langeler misschien, maar die gaat midden in het seizoen niet weg dunkt mij.
Staan ze 1-0 voor en dan dat doen.quote:Op zondag 6 november 2016 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Praten tegen Nijhuis. Domme kut.
Zijn egoïsme is stuitend.quote:Op zondag 6 november 2016 18:28 schreef hafcfan het volgende:
Die Vjenovic zal in de JL nog verzuipen
jawel, door het fluitsignaal van Nijhuis en het missen van Bilalquote:
Is het fluitsignaal onterecht dan?quote:Op zondag 6 november 2016 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jawel, door het fluitsignaal van Nijhuis en het missen van Bilal
Slimme kopbal.quote:Op zondag 6 november 2016 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Het was weer Guidetti-dag in Vigo.
https://streamable.com/5rdd
Ik alleen Jonesquote:Op zondag 6 november 2016 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
RIP mijn manager. Ik moet echt 5 spelers wisselen. Aids.
RIP mijn toto.quote:Op zondag 6 november 2016 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet Hassani niet meer bellen in ieder geval.quote:Op zondag 6 november 2016 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jones Kongolo Bel Hassani hierquote:Op zondag 6 november 2016 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik alleen Jones
Wanneer is Zoet weer terug bij jullie?
Ik ga alleen Jones wisselen, voor de rest mooi laten staan. Beetje sparenquote:Op zondag 6 november 2016 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jones Kongolo Bel Hassani her
Ik ga Spierings maar brengen dan. Die pakt wel wat puntjes en kost niks.quote:Op zondag 6 november 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga alleen Jones wisselen, voor de rest mooi laten staan. Beetje sparen
Jones, Van de Pavert, Bel Hassani en misschien Brongjoo.quote:Op zondag 6 november 2016 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jones Kongolo Bel Hassani hier
Ik gok op mijn Twente spelers en Ziyechquote:Op zondag 6 november 2016 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga Spierings maar brengen dan. Die pakt wel wat puntjes en kost niks.
Brogno moet ik eigenlijk ook nog wisselen. Hopelijk gaat dat nog. Ik hoop eigenlijk dat Jones op tijd terugkomt
Dat werd 2-2quote:Op zondag 6 november 2016 18:35 schreef PizzaGeit het volgende:
We hebben even wat Ajaxgeluk nodig, staat het zo 1-2
Ah je bent madquote:Op zondag 6 november 2016 18:35 schreef PizzaGeit het volgende:
vak 818 is ook aanwezig...quote:Op zondag 6 november 2016 18:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Is het al afgelopen dan kan ik wat mensen uit gaan lachen
Ajaxgeluk moet in de Van Dalequote:Op zondag 6 november 2016 18:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe lang is Jones geblesseerd dan?quote:Op zondag 6 november 2016 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jones, Van de Pavert, Bel Hassani en misschien Brongjoo.
Misschien wilt Pizzageit het welquote:Op zondag 6 november 2016 18:38 schreef Bugno het volgende:
Ik was even weg. Kan Sunri5e of Scrummie even doorgeven met hoeveel Feyenoord gewonnen heeft?
puntje ingelopen .quote:Op zondag 6 november 2016 18:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben je mad over Ajax doet Feyenoord dit.
Ach AZ verloor zelfs van een van de ondersten in de laatste wedstrijd voordat ze kampioen zouden worden.quote:Op zondag 6 november 2016 18:38 schreef truedestiny het volgende:
Ongeslagen status verpesten tegen de hekkensluiter.![]()
Chapeau
Gae is ook vaak genoeg niks hoor maar vandaag zeer goedquote:Op zondag 6 november 2016 18:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel mooie club dat GAE. Gewonnen op strijd en passie. Mooi voor De KoningZe maken zo toch een betere indruk dan andere clubs.
Nja we hadden nu gelijk kunnen staan in puntenquote:Op zondag 6 november 2016 18:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben je mad over Ajax doet Feyenoord dit.
Bingoquote:Op zondag 6 november 2016 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Onnodig verlies
Strijd
Inzet
Moeilijke fase
quote:Op zondag 6 november 2016 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Onnodig verlies
Strijd
Inzet
Moeilijke fase
Maar Feyenoord gaat nog veel meer verspelen, zoals ik in het Ajax topic al eens zei zal Feyenoord over een paar weken gewoon derde staan.quote:Op zondag 6 november 2016 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja we hadden nu gelijk kunnen staan in punten
Dat hadden we tegen NEC al. Het geluk is op.quote:Op zondag 6 november 2016 18:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Dan trapt de keeper over de bal heen en zulke dingen bedoel je?quote:Op zondag 6 november 2016 18:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Die ploegjes als Go Ahead doen ook alleen maar hun best als het grote Feyenoord op bezoek komt heVoor hun de wedstrijd van het jaar. Tegen bv een Ajax laten ze het allemaal lopen.
Alle topdrie ploegen gaan nog genoeg verspelen.quote:Op zondag 6 november 2016 18:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar Feyenoord gaat nog veel meer verspelen, zoals ik in het Ajax topic al eens zei zal Feyenoord over een paar weken gewoon derde staan.
Wedstrijd van het jaarquote:Op zondag 6 november 2016 18:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Die ploegjes als Go Ahead doen ook alleen maar hun best als het grote Feyenoord op bezoek komt heVoor hun de wedstrijd van het jaar. Tegen bv een Ajax laten ze het allemaal lopen.
Precies, dat soort scheitquote:Op zondag 6 november 2016 18:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan trapt de keeper over de bal heen en zulke dingen bedoel je?
Topshowquote:Op zondag 6 november 2016 18:42 schreef Coco98 het volgende:
Ik zie jullie zo in het studio sport topic
0 20quote:Op zondag 6 november 2016 18:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Zonde en onnodig wel, heb je net zoveel geluk als Ajax win je dit met 0-10
quote:Op zondag 6 november 2016 18:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Ga door ga doorquote:Op zondag 6 november 2016 18:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik kan me nog een 10-0 wedstrijd herinneren van Feyenoord.quote:Op zondag 6 november 2016 18:43 schreef PizzaGeit het volgende:
Voordeel voor Feyenoord dan dat ze die niet hebben.quote:Op zondag 6 november 2016 18:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Veld was drassig mannen, dan kunnen de technische spelers van feyenoord niet functioneren.
GA DOORquote:Op zondag 6 november 2016 18:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Nijhuis deed het wel goed. Waarom stelt Ajax hem eigenlijk nooit op
Dan moeten Ajax en PSV wel iets beter hun best doen maar ik denk dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op zondag 6 november 2016 18:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar Feyenoord gaat nog veel meer verspelen, zoals ik in het Ajax topic al eens zei zal Feyenoord over een paar weken gewoon derde staan.
Waar ook helemaal niks mis mee is voor een club als Feyenoord.quote:Op zondag 6 november 2016 18:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dan moeten Ajax en PSV wel iets beter hun best doen maar ik denk dat je gelijk gaat krijgen.
Heeft Soundos alweer een nieuwe schnabbel?quote:Op zaterdag 19 november 2016 18:46 schreef GGMM het volgende:
Een cabaretier als analist
Dat zijn de beste.
Dan ben je ECHT slecht hoorquote:
Wat een goede satirequote:
Zou je hem zo graag bij de Eretribune zien, ja?quote:
Mag een beetje sarcasme niet meerquote:Op zaterdag 19 november 2016 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe normaal, we staan 4 hele punten achter.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:53 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wat heeft de katholieke universiteit Tilburg met Eindhoven te maken?
Ik was gisteren in Eindhoven, bleek GLOW bezig te zijnquote:Op zaterdag 19 november 2016 19:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mag een beetje sarcasme niet meer
Glow is zo saai. Al drie jaar heen geweest en elke zoiets van meh.quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Eindhoven, bleek GLOW bezig te zijnNiet echt goed getimed.
Glow is nooit wat je er van verwachtquote:Op zaterdag 19 november 2016 19:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Glow is zo saai. Al drie jaar heen geweest en elke zoiets van meh.
Klopt.quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Glow is nooit wat je er van verwacht
quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kan je beter naar glow op baekelandsplein gaan.quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat weet je wel goed.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je beter naar glow op baekelandsplein gaan.
hahaha I see what u did therequote:Op zaterdag 19 november 2016 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nou, je bent weer een partij in vorm.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat meer respect voor je moeder mag je wel hebben hoor.
SOWquote:Op zaterdag 19 november 2016 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat meer respect voor je moeder mag je wel hebben hoor.
Ach, moeite, moeite. Kwestie van perceptie.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moeite hebben tegen Willem fucking II. Gaat nog een lang seizoen worden.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 november 2016 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe normaal, we staan 4 hele punten achter.
Okquote:Op zaterdag 19 november 2016 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Heerenveen hype is weer klaar.
Wat zie jij goed dan?quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, moeite, moeite. Kwestie van perceptie.
twitter:ChrisSibon twitterde op zaterdag 19-11-2016 om 19:53:17@Put1965 @RikElfrink kingside ja, onderling ruzie https://t.co/QKEpQnohM9 reageer retweet
Ach joh, maar vier hele punten.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij had wel gelijk. "Vd Looi kijkt naar de 4e man. Maar dat doet ie altijd, dus dat telt niet echt"quote:
Dat vind ik altijd leuke bonusvragen van Stijn want dan zie je veel users die fout makenquote:Op zaterdag 19 november 2016 20:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
Zucht....
18:30 Heracles Almelo - Go Ahead Eagles 2
Bonus: ieder 3 punten
Voorspel de precieze uitslagen voor:
Heracles - Go Ahead Eagles: 2-1
Ik heb dit bewust gedaan.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd leuke bonusvragen van Stijn want dan zie je veel users die fout maken
Ik zou nooit een toto zetten op mijn eigen club. Tenzij het winst is, want het geeft echt een dubbel klote gevoel als je dan wint of verliest.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd leuke bonusvragen van Stijn want dan zie je veel users die fout maken
HAALT COCU DE KERST?quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:22 schreef Scrummie het volgende:
Cocu krijgt het niet meer aan de praat.
Inderdaad geef hem een klein duwtje als je hem voorbij loopt en hij pakt gegarandeerd geel in de tegenactie.quote:
Vast wel, maar is het bij PSV als trainer?quote:
Okeeeeee daaaan!quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
PSV is van de top 3 de ploeg die het meeste puntverlies lijdt na een interlandonderbreking.
quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vast wel, maar is het bij PSV als trainer?
Hij mag het goedmaken met een goal, daarna wisselen, voor Willems, kunnen we ons daar weer aan ergeren.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inderdaad geef hem een klein duwtje als je hem voorbij loopt en hij pakt gegarandeerd geel in de tegenactie.
Of na een Europese wedstrijd. Of voor een Europese wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
PSV is van de top 3 de ploeg die het meeste puntverlies lijdt na een interlandonderbreking.
Of als ze thuis spelen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Of na een Europese wedstrijd. Of voor een Europese wedstrijd.
Tja.
Sow.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Of wanneer ze voetballen in een stadion.
Ik kan nu wel zeggen dat ik een 1tje bedoelde en dus ook de 2-1 had voorspeld, maar niemand gaat dat geloven...quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:20 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |